Projektopgave - haster! /; {{forumTopicSubject}}
God aften alle sammen.
Det er sådan at vi i min klasse begynder på projektopgave I MORGEN og jeg har endnu ikke fundet et emne!
Da jeg har ekstremt let ved at "komme til" at slå over i emnearbejde skal det være et emne hvor der er en klar problematik i.
Er der nogen som har nogle gode ideer? Det skal helst indeholde så mange forskellige fag som overhovedet muligt. Jeg er alene om dette projekt så det skal derfor heller ikke være et alt for bredt emne (:
Det overordnede emne hedder "UNIVERS"
Håber I sidder med nogle gode ideer og evt. erfaringer? Skriv gerne hvad jeres forløb endte ud i, hvad i gik i dybden med og hvad i fik af karakter.
På forhånd tusind tak!!
aug 2009
Følger: 79 Følgere: 80 Heste: 2 Emner: 164 Svar: 1.053
mar 2010
Følger: 66 Følgere: 77 Heste: 7 Emner: 717 Svar: 3.863
nov 2009
Følger: 87 Følgere: 99 Heste: 9 Emner: 225 Svar: 5.305
jul 2012
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 42
men ja det er virkelig et godt emne det er nemt at finde ting om og nemt at holde sig inden for. : D
nov 2008
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 4 Svar: 2.349
Jeg fik 13 ( haha ) for mit projekt, og jeg arbejdede alene.
jan 2005
Følger: 23 Følgere: 54 Heste: 4 Emner: 45 Svar: 996
feb 2012
Følger: 21 Følgere: 20 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 85
Ved dog ikke om det kan kobles ind i dit overordnede emne.
Jeg var meget glad for emnet, og jeg arbejdede alene
mar 2010
Kan du forklare lidt nærmere hvad du præcist mener med "manipulation med hensyn til CO2"? Det lyder i hvertfald spændende? ;o)
nov 2008
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 4 Svar: 2.349
For eksempel fik man Al gore, den tideligere præsidentkandidat i USA, til at stille sig frem og fortælle en masse mennesker om hvorvidt vi selv er skyld i Den Globale Opvarmning. Dette findes der ingen beviser på, udover en graf som viser sammenhængen imellem den globale temperatur og indhold af CO2 i atmosfæren. Der er INGEN forsøg som kan bevise drivhuseffekten. Og de korrekte tal med indholdet af CO2 i atmosfæren er på intet tidspunkt blevet offentligtgjort, så almindelige mennesker kan se på dem. Det er der nok en grund til.
Jeg mener også at vi mennesker er enormt glade for kun at tro på ting som vi selv kan gøre noget ved. CO2 indholdet er noget vi kan gøre noget ved. Solens påvirkning af vores klima kan vi ikke gøre noget ved. Vi er mere tilbøjelige til at vælge den mulighed, som giver os selv noget at arbejde med.
mar 2010
Projektopgave - haster! /;