{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Projektopgave - haster! /; {{forumTopicSubject}}

God aften alle sammen.
Det er sådan at vi i min klasse begynder på projektopgave I MORGEN og jeg har endnu ikke fundet et emne!
Da jeg har ekstremt let ved at "komme til" at slå over i emnearbejde skal det være et emne hvor der er en klar problematik i.
Er der nogen som har nogle gode ideer? Det skal helst indeholde så mange forskellige fag som overhovedet muligt. Jeg er alene om dette projekt så det skal derfor heller ikke være et alt for bredt emne (:
Det overordnede emne hedder "UNIVERS"

Håber I sidder med nogle gode ideer og evt. erfaringer? Skriv gerne hvad jeres forløb endte ud i, hvad i gik i dybden med og hvad i fik af karakter.

På forhånd tusind tak!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projektopgave - haster! /;
  • #1   6. jan 2013 Hvilket niveau?

• #2   6. jan 2013 9. klasse (:

• #3   6. jan 2013 I 9. klasse lavede jeg projektopgave om CO2 udslip og følgeproblemerne - fik 10, havde fået 12 hvis jeg havde arbejdet sammen med en (ja, det var kun derfor fik jeg at vide). Super emne, kunne virkeligt godt lide det ;D

• #5   6. jan 2013 Jeg arbejdede også med CO2 og mig og min veninde fik 12 og lavede en fremlæggelse på et niveau over 9 klasse! : )
    men ja det er virkelig et godt emne det er nemt at finde ting om og nemt at holde sig inden for. : D

• #6   6. jan 2013 Jeg havde om klimaændringer. Jeg fokuserede på manipulation med hensyn til CO2 udslippet.. Jeg mente ikke at der var nok resultater på at CO2 kunne være skyld i Den Globale Opvarmning. Hold kæft det var spændende - synes jeg.

Jeg fik 13 ( haha smiley ) for mit projekt, og jeg arbejdede alene.

• #7   6. jan 2013 Landbrugets gasudslip. Herunder betyder det hvilke gasser landbruget udleder. Her kan du f.eks. vælge at fokusere på én af gasarterne f.eks. metan = prutter og bøvser fra dyr og mennekser. Her kan du komme ind på konsekvenserne heraf, herunder klima forandringer, drivhus effekten. Samtidig med det kan du komme på problemløsninger, altså hvad der kunne gøres bedre. Der er tons vis af stof om det på nettet. CO2 udslip er der også meget af

• #8   6. jan 2013 Jeg havde om kvindesyn i DK vs. Afghanistan, og fik ti for projektet hvis jeg havde gjort lidt mere ud af mit produkt smiley
    Ved dog ikke om det kan kobles ind i dit overordnede emne.
    Jeg var meget glad for emnet, og jeg arbejdede alene smiley

• #9   6. jan 2013 Amalie:
    Kan du forklare lidt nærmere hvad du præcist mener med "manipulation med hensyn til CO2"? Det lyder i hvertfald spændende? ;o)

• #10   6. jan 2013 Jeg mener personligt at vi mennesker er blevet manipuleret helt ekstremt til at tro på at CO2 er skyld i den globale opvarmning.

For eksempel fik man Al gore, den tideligere præsidentkandidat i USA, til at stille sig frem og fortælle en masse mennesker om hvorvidt vi selv er skyld i Den Globale Opvarmning. Dette findes der ingen beviser på, udover en graf som viser sammenhængen imellem den globale temperatur og indhold af CO2 i atmosfæren. Der er INGEN forsøg som kan bevise drivhuseffekten. Og de korrekte tal med indholdet af CO2 i atmosfæren er på intet tidspunkt blevet offentligtgjort, så almindelige mennesker kan se på dem. Det er der nok en grund til.
    Jeg mener også at vi mennesker er enormt glade for kun at tro på ting som vi selv kan gøre noget ved. CO2 indholdet er noget vi kan gøre noget ved. Solens påvirkning af vores klima kan vi ikke gøre noget ved. Vi er mere tilbøjelige til at vælge den mulighed, som giver os selv noget at arbejde med.

• #11   6. jan 2013 okay tak (: Det forstod jeg ^^

Kommentér på:
Projektopgave - haster! /;

Annonce