Kattemennesker ? - kat strinter {{forumTopicSubject}}
Hej HG..
Mit emne er både på HuG og på KG, men jeg prøver også her for at se om nogle af jer har erfaring med det / gode råd...
Jeg har en dejlig "lille" dreng på lidt over et år gammel. Jeg har aldrig haft problemer med at han strintede før, men pludselig kunne jeg godt lugte at han var begyndt at strinte i mit hjem.. ! jeg forsøgte først at vaske alt jeg havde godt og grundigt, og få skrubbet gulve, paneler osv helt i bund.. Dette virkede ikke, og derefter blev der så bestilt tid til kasteration.. Det skal han så på Tirsdag... (Ved godt jeg er sent ude, men jeg troede jeg var en af de heldige, der slap for en hankat der strinter, fordi han var blevet så gammel uden uheld)
Nå... Så igår aftes, ligger jeg i min seng, og snakker i mobil, samtidig med at jeg kæler med katten.. Pludselig mærker jeg at han står og strinter op ad min arm ! Der kom virkelig meget, og det ramte selvfølgelig også dynen ... ! Jeg blev selvfølgelig rasende, og han blev kastet ud af rummet med det samme..
Nu til mit spørgsmål....
1: hvorfor strinter han pludselig op ad mig ?? Jeg havde ikke været et fremmede sted, og lugtede derfor ikke anderledes eller noget....
2: Har i haft erfaringer med strintende katte som blev kastreret og derefter stoppede eller fortsatte ?
Jeg har købt rodalon, og alt bliver vasket ned mens han er hos dyrlægen tirsdag...
Kom meget gerne med gode råd for jeg er lidt på bar bund, da jeg kun har ejet hun katte før i tiden,...
jul 2006
Følger: 85 Følgere: 73 Heste: 12 Emner: 50 Svar: 168
Undskyld jeg kun kan svare på en
maj 2011
Følger: 32 Følgere: 30 Heste: 3 Emner: 16 Svar: 126
det er fordi den afmærke sit territorium. men de fleste plejer altid at stoppe med det når de blir kastreret. det er det eneste jeg kender som der hjælpe:)
Held og lykke med den:)
jun 2005
Følger: 187 Følgere: 237 Heste: 22 Emner: 178 Svar: 3.801
kasteration er ihvertfald en meget god ting, men nogle katte fortsætter hvis de er kommet godt igang inden kasteration
mar 2012
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 85 Svar: 769
maj 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 28 Svar: 156
Tak til alle for jeres svar !
Jeg bestilte tiden så hurtigt jeg kunne efter jeg fandt ud af at han var begyndt på det, men en akut syg hund d. 24 dec tog lige en del penge fra mig, så jeg måtte lige finde økonomien til det.. så hans dårlige vane har nok stået på i ca 3 uger.. + - ..
Tror i der er gået så lang tid at han ikke stopper ?
Kattemennesker ? - kat strinter