{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

god start på profil ;-) {{forumTopicSubject}}

Hello!
Jeg tænkte på hvad i syntes der skal til en god profil ;-)?
Jeg skal måske havde ny part og han skal jo oprettes C:

Jeg tænkte på lidt opstillings billeder på grusvejen med træerne smiley
og e hvor jeg sider på ham det samme sted. Ved ikke om jeg skal havde med eller uden sadel smiley

et dressur trav billede
dressur galop billede
en galop billede på spring banen
et spring billede
et billede fra en lille tur smiley
et billede med rebgrime fra jordtræning og et billede hvor han er løs i hallen smiley

alle billederne er i go' kvalitet smiley

sådan ud fra hvad i kan tænke ville i så byde den velkommen smiley

self. med en god tekst også smiley


ved godt det er et meningsløst emne men har en lidt kedelig aften ;-P


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god start på profil ;-)
  • #1   5. jan 2013 Det lyder godt og meget ambitiøst!!;)

  • #2   5. jan 2013 Lyder godt, men husk også dejlig meget tekst, Vi bliver så glade når vi rigtigt kan se og læse os frem til hvad det er for en hest/pony du har dig smiley

  • #3   5. jan 2013 Haha ;-D Det var godt C:

  • #4   5. jan 2013 Ja self. Elsker også altid en god fyldig tekst ;-D
    derfor opretter jeg aldrig hesten før jeg kender den nok til en god tekst ;-D


  • #5   6. jan 2013 For min skyld behøver der ikke være præcis de billeder du nævner, men bare billeder hvor man kan se hvilken relation man har til hesten, og hvilket forhold man har til den. Jeg er personligt vild med stemninsbilleder, og billeder hvor både din og hestens personlighed kommer til udtryk.

    Et par kedelige dressurbilleder er fint nok, men det er endnu bedre, hvis hesten viser personlighed. Jeg kan også godt lide billede med speciel komposition - fx i en sjov vinkel, en flot farve (fx solnedgang), eller billeder hvor der er symbolik osv. i. Altså generelt billeder, hvor fotografen har tænkt over det, og ikke bare taget billedet. smiley Det synes jeg er en god profil.


  • #6   6. jan 2013 Okay smiley

  • #7   11. jan 2013 Syntes det er alt for meget sat op !
    Du skal ikke sætte dig op for at lave en udstillingsprofil..

    Du skal vise et indblik i jeres hverdag og din træning .

    Hvis du ikke rider tur skal du jo ikke tage billeder ude fra vejen og skrive du er på tur. - Samtidig skal du heller ikke have et billed med rebgrime hvis det slet ikke er det der interessere dig..

    Alle profiler ville blive ens jo.

    Du skal ha billeder af jeres hverdag, af de ting i går og laver og din måde at træne på..

    Og så skal du ikke bare skrive en lang profil tekst bare for at skrive noget, du skal skrive om de ting du ved om den og hvordan den opfører sig og hvordan jeres hverdage foregår og hvordan den har været de forskellige dage, hvordan den takler nye ting osv.


Kommentér på:
god start på profil ;-)

Annonce