God efterskole? God efterskole?
Leder efter en efterskole med super god rideundervisning og fokus på konkurencer og horsemanship. Der må meget gerne være plads til af starte stævner i weekenderne somme tider, og gerne rideundervisning næsten hver dag af dygtige undervisere som har speciale i deres fag ( I mit tilfælde spring så gerne en efterskole hvor underviserne er gode til af undervise i det
)
Nogen der kan anbefale en?? Helst ikke en der koster en halv bondegård, men forslå gerne den gerne hvis den er super
sep 2007
Følger: 32 Følgere: 31 Heste: 5 Emner: 46 Svar: 219
Majbrit Rønnov er uddannet hos Kelly Marks og der er derfor stor fokus på horsemanship, derudover er hun selv stævnerytter på m-plan i dressur og er uddannet lærer. Der er fast undervisning 2 gange om ugen, samt mulighed for en tredje. Det er frit at tage til stævner men Ringkøbing rideklub holder både distriktsstævner og regionsstævner flere gange årligt i både spring og dressur.
Tjek deres hjemmeside ud: fjordvangungdomsskole.dk
og maj-brits hjemmeside: http://www.majbrit-roennov.dk/
Længes stadig tilbage til de fantastiske tider på FU. Der er plads til alle og ens mål er individuelle - man kan altså udfolde sig på mange forskellige måder, niveauer osv... Derudover er der fokus på frihed under ansvar - altså frie rammer og ikke så mange restriktioner!
jun 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Heste: 3 Emner: 16 Svar: 110
Skal gå der selv næste år
apr 2011
Følger: 55 Følgere: 61 Heste: 8 Emner: 44 Svar: 472
jan 2009
Følger: 167 Følgere: 166 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 24
jeg er igang med mit andet år her! - der er mulighed for rideundervisning 3 gange om ugen... både spring og dressur. Det er Lykke Nielsen der underviser i begge dele
hun er super dygtig på alle niveauer både i spring og dressur, og tænker altid på hesten. da jeg startede på BE red jeg LB og lidt LA, til klub og distriktsstævner, og efter et år med Lykkes hjælp red vi MA til landsstævne.
det er en meget bred efterskole, dvs. at der er mange forkellige typer... der er plads til alle! og de går meget op i at vi skal have et godt fællesskab!
http://www.blidstrup.dk/
- Louise Riis
jun 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Heste: 3 Emner: 16 Svar: 110
sep 2007
Følger: 32 Følgere: 31 Heste: 5 Emner: 46 Svar: 219
sep 2009
Følger: 38 Følgere: 47 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 468
apr 2011
Følger: 55 Følgere: 61 Heste: 8 Emner: 44 Svar: 472
God efterskole?