haha faldt af idagxD {{forumTopicSubject}}
^^ ja er lige kommet hjem fra springtime med pingo og der faldt jeg af, et meget sjovt "stunt"
- fra i dag er m,it hold belevt delt i to(3 og 3) og jeg kom på det første og leetteste(totalt åndsvagt da jeg springer LA baneog der springer jeg sammen med en 3'er og en ikke øvet rytterö) og jeg kommer så mod et spring på de "barnlige" 50 cm, Sådan noget p*s gider pingo ikke, så han hopper mindst 50 zcm over og sætter af ½ meter før springet, jeg mister balancen og glider lige så stille ud over sadlen ogg hænger på halsen. det var i et dobbeltsprinhg(6 galopspring) og pingo var lige ved at tage nr 2 med mig hængende der, men stoppede heldigvis, han var kommmet ned i trav og stoppedee så¨op og jeg gled i slowmotion ned over halsen, hehe og jeg griner over hele mit face og bare afsted igen:D
- men grunden til det var at jeg springer sammen med nole der springer 70 på bane og jeg selv har sprunget en meter på oxer så det skal jeg brokke mig over next time ellers skifter jeg til beridderens springhold, men køber et 3 ringsbid og skal lige prøve det af der hvor jeg er pt så jeg kan prøve det ad og så skifter jeg da hun åbenbart ikke regner mig for noget!
*ville bare lige fortælle jer om min "sjove" oplevelse idag:D
er faldet af i alt 4 gnage nu:D
jan 2006
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.515
jan 2006
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.515
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.688
haha faldt af idagxD