{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Tattoo hjælp!! {{forumTopicSubject}}

Hej piger..

Jeg tænkte på om der sidder et talent ude bar skærmen, som vil prøve at lave et forslag til en tattoo?.

Det skal være hvor der står mit navn og fødseldagsdato på

Så:

Katrine 15-01-96

Det skal stå nede under hinanden og skal kunne være på foden, gerne med noget anderledes skift.

Håber en kan hjælpe, skal helst have en prøve på noget i dag eller i morgen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tattoo hjælp!!
  • #1   29. dec 2012 Du er da ikke gammel nok til at blive tegnet på ? Tatovør kan miste praksis hvis han gør det .. smiley

Vent til du er 18, og er sikker på motiv , og så få gjort den ved en prof ( hvis du har tænkt dig at en ven skal lave det på dig nu)

Du har jo hele livet foran dig smiley

• #2   29. dec 2012 Personen er skam prof ellers ville jeg ikke få den lavet..

Har et billedet af hvordan den skal se ud.

Det kan godt være jeg ikke er 18 men når jeg ved jeg vil have den:D

• #3   29. dec 2012 Hvis det bliver opdaget, får du/ tattovøren en kæmpe bøde.
    Vent til du er 18 og vær helt sikker på dit motiv.
    Jeg fik min første da jeg var 16 og har fortrudt den enderlig :)!

• #4   30. dec 2012 vent dog til du bliver 18, så du kan få en rigtig og dygtig tatovør til det.

en tatovør der går op i sit arbejde, med respekt for sig selv, ville aldrig tatovere en under 18.

• #5   30. dec 2012 Der er på ingen måde sær at blive tatoveret i København, selvom man er under 18. De tjekker sjældent folk på deres "Walk in" dage pga travlheden. - Men tror så til gengæld at de tjekker en, hvis det er man kommer og bestiller tid (:

Jeg er fuldstændig lige glad om folk får tatoveringer, selvom de er under 18 år. Det er deres eget problem og slet ikke noget jeg gider at brokke mig over. smiley

Men hvordan kan det være at du spørge om kreativt hjælp, når du skriver at du ved hvordan den skal se ud? (:

Kommentér på:
Tattoo hjælp!!

Annonce