{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

Dårlig sælger eller standart? {{forumTopicSubject}}

Var med min veninde ude og kigge på hest idag, den første vi skal kigge på en vallak, min veninde vil så gerne have at sælger rider ham først så hun kan danne sig et indtryk af hesten. I stalden siger sælger ikke så meget om hesten, og vi skal nærmest trække information om hesten ud af hende. Så da hun skal ride, bliver vi nød til at be hende om at sætte hesten i galop, for hun redet 15-20 min trav på det tidspunkt. Det viser sig at være en utrolig doven hest, som man hele tiden skal drive på, min veninde har lidt problemer med at holde ham igang, og især at få den i galop. Men min veninde rider rundt på hesten, sidder sælger og skriver beskeder, tjekker facebook osv. Hun hjælper ikke min veninde eller fortælle hvad der kunne være godt af gøre. Det er MIG der må spørger sælger om min veninde kan få en pisk med så hun kan få det ud af hesten (skal lige siges at hun fremviste den med spore) Her bliver sælger lidt små sur, og siger det handler om benmuskler, men min veninde får alligevel lov til at tage en med. Hesten går bedre, bare det at man har den med..
Er det okay af sælger?
Eller er det man kan forventer når man kigger på hest?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig sælger eller standart?
Kommentér på:
Dårlig sælger eller standart?

Annonce