ris/ros - facebook side og hjemmeside {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Nu har jeg i en del år brugt meget tid på at fotografere og her inden jul fik jeg endelig lavet en hjemmeside og en facebook side. Jeg vil meget gerne have mine sider ud til flere personer og også gerne have ris/ros for dem. Derfor ville jeg blive glad hvis i lige gad at tage jer lidt tid til at smutte forbi siderne og lægge en kommentar her (: synes i om mine billeder må i også meget gerne følge siden på Facebook og eventuelt dele den på jeres væg. Har i også en gruppe må i meget gerne dele min side der og med mig, så vil jeg meget gerne kigge forbi den også (:
Hjemmesiden: www.jcn-photo.weebly.com
Facebook siden: http://www.facebook.com/JCNPhoto
Mvh,
Josephine - JCN©
apr 2008
Følger: 82 Følgere: 85 Heste: 3 Emner: 385 Svar: 2.258
Ja, priser er noget der mangler, men det er noget jeg ikke helt har fundet ud af endnu. Så det vil komme senere (:
Men mange tak!
dec 2006
Følger: 98 Følgere: 89 Heste: 5 Emner: 456 Svar: 3.086
og måske også hvor langt du vil køre:D for i så fald nu ved jeg ikke hvor allerød er. men så må du sige til når du engang skal til kolding.:D der har jeg nemlig en hest der står og mangler lidt billeder.:D
maj 2006
Følger: 139 Følgere: 165 Heste: 3 Emner: 108 Svar: 1.007
jun 2008
Følger: 90 Følgere: 82 Heste: 1 Emner: 163 Svar: 878
apr 2008
Følger: 82 Følgere: 85 Heste: 3 Emner: 385 Svar: 2.258
Sara Maria L: Det vil komme meget an på hvor henne du bor, da du så skal betale for min transport (: men ellers hvis du er interesseret så skriv privat og så kan vi diskutere en pris!
Tanja Ditlevsen: Mange tak! (:
ris/ros - facebook side og hjemmeside