{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

'Badering' {{forumTopicSubject}}

Hej HG'er smiley

Jeg er en pige på 15 år. Jeg er et sted mellem 1.61 og 1.65 høj, og jeg vejer ca. 54 kg, altså to kg for meget. Jeg ser faktisk meget normalvægtig ud, men, ja, jeg har 'badering'. Jeg ved godt, at nogle piger har brede hofter, og det har jeg også, men det er altså der størstedelen af mine ekstra kg sidder. Jeg hader at have t-shirts og stramme bluser på, selvom min mave er fin og flad, så stikker siderne ud. Jeg vil virkelig gerne have det væk, så jeg ville bare spørge, om i havde råd eller links til hjemmesider/øvelser. Det ville være rigtig dejligt! Jeg har kæmpet meget med overvægt siden min barndom, og jeg er faktisk rigtig tilfreds, men så er der de der hofter *-*

Mange tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  'Badering'
  • #1   26. dec 2012 Man kan desværre ikke punktforbrænde, og det er tilsyndeladende der din krop vælger at smide fedtet til sidst.

• #2   26. dec 2012 Min mor havde ellers fundet nogle øvelser i et blad, som skulle hjælpe på det, men det havde hun lånt, så det er derfor jeg spørge herinde smiley

• #3   27. dec 2012 Hulahopring..
    - Ellers er det fordi du spiser for mange hurtige kulhydrater (slik, hvidt brød osv.) - Det sætter sig oftest på siderne smiley

• #5   27. dec 2012 Du vejer da helt perfekt!

Er en badering ikke en ring der går hele vejen rundt om maven, og ikke kun sidder i siden?

• #7   28. dec 2012 Stine O: Mange tak! Min mor har heldigvis sådan nogle hulahop ringe - det er nok det hvide brød :s

Marie Wodstrup: Alle har jo en forskellig bygning, så jeg skal vel være 'undervægtig, for at se slank ud smiley Bare rolig, jeg taler jo ikke om mere end sølle fedt på hofterne smiley

Lena A: Næsten helt perfekt smiley Og jo, en badering er en, der går hele vejen rundt, derfor kaldte jeg emnet 'Badering', altså i gåsetegn smiley

Kira J: Jeg tror desværre ikke, at mine kvindelige former bliver større, end dem jeg har nu :s Det skal heller ikke være præcis 2 kg, men det kunne måske godt passe med det, der sidder på hofterne, og det er ikke naturligt, derfor vil jeg gerne taber mig der. Er tilfreds med mig selv på (næsten) alle andre områder smiley

Kommentér på:
'Badering'

Annonce