{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Konfirmations outfit! {{forumTopicSubject}}

Hej Hg’er smiley

Jeg skal konfirmeres til april og glæder mig rigtig meget!

jeg er bare meget i tvivl om hvordan kjole, sko, hår o.s.v skal se ud, da jeg synes der er så meget at vælge imellem!

Så hvis i har nogle unikke ideer, eller har et bilede af jer selv med jeres konfirmations outfit, må i meget gerne komme med det smiley

Tak :-))))))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konfirmations outfit!
  • #1   22. dec 2012 Jeg et eller flere billeder inde ved min Peter Pan fra konfirmation, kan ikke lige finde ud af at sætte et billede ind her smiley

• #2   22. dec 2012 Okay man kan ikke se en skid på det billede... smiley jeg havde en høj knold hvor jeg hhavde en valk under, og så havde jeg 2 små hvide blomster sat i siden.
    Min kjole var ikke hvid, men beige, og i stoffet var der indvævet sådan noget guld, så den var helt gylden i farven, men det mindede meget om hvid! og så hvide balarinaer smiley Bare rolig, du får en skøn dag uanset hvad!

• #3   22. dec 2012 Jeg havde en ret speciel kjole. Havde et sort skørt af tyl, og en stram overdel som var hvid med sorte prikker. Jeg havde sorte kilehæle på. Skilte mig ret meget ud i forhold til de andre konfirmander, men det var nu helt i orden med mig.

• #4   22. dec 2012 Jeg havde en tyrkis kjole med små turkise sten og hvide perler på, hvid cardigan, sorte og hvidstribede højhælede på og håret løst med store slangekrøller. Meget unikt og personligt.. Jeg ønskede at være anderledes og utraditionel, og det blev jeg smiley

Hvis du ønsker et billed vil jeg gerne ligge det herind smiley

Kommentér på:
Konfirmations outfit!

Annonce