{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hårfarve, hvilket mærke vil i anbefale?
  • #1   21. dec 2012 synes selv det er bedst at blive farvet ed en frisør, det holder også længere:-)

• #2   21. dec 2012 Jeg tager bare den dyreste;-)

• #3   21. dec 2012 Du kan ikke købe en hjemmefarve uden alle mulige ting i, de er lavet til at kunne lysne alle typer hår og er derfor aaaaaalt for stærke.. Gå til en frisør og få det gjort, så slipper du for at smadre dit hår og rende rundt med påske gult hår;)

• #4   21. dec 2012 Stockholm hedder den, jeg bruger. Gå ind i Føtex og spørg efter Stockholm, så finder de den, og du får det smukkeste blonde hår smiley det gjorde jeg ihvertfald. Den er tit på bud til 90 kr...

Og jer andre der skriver hun skal gå til frisøren - det VED hun nok godt er bedst, det bare ikke alle der har råd til det? Og det er forresten ikke det hun spørger om smiley

• #5   21. dec 2012 Foreslår også frisøren, hvis du absolut vil gøre det selv så sørg for det er en dicideret afblegning du tager, der står på pakkerne at den lysner så og så mange toner.
    Hvis du er mørkhåret skal du være forberedt på at det kan tage flere måneder at blive ordentlig blond. Dertil vil jeg anbefale en silver shampoo, den er lilla hvilket neutralisere orange.

• #6   21. dec 2012 Cath; i know prøvede bar at sige det på en lidt pænere måde;) Hehe...
    EHS: frisør er vel en prioritering lige så vel som at have hest, vi har vel lov til at få hende på rette spor..

• #7   21. dec 2012 Vil lige tilføje at dit hår ikke nødvendigvis bliver som billedet på pakker, da det kommer meget an på udgangspunktet og undertonen i din naturlige farve. Farven vil altid variere fra person til person. Dette gælder for sin skyld også hos frisøren (:

• #8   21. dec 2012 Da jeg afblegede mit fra rødt til lyst brugte jeg den der fra Schwarzkopf der hedder et eller andet Live XXL. Den tog det fra HELT rødt til næsten helt lyst. Efter en afblegning mere var det næsten hvidt.

Men det kommer nok også an på hvordan dit hår tager imod farve. En af mine veninder brugte den også, og det tog næsten ikke fat i hendes.

• #9   21. dec 2012 Og (ja bliver ved xD) som en skriver at hjemmefarver typsik meget stærke, hvor de hos frisøren blander farven op i en bejse der passer til din hårtype og derfor er mere skånsom.

Bejsen går ind og åbner hårstrående og ger at farven kan trænge ind, ellet blive trukket ud af håret. Hvis dit hår er meget ødelagt vil hårstrående ikke resteurere ordenligt(lukke sammen igen) og dit hår vil ikke kunne holde farven. Hvilket self ikke er et problem da du jo netop trækker farven ud. Men til info (:

• #10   22. dec 2012 Jeg har selv prøvet at få mit farvet hos frisøren, og helt ærligt - det er en gang være lort smiley det er 100 gange bedre, når min mor farver mit hår selv.

Malene - nu du tager emnet hest og priotering op, så er det jo ligesom det ikke er alle der har råd til en hest der skal stå på rideskole, også må man jo nøjes med et billigere sted. Det er jo nøjagtig det samme som med hårfarve smiley

• #11   22. dec 2012 hvad farve har du nu?

husk på, når du skal have dit hår lysere, skal de afbleges, ikke farves smiley

• #12   22. dec 2012 EHS: Man prioritere jo forskelligt, længere er den vel ikke..
    Ved ikke hvilken slags frisør du har været ved, men det må ha været en dårlig en af slagsen.. Men super at du kan klare din farve selv.. Desværre ender de fleste hjemmefarver med et skidt resultat..

• #13   22. dec 2012 Nu skulle mit ikke være plantinblod men mere en lys brun, og jeg gik altså fra HELT sort hår til den her farve.
    Hvad jeg gjorde var at købe en lilla shampoo hos frisøren for at trække den røde farve (havde været rødhåret for et par år siden og det ligger stadig i håret) og for at "dæmpe" den sorte farve, dog er jeg naturligt brunhåret.
    Da jeg havde trukket nok af farven ud (altså når jeg var tilfreds) købte jeg en nutrisse cream hårfave i farven Golden blond. og fik som sagt det her resultat (:
    Og nej mit hår er ikke ødelagt af det for jeg afblegede ikke jeg trak farven ud. Det giver ikke det sammen men det var bedre for mig (:

• #14   22. dec 2012 Nok lige huske billedet smiley

profilbillede
  • #15   22. dec 2012 hmm.. min mors veninde farvede også mit hår meget lysere blond, på den måde..
    Jeg fik rigtigt hurtigt ud groninger! Gør det aldrig mere..
    Gør det ved en frisør !:-DD

• #16   22. dec 2012 Jeg farver hår med frisørfarve. Men gør det selv. Meget billigere smiley

• #17   22. dec 2012 Jeg ville foreslå at få det gjort hos en frisør, især når det skal farves lyst og ikke mørkt smiley

Fordi mange farver det hjemme lyst og det bliver jo gulligt, også skal man ud og købe noget nyt og silvershampoo osv.

Ellers som MOA, du kan farve det med farve fra frisøren, hvis det skal gøres hjemme smiley

• #18   22. dec 2012 Tak for alle svarene smiley
    Min veninde mor har taget et frisørkursus, så hun ved hvordan det skal gøres - og hun gør det på mig smiley Lige nu har jeg bare almindeligt blondt hår smiley

• #19   22. dec 2012 det er ikke så meget hvem der gør det, men hvilken farve/afblegning du bruger. Så det kan sagtens blive gult, selvom hun har taget et frisørkursus smiley

• #20   22. dec 2012 Ja, det er jeg godt klar over - det er derfor jeg søger råd om nogle gode mærker, da jeg ikke kender det marked smiley

Mht til at gå til frisør:
    Jeg har ret langt og tykt hår, så det ville koste omkring 1000-1500 hos min frisør, og vil helst ikke bruge andre end den, da jeg har haft uheldige oplevelser med andre frisører smiley Og hvis jeg kunne , ville det da være rart at spare de penge smiley
    Men jer som anbefaler frisørens farve, ved i hvad de bruger? Det varierer jo nok fra frisør til frisør smiley

• #22   22. dec 2012 Line: Okay smiley Ved du hvad hun ca sælger farven for i hendes butik? Bare så jeg har et udgangspunkt smiley

• #24   22. dec 2012 Okay, tak smiley

Har lidt kig på dette her: http://www.ren-velvaereshop.dk/haarpleje-202/oekologisk-haarfarve-428/
    Nogen som kender det? smiley

• #25   23. dec 2012 Jeg kan kigge imorgen hvad mærke osv farverne er smiley

• #26   23. dec 2012 du skal jo have det lysere ikke? Platinblond er jo nærmest hvidt hår, så skal du altså have det afbleget smiley

• #27   23. dec 2012 Jeg troede man afblegede/trak farven ud, og derefter farvede for at opnå en pæn farve? smiley

Kommentér på:
Hårfarve, hvilket mærke vil i anbefale?

Annonce