276 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

hjælp med en drøm (sang) hjælp med en drøm (sang)

Hej allesammen.

Ja jeg sidder med en drøm om at jeg rigtig gerne vi lindspille en cd til min nevø med børnesange, og måske endda indspille for sjov... Er der nogle af jer der ved om man evt kan opsøge random selskaber og spørge om de er interesserede elller??
Er ikke interesseret i at deltage i Voice eller X factor da jeg ikke gider i tv.

Er der ellers nogle muligheder?

Mvh Heidi

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp med en drøm (sang)
  • #1   18. dec 2012 Har du en ven der har udstyret? Eller kan du få fat i en mikrofon med et jackstick som du kan plogge i computeren?
    I så fald kan du med mikrofonen indspille selv. Du finder instrumentalstykket af den sang du vil synge, sætter den til i et par hørebøffer og så indspiller du i mikrofonen mens instrumentalstykket kører i hørebøfferne. I dit redigeringsprogram sætter du instrumentalstykket ind sammen med din optagede sang og så kan du i programmet flytte lidt frem og tilbage på timingen så det hele spiller og voila, så har du en sang.

• #2   18. dec 2012 Problemet er jeg lyder rigtig dårlig igennem en normal jackstik mikrofon, og kender desværre ikke nogle med sådan udstyr

• #3   18. dec 2012 Ved at ved de fleste plade selvskaber, kan man få indspillet en cd hvis man betaler for det. smiley

• #4   18. dec 2012 Altså det jeg mener med jackstik er, at den ledning du plogger i mikrofonen skal i stedet for være han eller hun i den ene ene, have et minijackstik til computeren. Hvis du synes det lyder dårligt, kan du vel altid putte noget autotune over. Ved ikke lige hvad du ellers kan gøre for at lave en hjemmeoptagelse, det ville ellers klart være det nemmeste for dig.

Du kan måske opsøge små stede i nærheden af dig som laver små indspilninger og som har noget udstyr. Firmaer som lever af at formidle musik, har jeg aldrig hørt skulle være interesseret i at indspille en totalt ukendt - med mindre de betaler for det selvfølgelig:-)

• #5   18. dec 2012 ja selvfølgelig. TAK FOR HJÆLPEN! smiley

• #6   19. dec 2012 jeg ved at min mors arbejde tog hende med ud i et studie hvor hun skulle synge en sang som blev indspillet på cd, prøv at søg på nettet om der ikke er noget

Kommentér på:
hjælp med en drøm (sang)

Annonce