{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

NOGLE CUMPUTERVIDENE MENNESKER? {{forumTopicSubject}}

hej allesammen.
ja min computer er godt fyldt op og EKSTREMT langsom.

jeg har slettet det jeg lige kan, og flyttet over på en harddisk.

Nu er det i kommer ind i billedet smiley

Ved i om og hvordan man kan ''slette' sin computer, altså så den bliver ligesom ny?

håber meget i kan hjælpe mig - den har det IKKE godt..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NOGLE CUMPUTERVIDENE MENNESKER?
  • #1   16. dec 2012 Du kan også prøve at fjerne alt det du har til at ligge på skrivebordet, læg det ind så du har ganske få mapper liggende (det aflaster computeren).
    Sørg for at lukke programmer ned, som du ikke bruger, Word, internetsider, Spotify osv. kræver rigtig meget, luk det ned når du ikke bruger det smiley

Ellers så skal du ind og gendanne computeren for at slette alt, prøv at åbne start-menuen og så søg på 'gendan' smiley
    Men pas på at du ikke ufrivilligt får slettet fx Word-programmerne, dem ved jeg ikke om man kan gemme.

• #2   17. dec 2012 okaj tak Trine. jeg vil gerne have den gendannet - word programmerne har jeg på en cd så det lige meget. den køre bare vildt dårligt og har prøvet alt! smiley

• #3   17. dec 2012 når du tænder din computer så skulle den gerne gå en "side" igennem hvor du feks. kan strykke f4 eller sådan noget og så kommer du ind i indstillinger hvor du så kan slette hele dit windows eller hvad du nu har som styreprogramer men prøve at søge på "formatering af pc" på google så kan du læse dig frem til det..
    jeg syndes dog at det lyder som om din processor er for langsom.. men prøv at formatere og vis det ikke hjælper giver jeg gerne en hånd.

• #4   17. dec 2012 Slow pc fighter, kan man få en gratis version der kan rette fejl på computeren 25 fejl om dagen.. Og på den måde kan man hurtig få det reduceret hvis man kører den hver dag.. Har selv erfaringer med at ens computere bliver hurtigere og bedre ved brug af dette program. smiley

• #5   17. dec 2012 Husk du ikke sletter programmer ved at højreklikke på dem og så vælge slet. Du skal ind i start - kontrolpanel - programmer, her kan du så se alt hva du har liggende og slette dem hvis ønsket.
    Hvis dette ikke hjælper er en formatering en god ide, husk dog have din windows installations cd (kan evt hentes fra nettet) og licens cd key, eller er du screwed.
    Det kan være din processor der ikke kan følge med, som en siger, men mange gange vil nogle flere ram også hjælpe rigtig meget da det er dem der gør at computeren kan multitarske så at sige (:

Kommentér på:
NOGLE CUMPUTERVIDENE MENNESKER?

Annonce