{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Julegaver - køb? (anderledes) {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg tænkte lige på, om i kender nogle gode steder man kan købe billige julegaver? smiley

Jeg har selv benyttet mig rigtig meget af en hel masse gode tilbud på gratis gaver og tilbud fra vistaprint i år. Har lige modtaget alle fire bestillenger (4-7 ting i hver pakke), og de er bare super flotte alle sammen!!

Udover det har jeg købt en gave fra coolstuff. Skide god hurtig levering, og så er fragten på 35,- fast!

Ellers så synes jeg også jysk er ret fantastisk med gode tilbud på gode ting smiley

Ebay er også brugt lidt, men man skal vide hvad man går efter + det skal bestilles i hvert fald en måned før jul, for at man er sikker på at man når at få det hjem!!

Hvor køber i billige gode gaver? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegaver - køb? (anderledes)
  • #1   6. dec 2012 Vistaprint kender jeg og har brugt i mange år.. Men hvad er gratis gaver?

• #2   6. dec 2012 Jeg har fået mails fra dem med tilbud på gratis gaver..

• #3   6. dec 2012 Er det gratis gaver fra vistaprint, du har fået?

• #4   6. dec 2012 Ja, bla..
    Hvis du fx er medlem af fdb og køber samvirke, så mener jeg også at der er en seddel med, hvor man får tilbud på en gratis kalender + 10 gratis julekort smiley
    Jeg fik bare en mail med en masse gratis + tilbud, efter jeg havde handlet ved dem en gang .

• #5   6. dec 2012
    Kostede det noget i fragt og hvor lang tid tog leveringen? :o)

Min kæreste og jeg's alternative gaver i år er to købmandskurve, til hver vores forældre. Fik de også sidste år, men det er en forholdvis let og billig gave. Kurvene er genbrugs og tingene i købt på tilbud. Cellofan også på tilbud.
    Og ved at give en mor + far en gave samlet spare man en gave væk.

Kalender vil jeg ikke give mine forældre, de har en anden de bruger ( den hvor man kan skrive navne på og holde styr på tingene på ). Men måske det vil falde i god jord ved en anden, fandt lige et gratis kort til den.

• #6   6. dec 2012 Det er lidt dyrt for fragt på 21 dage (ca 55,- for en kalender og hvis du fx skal have andre ting med også, ryger fragten hurtigt op på 90,- eller mere), og meget dyrere hvis det skal sendes hurtigere - men produkterne har jeg fået gratis smiley
    Har bla også købt små bannere (gratis), på 90x50cm, som jeg skal bruge til fyld til springbane til sommer + nogle til at hænge på væggene herhjemme smiley
    Man kan dog også "kun" bestille 4 af de gratis ting eller tilbud man får pr bestilling, og kun et af hver genstand..

Okay, så i handler nogle lækkerier ind eller hvordan? smiley Lækker ide!

Hvis der er nogle der er meget interesseret, så kan jeg dele tilbuddet med én enkelt person ! så sig til hvis det er folkens smiley

• #7   6. dec 2012 Du må meget gerne dele til mig! smiley
    Har kun to timer imorgen til at købe ALLE julegaver i smiley

• #8   6. dec 2012 Stine: du skal lige sende mig din mail i pb for at jeg kan smiley

Kan se jeg kan sende til mere end en, så hvis andre er interesserede, så sig til smiley

Kommentér på:
Julegaver - køb? (anderledes)

Annonce