Julegaver - køb? (anderledes) {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg tænkte lige på, om i kender nogle gode steder man kan købe billige julegaver?
Jeg har selv benyttet mig rigtig meget af en hel masse gode tilbud på gratis gaver og tilbud fra vistaprint i år. Har lige modtaget alle fire bestillenger (4-7 ting i hver pakke), og de er bare super flotte alle sammen!!
Udover det har jeg købt en gave fra coolstuff. Skide god hurtig levering, og så er fragten på 35,- fast!
Ellers så synes jeg også jysk er ret fantastisk med gode tilbud på gode ting
Ebay er også brugt lidt, men man skal vide hvad man går efter + det skal bestilles i hvert fald en måned før jul, for at man er sikker på at man når at få det hjem!!
Hvor køber i billige gode gaver?
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 57 Heste: 6 Emner: 583 Svar: 3.975
sep 2009
Følger: 25 Følgere: 76 Heste: 1 Emner: 61 Svar: 766
aug 2008
Hvis du fx er medlem af fdb og køber samvirke, så mener jeg også at der er en seddel med, hvor man får tilbud på en gratis kalender + 10 gratis julekort
Jeg fik bare en mail med en masse gratis + tilbud, efter jeg havde handlet ved dem en gang .
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Kostede det noget i fragt og hvor lang tid tog leveringen? :o)
Min kæreste og jeg's alternative gaver i år er to købmandskurve, til hver vores forældre. Fik de også sidste år, men det er en forholdvis let og billig gave. Kurvene er genbrugs og tingene i købt på tilbud. Cellofan også på tilbud.
Og ved at give en mor + far en gave samlet spare man en gave væk.
Kalender vil jeg ikke give mine forældre, de har en anden de bruger ( den hvor man kan skrive navne på og holde styr på tingene på ). Men måske det vil falde i god jord ved en anden, fandt lige et gratis kort til den.
aug 2008
Har bla også købt små bannere (gratis), på 90x50cm, som jeg skal bruge til fyld til springbane til sommer + nogle til at hænge på væggene herhjemme
Man kan dog også "kun" bestille 4 af de gratis ting eller tilbud man får pr bestilling, og kun et af hver genstand..
Okay, så i handler nogle lækkerier ind eller hvordan? Lækker ide!
Hvis der er nogle der er meget interesseret, så kan jeg dele tilbuddet med én enkelt person ! så sig til hvis det er folkens
dec 2008
Følger: 90 Følgere: 82 Heste: 10 Emner: 40 Svar: 626
Har kun to timer imorgen til at købe ALLE julegaver i
aug 2008
Kan se jeg kan sende til mere end en, så hvis andre er interesserede, så sig til
Julegaver - køb? (anderledes)