{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridning i kolde.
  • #1   2. dec 2012 Jeg tager mange strømper på, og maser fødderne ned i støvlerne smiley

• #2   2. dec 2012 Har tykke sokker, så tykke at mine fødder kun liiige kan være i støvlerne. Det er ikke behageligt at gå i, men det varmer godt under ridningen..

• #3   2. dec 2012
    Fødder; alm. sokker, hygge sokker og bamsestøvler.
    Ben; Gamacher eller strømpebukser og overtræksbukser. Skal jeg have ridebukser på, så er der 2-3 par gamacher under med noget ski undertøj.
    Overkrop: Langærmet, sweatshirt eller striktrøjle og vinterjakke.
    Hænder; Luffer eller alm. små handsker med et par større fleece udover.
    Hoved: Pandebånd.

Så kan jeg holde varmen :o)

• #5   2. dec 2012 fødder - 2 par skisokker
    ben - ridebukser
    overkrop - t-shirt, trøje, tynd jakke.
    hænder - et par tynde strik handsker (jeg kan ikke arbejde med store luffer)
    hals - halstørklæde

• #7   2. dec 2012 Min datter rider en del uden sadel for øjeblikket...så sidder hun på et dækken og får varmen fra hesten og samtidig så kan hun have gode tykke vinterstøvler på fordi hun jo ikke har stigbøjler etc....og hun rider dressur...og det går helt forrygende uden sadel ;O) (hun er 9 år) og så rider hun maks. ½ time så hun ikke når at blive helt forfrossen ;O)
    Jeg selv ville gerne prale af at jeg red tit og ofte....det gør jeg ikke ;O) men sidste år investerede jeg i en thermo ridedragt fra Hooks og den er super dejlig at ride i...eller sidde og kigge i he he

• #8   2. dec 2012 Det er godt nok også KOOOOOLDT! Ö
    I dag red jeg ikke så langt fordi min hest den flippede hvert 2. øjeblik, men jeg kunne liiige holde varmen med en uld trøje, tyk trøje og så en jakke, halstørklæde, lange underbukser og ridebukser + et fleecedækken smiley Men ridestøvlerne er skam blevet for kolde smiley

• #11   2. dec 2012 Har et par dejlige soral støvler på, med en ekstra et par uldne sokker i. Ellers så bevæger jeg mine tæer rigtig meget smiley

• #12   2. dec 2012
    Vinteroutfit:
    (link fjernet)
    (link fjernet)

• #13   2. dec 2012 Der skal være plads omkring tæerne.. Jo strammere sko jo mere fryser i, for det lukker for blod omløbet..

Derudover er læder fantastisk at holde varmen i!!! Jeg gik og frøs om tæerne i stalden, den sidste vinter jeg havde hest.. Jeg lavede stald arbejde i min dyre sorelstøvler for at holde varmen.. red i mine alm. ridesko. pisse frøs... så købte jeg et par støvler lign. http://img.smartpak.com/product/300x300/17710_Black_Silo.jpg i læder. og solid sål, så kan jeg love dig for at jeg kunne holde varmen..
    Derudover brugte jeg uldtrømper smiley naturmaterialer er fantastiske at holde varmen i..

• #15   2. dec 2012 Jeg har gamacher på, ridebukser, en langærmet bluse, vinter ski undertrøje , en tyk trøje under og så en tyk vinterjakke smiley Jeg holder fint varmen når jeg rider, men det er jo også fordi, at når man rider, så laver man noget hele tiden, og det gør jo, at man nemt får varmen smiley Men når jeg kommer i stalden igen, sørger jeg for at lave noget, så jeg ikke står stille. For det er jo præcis når man står og ikke laver noget at man begynder at fryse smiley

• #16   2. dec 2012 Du kan købe mine termo støvler vis det var noget har nogen til salg

• #17   2. dec 2012
    Har det samme på :o). Det er hvad jeg holder varmen i, i minusgrader.
    Fryser vældig let og går til hver dag også med gamacher under mine bukser, når det bliver koldere ryger der også 2-3 inde under der.

• #18   2. dec 2012 Jeg har termoridebukser på og så har jeg en lammesål i mine læderridestøvler, det hjælper på det smiley

• #21   2. dec 2012 Termo dragt og støvler når man ikke er til hest ellers skal der bare arbejdes til varmen. Fryser du til hest laver du for lidt smiley smiley

• #22   2. dec 2012 Har en Tynd jakke på & så en rigtig bamse jakke på uden over.
    Og så nogle hjemmelavet stræk sokker. Og læder støvler.

Når jeg så skal op på hesten tager jeg bamse jakken af for så kommer man ikke til at svede, dvs man ikke kommer til at fryse når man tage bamse jakken af.
    Så den tager jeg af inden jeg rider og så kan jeg holde varmen.

Har faktisk ikke meget på en T-shirt og en Alm tynd jakke. Det er det jeg rider i.
    Og det er dejlig Varmt smiley

• #23   2. dec 2012 Mit vinter tøj til -15 C (link fjernet)
    (Skal lige siges hesten er 3 år. og er ½ galop heste, og kunne ikke lige stoppe. smiley derfor er hun bøjet lidt til den ene side smiley

Mit vinter tøj til -15 og opefter.
    (link fjernet)

• #24   2. dec 2012 Det er ikke nødvendigt med så mange lag tøj, når bare man sørger for, at der er luft imellem. Luft har en meget god isoleringsevne.
    Men varmen kan jo kun komme et sted fra, og det er ikke tæerne der får mest blodomløb, når man i sidder stille. Så man må bare hoppe af en gang imellem og gå eller løbe lidt.

Kommentér på:
Ridning i kolde.

Annonce