{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
296 visninger | Oprettet:

Ryttermærker? {{forumTopicSubject}}

Hej alle. smiley
Jeg kunne godt tænke mig at starte distrikst stævner snart, og derfor skal jeg jo også have nogle ryttermærker. Men jeg ved slet intet omkring det, og vil nu spørger jer om hjælp.
- Kan man nøjes med at tage ryttermærke 3-4?
- Skal man have startet dressurstævner inden man tager dem?
- Må man tage ryttermærker på part pony?
- Hvor finder man ud af hvilke klubber der der afholder dem?
- Hvad er Klar-Parat -Start for noget?

Håber i vil bruge lidt tid på at hjælpe mig. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ryttermærker?
  • #1   2. dec 2012 Tror godt du kan nøjes med 3 og 4. Man kan godt tage ryttermærke på part-pony :). Tror du kan finde klubber inde på DRF, hvor du kan få korrekte svar på alle dine spørgsmål. smiley

• #2   2. dec 2012 Tak, jeg har kigget inde på DRF, men kunne ikke lige finde svar på alle mine spørgsmål. smiley

• #3   2. dec 2012 Måske et lidt dumt spørgsmål, og håber det er OK jeg ligger vedhæfter mig tråden, men kan se at der også står noget vedr alder på ryttermærker. Hvad nu hvis man (som jeg :D) er 25år og aldrig har taget et eneste ryttermærke?
    Og kræver det ryttermærker for at få et rytterlicens? Synes ikke lige helt at kunne gennemskue det ved at læse på drf hjemmeside

• #4   2. dec 2012 Du kan godt nøjes med 3 og 4

• #5   2. dec 2012 Og når jeg tager deres test siger den at der ikke er noget ryttelicenskrav til mig. Den kommer med spørgsmål som "er du født i 1986 eller FØR" - Øh, nej, jeg er født i 87. Og så kommer den med "Er du fyldt 14 eller fylder du 14 i år" - Nej, jeg er 25... Osv.... Og så kommer den frem og siger:

"
    Side 6
    Der er ikke noget krav til dig omkring erhvervelse af rytterlicens.

Du ansøger om rytterlicens ved at indsende ansøgningsblanket til Dansk Ride Forbund med de ønskede oplysninger. Hent blanketten

Hvis du er omkring de 11 år, vil vi anbefale dig at begynde på ryttermærke 3, da det vil være et krav for at kunne forny din rytterlicens det år du fylder 12.

Udbyder din klub ikke ryttermærkeundervisning, kan du se hvem der udbyder undervisning på ryttermærkeopslagstavlen på vores facebook side. "

Fatter virkeligt minus...

• #6   2. dec 2012 Tasha: Du spørger bare løs, dog kan jeg nok ikke svare på dem. smiley

Rhinestone: Tak! smiley

• #7   2. dec 2012 Man skal tage 3+4 og klar-parat-start. Du må tage den på hvilken som helst pony/hest smiley Ved desværre ikke hvor man kan tage dem, spørg nogle af de lokale klubber, eller kig på deres hjemmesider. JEg var lige ude og tage på min egen klub i dag. Men det kan jo godt være der først er nogle der holder til næste år smiley
    Vores ryttermærkeunderviser sagde at man skulle have startet en eller anden LC klasse til mindst 60% smiley

Kommentér på:
Ryttermærker?

Annonce