13. nov 2010 Følger: 175 Følgere: 179 Heste: 5 Emner: 263 Svar: 991
De mest venlige mennesker jeg længe har mødt o: {{forumTopicSubject}}
Jeg er virkelig helt mundlam, og på samme tid fantastisk glad ..
Sagen er det, at ude hvor min pony står, kom der får nogle uger siden en ny ismule hoppe. Jeg blev hurtigt forelsket i hende, og begyndte at snakke med hendes ejere, og en masse ting, da de var meget i møde kommende. Jeg tilbød dem en dag, at jeg sagtens kunne strigle og hygge om deres hoppe, hvis de evt. var på ferie, eller bare manglede som kunne nusse lidt med deres hesten, da jeg ved at damen ikke har så mange kræfter og så har jeg ikke så meget at lave når hende som har part på min egen pony, er derude. Ingen hate på at de har købt en hest, hvis de ikke har særlig mange kræfter, i kender slet ikke historien bag.
De ville meget gerne tage imod min hjælp, og jeg startede et par dage efter op med at strigle og nusse med denne skønne ismule.
Hun mente at jeg burde få nogle lommepenge, fordi at min hjælp var meget stor, og at de bare var kanon glade for at jeg ville. Derfor ga' hun mig 100 ,- for at have striglet hesten! o:
Efter det begyndte hende ejeren at komme ind på, at når de fik sig en sadel, så kunne jeg begynde at ride hesten, hvis jeg havde lyst og mod på det, og selvfølgelig har jeg det!
I dag red jeg hende så, og nøj for en dejlig hest! Hendes skridt var så dejlig behagelig og flydende! Glæder mig til at prøve hendes tölt og måske galop, på Tirsdag.
Ihvertfald så spurgte jeg hvorhenne de havde købte deres grime (En sort grime, hvor der står navn på to steder) da jeg syntes den var rigtig fin. De sagde at de havde købt i England, over internettet, og fortalte at de faktisk havde bestilt at der også skulle ha' været hjerte på, så de skyldte faktisk dem, 3 pund. Manden tilbød mig så, om jeg ville købe sådan en grime, bare til min egen, for så kunne han bare betale den, hvor efter damen så siger 'Hvor meget koster sådan en da?' Manden svare ca. 200 kroner, hvorefter hun siger 'Så syntes jeg da vi skal give hende sådan en, istedet for pengene, hvis du altså vil have det Siff?' Woaw siger jeg bare. De er virkelig de sødeste mennesker! De kørte også mig og Stjarnis part hjem i dag, for anden gang, selvom at de skulle til jule frokost, fordi bussen først kom om en halv times tid! Og det var altså anden gang de kørte mig hjem!
De er så venlige, og roste mig mange gange for min ridning, og for at jeg var så sød mod deres hest .. Aw :'-)
Skulle lige ud med glæden folkens ..
feb 2011
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Svar: 1.227
feb 2011
Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
aug 2011
Følger: 26 Følgere: 28 Heste: 2 Emner: 36 Svar: 412
okt 2008
Følger: 143 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 340 Svar: 3.097
nov 2008
Følger: 56 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 48 Svar: 1.231
okt 2012
Følger: 45 Følgere: 24 Heste: 6 Emner: 35 Svar: 687
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.688
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
maj 2012
Følger: 25 Følgere: 22 Heste: 5 Emner: 61 Svar: 846
nov 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 98
Jeg blev helt glad af at læse historien og den end da var noget der er sket i virklighedden....
Gid der var flere af sådan en slags mennesker
De mest venlige mennesker jeg længe har mødt o: