{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

Heste piger - Ikke heste piger {{forumTopicSubject}}

Hej.

Hvad er der egentlig galt med at være en heste pige? Altså, have en hest og intressere sig for dem?

Jeg er den ENESTE i min klasse der bare kan LIDE heste, og det kan jeg FANDME mærke.
Hvis jeg nu skriver med nogle af min eks's venner og jeg har et display billede af Maccoy eller Cheval, så spørger de om den er syg eller den skal slagtes fordi den er så grim og de gør virkelig ALT for at VIRKELIG gøre mig ked af det.,
En pige fra min klasse begyndte at MOBBE mig fordi jeg havde en lille periode hvor Maccoy var den ENESTE jeg lige kunne snakke om..

Når jeg skriver med "nye" piger og de finder ud af jeg har hest flipper de FULDSTÆNDIG og skriver jeg er klam og alt muligt!

jeg ser ikke hvad der sker i deres små klamme hjerner ( undskyld mit sprog men er sur og har været PISSE ked af det idag )

Jeg kan altså bare ikke se hvad der er "galt" med os tøser

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heste piger - Ikke heste piger
  • #1   7. nov 2006 Kender det godt... Sådan havde jeg det også i de mindre klasser...

• #2   7. nov 2006 Jeg kan godt se hva du mener ! Men jeg har mange venner som også er "hestepiger" og dem kan jeg snakke om det med . Men ellers snakker jeg ik helt vildt meget med mine andre venner om heste , for jeg ved at de sys det er kedeligt i længden . :b Men det er slet'slet ik sådan at de synes det er klamt . De respekterer at jeg har en sport/interesse jeg kan lide .. (:

• #3   7. nov 2006 det kan jeg godt nook heller ikke !
    de er misundlig ..
    Bare fordi de ikke har hest ;/ ?

• #4   7. nov 2006 mh, har også været igennem den periode.
    hvis jeg skal være ærlig, kan jeg ikke huske hvad jeg gjorde, men de gør det ikke mer' !
    Jeg tror bare de har forstået at hesten betyder MINDST ligeså meget som dem, og at de jo har en anden sport som de er glad for ? ;S
    prøv at tale om noget helt andet med dem, og lad somom du kun tænker på heste når du ikke er sammen med nogen venner, (medmindre de og selv har hest), men virk lidt interesseret i deres sport eller noget smiley

• #5   7. nov 2006 fatter det heller ikke.. altså heste er bare nogle skide dejlige dyr.. skulle vi så også generer dem md foldboldt eller hva de nu går til.. syntes det er komplet latterligt

• #6   7. nov 2006 Det er f****** nogle underlige piger du ser ;-D hihi - de ved ikke hvad de går glip af...
    Jeg tror at, de tror, at det er yt ved drenge at ride... og det er det måske også i folkeskolen, men " in real life" har det ingen betydning.... men det skal de jo nok finde ud af, når de engang blir voksne =D

• #8   7. nov 2006 kender det godt. og det er virkelig så lamt at andre mennesker ikke kan acceptere at man kan lide heste? jeg flipper også bare skråt hvis nogen begynder at mobbe/provokere mig med det!
    men der er heldigvis ikke nogen fra min klasse som gør det mere. jeg er heller ikke den eneste i min klasse som kan lide heste(:

• #9   7. nov 2006 Jeg bliver kaldt "hesten" i min klasse smiley Men det er heldigvis ikke ondt ment smiley

• #10   7. nov 2006 Jeg nævner ALDRIG mine heste nede i skolen længere, med mindre der er nogle der nærmest spørger til det!..
    Men nu er de sårn.. LIDT efter lidt bare begyndt at ignorre mig og hende der mobber er stoppet.. HELDIGVÌS!
    Men nu ved de så os jeg nok skal flytte smiley
    Men stadig er det træls at man ikke kan have et billede af sine heste eller kat som display uden at blive "mobbet"

• #11   7. nov 2006 Heej Tiff (:
    Jeg bruger enormt meget ironi ,
    når der er nogen der siger noget om mig og min hest . Gir jeg dem egentlig bare ret p en sjov måde smiley
    Men jeg snakker egentlig heller ik ret meget om heste i skolen , der er så meget andet at snakke om . Heste kan jeg snakke om på rideskolen.
    FOr jeg syns ogs det er irriterende at hører om fodbold uafbrudt fx.

• #12   7. nov 2006 mariah .
    det er bare nogle røvhuller, der ikke har noget klog at sige... og så har de en elendig opdragelse!!

• #13   7. nov 2006 Lene *FAIR POINTS* udryd mishandling ! : Haha , fedt ! smiley

• #14   7. nov 2006 træls....halvdelen af min klasse kan lide heste og de fleste af dem har selv......

• #15   7. nov 2006 mariah .: Det blir jeg også TIT Kaldt af 2 drenge der hedder Peter og Tobias. Hvis de lige bliver surer ( Som idag ) flipper de fuldstændig og begynder at sige jeg skal fucke hjem og kneppe min hest i røven

• #16   7. nov 2006 .••((¯`» Dea «´¯))•• K: Ja de er ogs nogle gange interesserede i hva jeg går og laver med min hest i min klasse.
    Men jeg tror det er fordi de respekterer mig for at jeg rider. De driller kun for sjov med det , og jeg kan godt ta det smiley

• #17   7. nov 2006 Gud hej Miss Sparrow ( Julie smiley )

Er jeg også sårn.. STILLE begyndt på. Bare at dem jeg snakkede med er flyttet ned på finnstrup så er den eneste på min alder oppe på gården nu! *piv*

• #18   7. nov 2006 Jeg må indrømme det problem har jeg aldrig haft ..
    Jeg var den eneste i min klasse i folkeskolen der red, og var faktisk populær pga det .. Alle ville med ud og ride, og synes bare det var skide sejt .. Jeg tror bare du ska ignorere hva de siger om din hest, for den betyder jo noget fordig, og så kan det være fuldstændigt ligemeget hva de synes .. Og tror heller ikke de er værd at holde på hvis de gør såen noget .. men ja, prøv at snak med dem om deres sport, eller et eller andet som ikke handler om heste (: Bare mit råd, siger ikke det virker smiley

• #19   7. nov 2006 dem der siger ting som "gå hjem og knep din hest" eller "du er en hesteluder", mener jeg, mangler respekt for andre mennesker!

• #20   7. nov 2006 Kaptajn Julie Sparrow ! : <b>Præcis !</b> Jeg har det på helt samme måde . (: Hvis de siger et eller andet , jamen så tager jeg det sgu ik så seriøst , og siger bare et eller andet sjovt om det . (:

• #21   7. nov 2006 Håhå , der er et par af drengene i min klasse der kommer ned i klubben og vil ha en ridetur . (: Og da min klub var på "lejrtur" hvor vi ogs' havde hestene med skulle de da lige op og have en tur med trækker på i skoven . Hahahah , de synes det er sjovt . (:
    Men tror det ændrer sig efterhånden som folk blir ældre og mere modne ..

• #22   7. nov 2006 Jeg er blevet MEGET enespænder nu hvor jeg er den ENESTE hestepige på HELE min årgang.
    Og snakker faktisk med de andre om deres sport, når de gider snakke med mig!
    Pigerne er heller ikke så slemt som drengene. Det er MEST dem! Eller faktisk.. KUN dem.. Udover en pige i min parreleklasse der VIRKELIG har været grov. Sagt at jeg var fed og klam, og at jeg burde skride ud i en stald og gemme mig bag en heste lort og være venner med heste for de var fandme de eneste der ville være venner med mig, eller det var jo kun fordi de havde ondt af mig.
    Og at jeg ALDRIG ville få menneske venner for de gad ikke fede små klamme heste ludere, der kneppede heste!

Jeg sad bare: WHAT?

• #23   7. nov 2006 Huxen . xD - Gift med storesøster HG . : Ja folk siger ogs tit sådan noget som : aaad julie boller sin hest til mig , også plejer jeg bare at sige : Ja det er jo det jeg gør , hvorfor tror du jeg skiftede min hoppe ud med en vallak ? Men jeg ved at hvis jeg blev ked af det en dag ville de STRAKS stoppe. Men jeg er typen der ik tar det så tungt smiley

• #24   7. nov 2006 Argh.. Skal se Top Model..

Ses!

• #25   7. nov 2006 Tiff: Ja wow du er jo ogs bare helt ufattelig fed. ( eller ? ) (: . Haha hvis jeg havde været dig havde jeg nok sagt: Jaja gå ud og hyg dig med din fodbold frække (:

• #26   7. nov 2006 ja kender det .. men alle mine venner acceptere det ..
    De er faktisk begyndt at syntes det er lidt sejt at jeg stadig rider(både drenge og piger) og nogle af mine veninder vil også gerne ud og prøve rony, men når de så ser hvor 'stor' han tør de ikk xD
    og hvis de kalder mig for hestefreak eller lign. siger jeg bare ja, meget endda, og så friner de og syntes ikk det er sjov når jeg ikk bliver sur på dem ..

Og det første jeg skriver til en dreng, som ligger op til noget ;P er at jeg har hest og hvis ikk han kan acceptere det må han gå ..

• #27   7. nov 2006 er heldigvis ingen der tør gøre ved mig. dem jeg snakker med ved at heste er hvad jeg går op i og det har de fattet...

• #28   7. nov 2006 Kaptajn Julie Sparrow ! : Ja , det er meget i den stil som du siger det , haha . I min klasse er vi nemlig i en periode hvor stort set alle er pisse perverse , hehe . (: Da jeg var mindre tog jeg det meget tungt hvis nogen sagde noget til mig , men har godt nok ændret mig nu ! :b

• #29   7. nov 2006 Allimac go Ynor smiley : Haha , fedt , det med drengene ! smiley

• #30   7. nov 2006 Kender det godt... på min skole siger drengene fra 8. (jeg går i 7.) altså fx "pruuuh" eller klikker med tungen når jeg går forbi... piiiiisse pinligt -- især hvis der er nogen der hører det! (':

• #31   7. nov 2006 Huxen
    hehe .. syntes bare ikk det er fedt at skulle holde det hemmeligt ? hehe ..

• #32   7. nov 2006 Sådan havde jge det også i min klasse,
    Men de ved jeg ikke ændre mig på grund af det ,
    Der er også en anden pige i klassen der rider, men ikke så meget.

Ved hvordan du har det .

• #33   7. nov 2006 Allimac go Ynor smiley : Nej , det kender jeg godt . Og det er pisse irriterende hvis man er blevet gode venner med dem osv , og så finder de ud af at man har en hest .. Og så bliver man droppet med det samme ! Men mange af drengene i min vennekreds synes det er helt okay at jeg interesserer mig for heste , bare jeg også har tid til dem . :b

• #34   7. nov 2006 har ikk oplevet det jo en smule men ham der gjorde det er vist lun på mig nu:D haha, men ja dem og deres klamme hjerner!

• #35   7. nov 2006 Hmm, i de mindre klasser gik jeg under navnet hesteluderen..

Men nu har alle mine venner accepteret det og hvis de ikk kan det skal de bar pisse af..
    Men er da også ret god til at hestene hører til "hjemme" og det ikk altid er vennerne gider høre om det. men prioriterer da begge dele højt.

• #36   7. nov 2006 jeg er også den eneste i min klasse der ride. men drengene i min klasse griner når jeg siger ''rider'' og det er fordi at de misforstår det med vilje. og i ved vel godt hva jeg mener??

Kommentér på:
Heste piger - Ikke heste piger

Annonce