{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor kommer min video ikke?:-(
  • #1   24. nov 2012 HA skal først godkende videoerne (:
    Så kommer de ind når det er gjort.

• #2   24. nov 2012 Nå øv ;-(

• Mynte
    VIP
    Mynte Hjælpe-administrator

Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.163
    #3   24. nov 2012 Det hedder konvertering. Og det kan tage op mod flere timer, alt efter hvor mange andre brugere også har uploadet en video idag.

• #4   24. nov 2012 Naarh okay smiley

• Mynte
    VIP
    Mynte Hjælpe-administrator

Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.163
    #5   24. nov 2012 Josefine, vi sidder ikke og godkender videoerne smiley Det er et program der først skal konvertere filerne, så de passer til HG's format.

• #6   24. nov 2012 Så kom den smiley

• #7   24. nov 2012 Det er rigtigt at HG skal konvertere videoerne inden de skal ind, fair nok.

Men synes så til gengæld at det er noget forbandede svinderi at man skal sidde og vente i timevis (nogle gange dagevis) for at få sin video ind. I sær hvis man tænker over at det er skide dyrt at blive VIP herinde, altså dvs. man betaler i dyre domme for at få sin video herind, også skal man vente så længe på det. Det er simpelthen ikke i orden synes jeg, synes lidt det er at tage pis på folk :o(

• #8   25. nov 2012 Cecilie: Prøv en gang at tænke på, at det altså er mange videoer der bliver uploaded om dagen, og den server der konverter dem, sikkert kører på højtryk 24/7 for at gå alle de filer igennem, og det er jo ikke kun HesteGalleri, men også de andre gallerier. smiley
    Så jeg synes det er helt fair, sådan noget tager tid, og man kan ikke forvente at de måske 1000 videoer der bliver uploaded om dagen, kan ordnes på 2 minutter. smiley

• #9   25. nov 2012 Jeg er skam udenmærket godt klar over at det er en server som skal konvertere alle videoerne, fra alle gallerier. Men eftersom det er så skide dyrt at være herinde, så kan de jo bruge nogle af pengene på en server eller to mere, så det kan gå noget hurtigt, for det her er simpelthen ikke fair for brugerne.

For tror skam de har en okay indkomst på det her, for ikke nok med at det koster en hel del at oprette sin bruger herinde, så skal man oveni købet også betale hvert eneste måned, hvis man vil kunne benytte alle sidens funktioner... Så må der altså være lidt ''luksus'' og nogle fordele, det andet kan simpelthen ikke passe smiley

I sær hvis man tænker på at det var et engangs beløb da jeg oprettede mig herinde i sin tid, men så er vores rettighedder bare 'blevet taget fra os' hvis vi ikke vil betale hvert måned nu - så når de laver betaling for noget som før var gratis, så må deres standard altså også stige, det skal jo hænge sammen.

Kan nemlig huske at deres undskyldning for at videoer ikke skulle være gratis mere var så at folk ikke skulle vente så længe mere, og se lige hvordan det er gået? folk venter og venter. :o(

• #10   25. nov 2012 Helt enig smiley

Kommentér på:
Hvorfor kommer min video ikke?:-(

Annonce