{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Hingstekåring 2013 {{forumTopicSubject}}

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=458303987549930&set=a.430352950345034.97045.430348913678771&type=1&theater

Skal i med?

Billedet DV ønsker skal deles på facebook, som en appetitvækker til næste års Hingstekåring.

Vil DV virkelig bruge dette billede?
- æv hvad ''dressur'' har udviklet sig til, det er ikke ligefrem harmonisk redet heste..
Og det er vel ikke bare et uheldigt billede, hvis DV vælger at bruge det, til noget så stort..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hingstekåring 2013
  • #1   21. nov 2012 Synes ikke den ridning er bestemt flot.... Forstår ikke de vil bruge det billede. Men det er ligesom i hesteblade, der ses også tit postet billeder af heste der går under lod/mister bæring mm.

• #2   21. nov 2012 Jeg må sige at jeg også undre mig over brugen af det billede..

Både fordi det egentlig ikke er særlig godt taget, men også fordi at hestene slet ikke ser veltilpasse ud..

Jeg havde valgt at bruge et andet billede

• #3   21. nov 2012 Jeg ved ikke hvem der har valgt det billede ud, men det er simpelthen for dumt, at vælge et billede hvor den forreste hest har blottede tænder og går med hovedet næsten ind til bringen.

• #4   21. nov 2012 Interressant at de har valgt at bruge netop dette billede. Havde de ikke nogen bedre? I følge dem er alle grimme billeder jo "taget ud af kontekst" Ja, det er jo derfor man ikke må tage billeder på opvarmningsbanen længere smiley (link fjernet)
    Nej, jeg vil ikke støtte sådan et arrangement. Jeg synes ikke det er pænt at se på.

Kommentér på:
Hingstekåring 2013

Annonce