{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem er jeres...?
  • #1   17. nov 2012 Mine forældre!

De gør det fandens godt og er der altid :-)!

• #2   17. nov 2012
    Ikke rigtigt nogen faktisk...
    Jeg syntes mange mennesker er super "seje" og inspirerende, men ligefrem idoler - nej ;o).

• #3   17. nov 2012 Personligt er mit helt store idol Robert Pattinson.

Hvorfor:
    For det første er han en ufattelig dygtig skuespiller, og sanger/musiker!
    Han er også en rigtig humoristisk og inspirerende person.
    Desuden er han meget jordnær, i forhold til mange andre celebrities smiley
    Jeg har desværre aldrig mødt ham, men det er mit største ønske!

Og nej! Det er ikke bare fordi han er lækker eller med i Twilight! smiley

• #4   17. nov 2012 Hmm sejt at sige, men mit idol er nok Rasmus Bagger, på den måde hans energi er. Jeg har været på workshop ved ham, da han er mental coach. Det er bare for vildt.

TAG OG PRØV DET HVIS I VIL PRÆSTERE PÅ NYT NIVEAU!

• #5   17. nov 2012 Idol har jeg ikke rigtigt nogen, men forbilled er nok katja berg, hun er sku en sej tøs.
    Har opnået så meget på så kort tid.

• #6   17. nov 2012 Nickelback er mine idoler ^^

• #7   17. nov 2012 Joel Zimmerman Aka Deadmau5.
    Fordi ikke nok med jeg syntes han er en super dygtig kunster, men han deler meget af sig selv og sin hverdag overfor sine fans og giver meget inspiration.
    Og så tør han at være sig selv og sige sin mening(hvilket jeg ville ønske jeg var lidt bedre til hehe ^^) smiley Og så han mega random humor XD

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
    #8   17. nov 2012 Min storebror. Fordi han er alt det, jeg aldrig blev. (-:

• #10   17. nov 2012 Lady Gaga er helt klart mit største idol. Hun er simpelthen sådan et sødt og kærligt menneske og ja, hun betyder lige så meget for mig som min familie gør (':
    Og så elsker jeg også Kristen Stewart og Jennifer Lawrence fordi de er så smukke og tør at være sig selv. smiley

• #11   17. nov 2012 Må være mine gamle forældre.. som lærte mig og mine tre søskende at klare os selv, og klare os godt, med uddannelser og lyst til arbejde og tjene penge.

Og min afdøde svigermor, som havde en styrke og indre ro, og en livsglæde trods næsten 10 års hård kamp mod kræften, havde hun altid et overskud og tid til at tage sig af sine nærmeste. Hun havde aldrig ondt af sig selv, tog sig den tid hun skulle have, og den ro der skulle til.
    Tror aldrig jeg har kendt et menneske som hende, vi savner hende dybt.

• #13   17. nov 2012 Ole Henriksen!
    Jeg vil så gerne være et lige så positivt, og gladt (det kan man vist ikke sige..) menneske!

• #14   17. nov 2012 Jeg ved ikke om jeg har decideret idoler, men jeg har da en række personer jeg ser op til smiley Inde for hesteverden må det nok være Andrea - hun er kommet så usandsynligt langt med Lille Lyn og jeg synes det er såååå imponerende en historie! Så dobbelt-op på respekt til hende!

Og i hverdagen er det nok Lady Gaga, Tim Burton og Marina(Marina and the Diamonds)
    Jeg synes Lady Gaga som person er utroligt inspirerende og især hendes sang "Hair", som jeg lytter til hver gang jeg gør noget ved mit hår - hvilket er ret ofte smiley Hun opfordre en til at være sig selv, hvilket er super fedt.
    Tim Burton er bare en super genial mand, jeg elsker hans digte og hans film. Hans måde at tænke på er bare helt igennem fantastisk!
    Marinas tekster synes jeg rammer ret godt på en række punkter og det er måske ikke så inspirerende, men måske mere bare motiverende...

Men ingen af dem er decideret idoler.

• #15   17. nov 2012 Må nok indrømme at jeg elsker Christian Brøns.. Hans sange kan simpelthen redde selv den værste dag.. smiley

• #16   18. nov 2012 Døde: Freddie Mercury
    Levende: John Malkovich

Kommentér på:
Hvem er jeres...?

Annonce