{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
394 visninger | Oprettet:

Er spændt :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle hestene mennesker smiley

Tidligere i ugen var der et indlæg herinde med 4 hestene der bare skulle slagtes fordi ejer ikke kunne have dem mere. 2 af den var alleredet solgt, til en der ville give dem et godt hjem så nu stod ejeren med de 2 sidste en trav hoppe og en shetlænds hingst,

Jeg skrev lidt frem og tilbage med hende der havde skrevet opslaget og kendte ejeren, og nu her er hestene blevet hentet der oppe og på vej ned til mig(;

Har købt dem begge, de er tynd men jeg skal nok gøre mit for at de får det godt.

Er lidt stolt af mig selv at jeg tage to stakler til mig for at gøre dem godt igen smiley

Jeg havde ikke selv mulighed for at hente dem, de står ved Hobro og jeg bor ved Varde så 150km, så fandt en annonce herinde med en der tilbød at transportere heste fra folk.

Han har lige læsset hestene og er på vej herned smiley
Glæder mig vildt til de kommer ! Og er virkelig spændt og nervøs for hvor slemt det ser ud med dem.

Det er ikke første gang jeg køber tynde og stakkels heste, så hvis denne gang går rigtig godt vil jeg nok forsætte det smiley
Vil gerne hjælpe de heste jeg kan, det er selvfølgelig dyrt, men har modet og lysten til det , smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er spændt :)
Kommentér på:
Er spændt :)

Annonce