{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.198 visninger | Oprettet:

Jeg er så rystet. {{forumTopicSubject}}

Der var et emne på baboom som blev slettet. Emnet omhandler kontanthjælp mm. og der bliver fra et par andre brugeres side givet udtryk for at man er en taber, nasser, snylter mm. når man er på kontanthjælp. TS opretter altså det her emne, fordi h*n er SYGEMELDT!

En af de sidste kommentarer der kommer, er en kommentar der lyder noget ala '' du er et håbløst tilfælde, som kan finde den nærmest trælasthandler og købe et 2 meter langt reb og sæt det bare på min regning''

Personen der skriver det, fortæller altså TS at h*n ikke er til for nogen nytte og kun er til besvær, og lige så godt kan begå selvmord.
Jeg sidder selv med et selvmordsforsøg på bagen, og jeg er virkelig rystet. Hold da op. Tænk at et menneske kan få sig selv til at opfordre andre til så forfærdelige handlinger. Jeg sad og måbede i flere minutter før jeg følte mig rolig nok til at kunne formulere et svar (desværre blev emnet slettet).
Jeg kan slet slet ikke forstå det, at man kan få sig til det. At man med god samvittighed kan ligge sig til at sove, med tanken om hvad man lige har opfordret et andet menneske, et af sine medmennesker til at begå selvmord.

Ja jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal sige. Måtte bare lige ud med det, for jeg forstår virkelig ikke det menneskes tankegang. Jeg synes det er så langt ude.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er så rystet.
  • #1   13. nov 2012 Nu er babooms brugere ikke lige frem de hurtigste knallerter på havnen, jeg svarede selv i den debat.
    Det er så nemt at være efter kontanthjælps modtagerne, men hvis man ser statistik på det, så er det enlige mænd imellem 25 og 35, der har en måneds indtjening på over 25.000 kr med bopæl i det mere nordlige sjælland der hiver flest støtte penge ud af statten, kontanthjælpsmodtagere enlige mødre og syge hiver ikke en gang halvdelen som dem.
    baboom er en børnehave præget af 16 årige drenge og forsmået 30 årige mænd der tror deres diller er mindre end alle andres, det er meget sjovt til for sjov tråde, men hvis man vil have noget hjælp er baboom nok det sidste sted man skal søge

• #2   13. nov 2012 Fæhesten: Det jeg bider mærke i her, er at manden faktisk er en ''velfungerende'' person som har godt job (mener faktisk han hare flere) og er klog på rigtig mange ting. Han er ikke en af de der ''typiske tabere'' , og det mener jeg på trods af at jeg ikke en eneste gang har været enig i hans udtalelser. Jeg er tit stødt på ham i debatter og ved at han kan være både spydig og virkelig presse på, også så han kan virke grov. Han kan gå lige på grænsen. Jeg troede dog aldrig at jeg skulle opleve ham overskride den så groft. Som sagt så er jeg bare rystet.

Jeg ved godt at man kan definere samtlige brugere derinde med samme ord, men jeg troede alligevel aldrig at jeg kunne blive så rystet og så forarget over en udtalelse. Jeg synes det her er for meget, det er for grovt. For mig er vi ude over almindelig grovhed.

• #3   13. nov 2012 Jeg har været nød til at smide en privat besked til manden. Jeg skriver pænt til ham og sviner ham på ingen måde. Men jeg følte virkelig behov for at forklare ham en ting eller to.

• #4   13. nov 2012 det skulle vel aldrig være en der hedder noget som landbrugsmand ;)?

• #5   13. nov 2012 Nej smiley

• #6   13. nov 2012 nej okay. men selvom han virker velfungerende på papiret er jeg ret sikker på at en mand der kan finde på at komme med sådanne udtalelser har en eller anden uheldig krølle på hjernen

• #7   13. nov 2012 Det er ligefør jeg vil sige at det håber jeg er sandt. For det giver da en forklaring.

• #8   13. nov 2012 Wow. Der havde jeg godt nok også været chokeret!

• #9   13. nov 2012 Sikke en opfordring!
    Som om man ikke i forvejen har lyst til at gøre en ende på det hele, når man er endt som ufrivillig fange i det sociale system.

• #10   13. nov 2012 Ja, sådan er tonen desværre generelt derinde. Det er fordi deres hjælpeadmins ikke kan finde ud af at lette røven og gøre noget ved de folk der sviner andre i forum.
    Jeg har selv bruger derinde og anmelder jævnligt tråde til HA'erne fordi folk bliver så grove. Der er kun én af dem der gør noget ved det, og så er det kun en fesen advarsel i tråden det bliver til.

• #11   13. nov 2012 Jeg så et lign. emne for nogle dage siden hvor en antydede at TS skulle skyde sig, for så lavede hun da ikke flere problemheste .Det var lige en tand for groft syntes jeg .
    Mon det er den samme person ?

• #12   13. nov 2012 Hvis man er taber fork man er på kontakt hjælp må jeg jo være en af dem, jeg er syge meldt... Men sikke en folk n*rhovede der skiver sådan når .

Jeg er helt fint med at være på kontant hjælp man går jo ikke bare og lavet ingen ting . Jeg får opgaver som jeg skal løse, fx

Hvordan får jeg det bedre med mig selv?
    Hvad vil jeg gerne lave når jeg er klar igen?

Jeg kender en person som intet laver. Hun gider ikke.
    Hun får ikke støtte af kommunen. Hun går bare hjemme ved sine forældre.

Kommentér på:
Jeg er så rystet.

Annonce