672 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Tab de ekstra kilo du har siddende. Tab de ekstra kilo du har siddende.

Jeg ville super gerne tabe de ekstra kilo der sidder på siderne og på maven...

Jeg er omkring en 1,60 høj, og vejer 56 kg så er overhovedet ikke overvægtig på nogen måde... Så jeg søger nogle forslag til træning, det skal ikke være kedeligt da jeg sikkert bare ville køre død i det... Og det ønsker jeg selvfølgelig ikke!:-)

Jeg spiser meget normalt, dog spiser jeg ikke så meget.... 56 kilo lyder ikke af særlig meget, jeg ville ikke tabe mig helt vildt meget, men smide det fedt der sidder på siderne og på maven!

Så kom med forslag er frisk på alt.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
  • Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
  • Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
  • Væg reol & jakke stativ 400 kr.
  • Genbrugsplads 500 kr.
  • Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tab de ekstra kilo du har siddende.
  • #1   11. nov 2012 Sund kost og motion smiley

• #2   11. nov 2012 Træn 15 min hver morgen inden du spiser, det skulle forbrænde noget fedt. Ikke noget hårdt, bare intensivt og så spise et solidt morgenmåltid. smiley

• #5   11. nov 2012 Køb en af de tunge hulahopringe og træn med den! Det for du også gode mavemuskler af! smiley
    Og ellers bare løbetræning, sund kost, små øvelser, morgengym. også vidre smiley

• #6   11. nov 2012 Al træning kan bruges, det kræver bare om, at lave fedtet om til muskler smiley
    Jeg er ca. ligesom dig, og jeg har ikke noget på maven eller på siderne smiley Det er muskler og hud.

• #7   11. nov 2012 Jeg bruger en app der heller Daily Ab Workout (daglig mave-træning), og er både i en gratis og betalt (6 kr) version - og den gratis er også rigtigt god! I den vælger man, om man vil træne 5, 7,5 eller 10 minutter, og så siger den, hvilken øvelse, du skal lave, og der er også video-demonstration og en lille tekst til. Den er SUPER god til mig, fordi man netop kun behøver bruge fem minutter ad gangen, men det er fem hele minutter, så man får alligevel noget ud af det!
    Den findes også til ben, arme, numse og puls-træning smiley

• helene
    helene Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Svar: 82
    #8   11. nov 2012 Nu nævner du selv du ikke spiser så meget. Det er vigtigt at spise mange små måltider om dagen - varieret og sunde måltider.
    Hvis du vil tabe dig handler det bare om at forbrænde mere end du spiser smiley

• helene
    helene Tilmeldt:
    dec 2008

#9   11. nov 2012 Det går ondt i mit idrætsstuderende hjerte at se så mange, der har misforstået, hvad det handler om.

Man kan ikke lave fedt om til muskler.
    Man kan ikke punkt tabe sig, hvilket vil sige at du ikke taber dig ekstra på maven ved at lave en masse mavebøjninger (det betyder kun noget for muskulaturen under fedtet).

• helene
    helene Tilmeldt:
    dec 2008

#10   11. nov 2012 du skal være velkommen til at skrive en pb, hvis der er noget du er i tvivl om smiley

• #11   11. nov 2012 Den app' der er den god?:-)

Hvor er jeg dog bare taknemlig for jeres råd!

• helene
    helene Tilmeldt:
    dec 2008

#12   11. nov 2012 der er også en app der hedder ShapeUp. Der kan du sætte dig et vægttabsmål og så taster du hver dag ind hvad du spiser og så sætter programmet et kcal-max, der gør at du når dit mål smiley

• #13   11. nov 2012 Årh hvor er i søde at hjælpe!

Er yderst taknemlige alle app's skal prøves.

• #14   11. nov 2012 Skal lige siges jeg ikke har iphone.

• helene
    helene Tilmeldt:
    dec 2008

#15   11. nov 2012 nå, ved ikke om der findes noget tilsvarende til andre telefoner smiley

• #16   11. nov 2012 Nu bliver alle App'sene hentet og så ville jeg prøve lidt af dem nu her iaften.

• #17   11. nov 2012 Den fungere fin den Shapeup.

• #18   11. nov 2012 HAHA den der daily workout den vil jeg sku lige prøve. Lyder sjov

• #19   11. nov 2012 Jeg er lige begyndt på den, den er virkelig sjov og så med musik til! Som får en i motivation..

• #20   11. nov 2012 Der er flere udgaver jeg valgte så at hente dem jeg syntes så spændene ud.

• #21   11. nov 2012 Den der Daily Workout er jeg helt vild med! I hverdagene kan jeg lave fem minutters mavebøjninger om morgenen, pulstræning om eftermiddagen og arm-øvelser om aftenen - på den måde får jeg det spredt ud, så det er til at overskue, og i weekenden kan jeg lave det hele ud i ét.. Jeg elsker den! Eneste minus er, at jeg savner en med ryg-øvelser...
    Og ja, man kan jo bare tage dem man synes man har brug for.. eksempelvis har jeg valgt numse- og ben-app'sne fra, fordi jeg synes jeg får nok af det fra ridning smiley

Kommentér på:
Tab de ekstra kilo du har siddende.

Annonce