{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom med en vits!
  • #1   9. nov 2012 Ej, lol, jeg er totalt flad i det med vitser.. :o)

• #2   9. nov 2012 kender du den med garnnøglen?

• #3   9. nov 2012 Næh, bare kom med den smiley

• #4   9. nov 2012 Og så var der den om kiksefamilien der gik over vejen. Men babykiksen nåede ikke over så sagde Kiksefar : "Mutter, der er sq krummer i den knægt!"

Ej virkelig er også sygt dårlig til sådan noget! smiley

• #5   9. nov 2012 Her er to lidt længere som jeg har liggende på computeren:

En bonde i Jylland står og passer sin fåreflok.

Pludselig kommer der en spritny Audi og parkerer ved leddet. Ud stiger en frisk smilende fyr i bevidst casual fløjlshabit jakke, pastelfarvet pringle pullover, indfarvede jeans og sko med lædersål. Han sætter solbrillerne op i panden og råber kækt til bonden:
    - Hvis jeg kan regne ud, hvor mange får du har, må jeg så få et af dem?

Bonden kigger på fyren og svarer:
    - Det er OK med mig!

Fyren tager sin Dell Notebook frem og åbner den på bilens motorhjelm. Vha. Nokias seneste 3G-telefon kobler han sig op på en NASA-side på internettet. Han kontakter et GPS-sattelitnavigationssystem, henter den eksakte position, og giver data'ene videre til en NASA-sattelit, der scanner området med et højopløsningskamera. Så åbner han digitalbilledet i Adobe Photoshop og eksporterer det til Image Processing Facility i Hamburg. I løbet af få sekunder får han en email på sin Palm PDA med teksten "Picture processed and data stored". Derefter logger han sig på en MS-SQL database via ODBC og henter et avanceret Excel-regneark. Han kopierer data'ene fra billedet ind i regnearket, og kort efter kan han udskrive en 4-farvet rapport på 150 sider på sin miniature-hightech-ColorLaser printer.

Fyren kaster et blik på sidste side og siger:
    - Du har nøjagtig 1586 får!

- Det stemmer, siger bonden, så du må tage et af fårene.

Bonden står og betragter fyren, mens han udvælger et af fårene og bakser med at få det ned i bagagerummet på sin bil.

Så siger bonden:
    - Hvis jeg kan sige præcist, hvad du arbejder med, kan jeg så få fåret tilbage?

Fyren tænker sig om et øjeblik og accepterer så.

- Du er konsulent, siger bonden.

- Det er rigtigt, hvordan kunne du vide det?

- Det var ikke svært. Du er kommet, uden nogen har ringet efter dig, du skulle have betaling for noget, jeg allerede vidste, på et spørgsmål, jeg ikke har stillet, og du har brugt en masse ressourcer. Desuden har du ikke en klap forstand på det forretningsområde, du udtaler dig om.......så vær venlig at åbne bagagerummet og giv mig min golden retriever tilbage!
    "Wow! Se på vores biler; de er fuldstændig smadrede, men vi slap uden en skramme. Det må være et tegn fra gud om, at vi skal blive venner og leve i fred med hinanden resten af vore dage" og hun giver manden et stort kram og et kys på kinden.
    "Jeg er helt enig" siger manden og rødmer let.
    "Og se siger kvinden, endnu et mirakel, min bil er totalt krøllet sammen, men den her flaske vin jeg lige har købt er fuldstændig uskadt, det er et tegn fra gud om, at vi skal drikke denne vin og fejre vores utrolige held"
    Hun giver flasken til manden, der åbner den med sin lommekniv og stadig temmelig rystet sætter flasken for munden, og drikker næsten halvdelen.
    Manden rækker flasken tilbage til kvinden, der sætter proppen i flasken, og sætter sig ned i vejkanten.
    Manden spørger forundret "øh skal du ikke have noget?"

"Næh" siger kvinden "jeg tror bare jeg vil sidde her og vente på politiet"

En fysiker, en biolog og en matematiker sidder og betragter et hus. Først ser de to mennesker gå ind i huset, derefter tre, der forlader det.
    Fysikeren konkluderer: "Vi må have lavet en fejl i en af målingerne".
    Biologen siger: "De må have formeret sig".
    Matematikeren mener til gengæld: "Hvis der nu går en person ind i huset, er det tomt igen".
    ___
    Men de er nok en smule indforståede smiley

• #6   9. nov 2012 Hehe, fatter dem ikke helt, bliver forvirret smiley

• #7   9. nov 2012 Hvis i forstår engelsk og kan lidt kemi:
    What did the bartender say when oxygen, hydrogen, sulfur, sodium, and phosphorous walked into his bar? - OH SNaP!

Dude 1: do you know the name for sodium? Dude 2: Na. Dude 1: damn...

Two atoms are walking down the street. Says one atom to the other, "Hey! I think I lost an electron!" The other says, "Are you sure??" "Yes, I'm positive!

• #8   9. nov 2012 Hvordan stopper man en baby med at kravle i cirkler?

Man sømmer den anden hånd fast

• #9   9. nov 2012 Okay jeg har en ret hjernedød humor smiley

• #10   9. nov 2012 En mand undslipper fra fængslet, hvor han har været i 15 år. Han bryder ind i et hus for at lede efter penge og våben og finder et ungt par i sengen.

Han beordrer fyren ud af sengen og binder ham til en stol, imens binder han pigen til sengen og han ligger sig oven på hende, kysser hendes hals, så rejser han sig og går ud på badeværelset. Mens han er derinde, siger manden til sin kone:

"Hør, denne fyr er en flygtet straffefange, se på hans tøj! Han har sikkert brugt masser af tid i fængsel, og har ikke set en kvinde i mange år. Jeg så, hvordan han kyssede din hals." Hvis han ønsker sex, skal du IKKE sige nej, ikke klage, bare gøre, hvad han fortæller dig. Tilfredsstil ham ligegyldigt hvad, for guds skyld. Denne fyr er sandsynligvis meget farligt. Hvis han bliver vred, vil han dræbe os. Vær stærk, skat. Jeg elsker dig. "

Hvortil hans kone svarer: "Han kyssede ikke min hals, han hviskede i mit øre. Han fortalte mig, at han var bøsse, han syntes du var sød, og spurgte mig, om vi havde nogen vaseline jeg fortalte ham det var i badeværelset. Vær stærk! jeg elsker også dig!"

• #11   9. nov 2012 Hønen: nummer 2 er god smiley

• #12   9. nov 2012 Ballonfisken: Det synes jeg også. Nummer 3 er nu også en stor favorit ved mig. De kan bare tage lidt tid at sætte sig ind i.

En mere, den tager jeg lige fra huskeren:
    To geder står uden for Nordisk Film, og den ene er netop blevet færdig med at gnaske de sidste par meter af en spillefilm i sig. Så spørger den anden:
    "Nå, var filmen god?".
    "Njaaa. Jeg kunne bedre lide bogen"

• #13   9. nov 2012 Hahahahhahahahhahaha, Hønen, gooood vits x)

• #15   9. nov 2012 Hæhæ, good one høne smiley
    Jeg forstår godt nr 3 (er selv pænt matematisk anlagt) smiley

• #16   9. nov 2012 Hæhæ, smiley

• #17   9. nov 2012 Der var 2 fladfisk på bunden af havet
    Den ene fladfisk spørger den anden: Må jeg låne en tyver?
    Den anden fladfisk svare: Desværre jeg er helt flad

• #18   9. nov 2012 Haha, kender den godt Simone smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
    #19   9. nov 2012 Der sidder to ældre mænd på en bænk. Så kommer der en invandrerdame med sit barn og sætter sig imellem dem. "Hold da kæft et grimt barn!" siger de ene. Så siger den anden; "det skal du satme ikke finde dig i, skal jeg ikke holde din abe, mens du tæver ham?"

• #20   9. nov 2012 Hvad kalder man mænd der laver jokes om kvinder der burde være i et køkken?

................... Single

• #21   9. nov 2012 Nææh den er så indviklet! xD

årh nej jeg har dårlig humor..

• #23   9. nov 2012 Hvad er ligheden mellem mænd og høns?

Lille hjerne, stor i kæften og de tror begge, at netop deres pind er den bedste...

En kvinde møder en mand og tager med ham hjem.

Hans soveværelse er fyldt med hundredvis af bamser delt op i størrelser på hver sin hylder. Hun vælger ikke at kommentere dette, men er rørt over hans ømhed. Efter at de har været i seng sammen, spørger hun:
    - "Hvordan det var...?"

Manden:
    - "Jo... du kan tage en bamse fra nederste hylde!!

Hvorfor har mænd en hjernecelle mere end en hest?
    Det er så de ikke drikker af spanden når de vasker bil.

Konen til manden...
    - Du praler altid så det er til at brække sig over. Har du
    nogen sinde gjort noget som du ikke har pralet af bagefter?
    - Ja, jeg giftede mig med dig.

• #25   9. nov 2012 "Hvad kalder man mænd der laver jokes om kvinder der burde være i et køkken?

................... Single"

*SMÆK* tænkte man så bare smiley

• #26   9. nov 2012 Vidste i forresten godt at mongoler kun er et kromosom fra at være en kartoffel? Og nej det er ikke noget jeg finder på...

Altså man kan vel kalde det en heldig kartoffel smiley

• #28   9. nov 2012 Fandt en god en idaag!

en indianer og hans søn sidder og snakker om indianernavne! drengen spørger ind til hvorfor hans ven hedder hylende ulv. faderen svarer, det er fordi ulvene hylede da han blev "skabt". drengen spørger: hvorfor hedder min anden ven så, Lille Bisson? faderen svarer: fordi der var en Bisson i nærheden da han blev "skabt" Drengen spørg så: Men hvorfor så midt navn? Faderen: Ti' nu stille Gummihulli

xD

• #29   9. nov 2012 Ballonfisken: Ja, det fandt jeg ud af i nat. Et eller andet sted mellem klokken 1 og 3, da vi så Thomas Hartmanns show Science Faction xD
    Ret meget med den der beskrivelse faktisk.

• #30   9. nov 2012 Den er også derfra smiley bortset fra det med den heldige kartoffel (som han sikkert også har brugt, kan jeg bare ikke huske) smiley

DD jeg sætter flere ind i morgen så smiley

• #31   9. nov 2012 Hahaha - blondie jokes - bring Them!

• #32   9. nov 2012 Hvordan kan man se om det er en hund eller en blondinde der er blevet kørt ned?
    - Hvis det var en hund, ville der være bremsespor.

• #33   9. nov 2012 Får får får? Nej, får får lam ..... HAHAHAHAHA -.- min ven fortalte den, den er så irriterende.

• #34   10. nov 2012 Nej nej: "far, får får får? Nej, får får ikke får får får lam smiley "

Eller éen tyske: hinter fliegen fliegen fliegen fliegen fliegen fliegen Bach smiley

• #35   10. nov 2012 Sorry sorry ballonfisken, bare ikke sådan jeg har hørt den. (:

• #36   10. nov 2012 Det går nok smiley
    - ej, jeg puttede bare lidt flere får på!

• #37   10. nov 2012 Nej nej og så var der stavefejl i min egen smiley Der skal stå nach til sidst smiley

• #38   10. nov 2012 Ballonfiskens er den "rigtige" smiley

• #39   10. nov 2012 bombom din er ikke rigtig, din er rigtig, det er stadig den samme vits.

• #41   11. nov 2012 Der står 2 muffins i en ovn, så siger den ene muffin: Puh her er varmt!

Så siger den anden muffin: ARGH, en talende muffin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Okay, dét er humor!

• #42   11. nov 2012 LOL Salina smiley
    Og LOL er et monster grimt ord, but I had to say it!

• #43   11. nov 2012 Fucking den bedste! smiley

• #44   11. nov 2012 Du har en flad humor smiley

Kommentér på:
Kom med en vits!

Annonce