{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Betaling for diverse på HG {{forumTopicSubject}}

Hej i søde mennesker på HG smiley

Jeg har lige et godt spørgsmål, ang når i sælger eller køber ting på HG. Hvordan gør i for at undgå at blive snydt?

Jeg har nemlig lige været ude for at have aftalt at købe noget udstyr til hesten, og flyttede penge over, men nu svare bruger mig ikke, og jeg har aldrig modtaget de ting jeg har betalt for. Så hvordan gør man for at undgå sådan en oplevelse igen??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Betaling for diverse på HG
  • #1   8. nov 2012 Jeg tror den bedste måde for ikke er at blive snydt, det er (hvis man har mulighed for det) at køre hen til sælger og se udstyret før han/hun får pengene smiley

Er også selv blevet snydt herinde, hvor brugeren heller ikke svare og har ikke været online siden... smiley

• #2   8. nov 2012 Ja det er rigtigt, det ville jeg også vælge med det passer gerne med det man gerne vil købe er på sjælland og mig i jylland, og så er der for langt for små ting.
    Så hvis man ikke kan det hvad gør man så?

Mega træls at der er folk der skal være sådan smiley

• #4   8. nov 2012 Marie, det ved jeg faktisk ikke smiley

• #5   8. nov 2012 Julie, ja lige præsis. Jeg tænkte at man måske kunne overføre halvdelen af beløbet til start, og resten når man fik sine ting, så mister man ikke så meget hvis det skulle gå galt?
    Men telefon nummer, adresse osv er en god ting at have med smiley

• #7   8. nov 2012 Jeg har ikke købt noget, men har solgt en masse af mit udstyr. Jeg sendte ikke noget før der var penge på min konto, men sendte det samme dag, som jeg modtog pengene hvis det var muligt. + plus jeg skrev sms når jeg havde modtaget penge og pakken var sendt.

• #8   8. nov 2012 Team Martinez, ja hvis alle gjorde det, ville der ingen problemer være, men desværre er det ikke sådan smiley

• #9   8. nov 2012 jeg ber om navn og adresse g telefon nummere, tjekkere det over alt, og vis noget ikke passer over ens, ringer jeg til dem og spørg hvorfor, og vis undskyldningen er god nok sender jeg pengene. jeg er næsten lige glad med hvor i landet det er for jeg har familie i hele danmark jeg bare ringer og spørg om de ikke vil køre at smut forbi og banke på vis der er noget der ikke dukker op smiley

• #10   8. nov 2012 ellers skal man handle via f.eks. dba.dk Her er der mulighed for at deponere pengene og så frigive dem når man har modtaget varen - koster et LILLE gebyr men så er man mere sikret.
    Vi har nu personligt (heldigvis) ikke oplevet ikke at få de købte varer - og har (selvfølgelig) heller ikke snydt andre - samt aldrig oplevet at pakker ikke er nået frem - heller ikke b-breve.
    Har kun oplevet at nogle ikke overfører de aftalte penge - men så sender vi altså heller ikke varen : ) hilsen Ponymor
    NB: tror det er en god ide at melde uærlige sælgere/købere til admin på HG så de kan stoppes

• #11   8. nov 2012 jeg spørger om de vil handle gennem trendsales ellers kan du jo også gøre der gennem gul og gratis dem er jeg sikker på de er ansvarlig for tab hvis sælger ikke sender varer

• #12   8. nov 2012 denice: guloggratis ved jeg fraskriver sig ethvert ansvar - de går kun ind og mægler ved uenigheder ellers afgives sagen til politiet - men man har muligheden for at deponere pengene ved køb

Kommentér på:
Betaling for diverse på HG

Annonce