{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

Hjælp til navn til sko-salg {{forumTopicSubject}}

Hej piger!

Mine forældre har givet mig en (synes jeg) super fed ide. De mener begge, jeg har talent for at købe og sælge sko ( har tidligere solgt indtil flere par med succes...) Derfor vil de give mig et mindre indskud (5000 kr), som jeg kan bruge til at opkøbe billige sko på udsalg, i udlandet mm. og så se om jeg kan sælge dem med profit... Vi har undersøgt dette - det er fuldt ud lovligt, og idet vi starter med et lille beløb, betyder det ikke det store, hvis ikke det lykkes. Jeg vil primært sælge på Trendsales, DBA og lignende sider.

Men mit dilemma: Jeg har brug for et navn/brugernavn. Lige lidt info:
Jeg hedder Emma Louise Haupt Dybkjær, er 19 år gammel, og jeg vil hovedsageligt koncentrere mig om små sko, fra str. 36 og ned - da jeg selv har små fødder, og ved, at der er et marked for dette!
Vi har overvejet Dybsen sko, da min familie tidligere har anvendt dette (Vi hedder hhv. Dybkjær og Hansen), men synes bare ikke det klinger godt...
Jeg har brug for et navn, der også duer på engelsk, så jeg evt. kan benytte ebay mm, og derudover må der gerne indgå, at der er tale med små sko.

Håber, nogle af jeres kreative hjerner kan hjælpe mig med gode forslag! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til navn til sko-salg
Kommentér på:
Hjælp til navn til sko-salg

Annonce