{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
400 visninger | Oprettet:

Natural TWHs i USA {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige opdateret mit album, der viser Tennessee Walkeren fra den gode naturlige side.

Alle billeder er fra USA, og det er nogen jeg har fået lov at låne af mine amerikanske TWH venner, som alle gør brug at TWHens naturlige gang, uden at sore deres heste, eller gøre brug af stacks osv.

De viser bl.a. hvordan de:
- Holder deres heste på fold
- Arbejder med deres heste
- Rider deres heste i forskellige øvelser
- Hygger med deres heste
- Træner deres føl
- osv...

Jeg håber I vil kigge forbi, og evt. komme med en kommentar om hvad I synes om albummet og billederne.

http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hest/354705-saadan_holdes_natural_tn_walking_horses_i_usa

Nedenfor ser i bl.a. hingsten Ivory Pal, som ejes af Rafael Valle.
Denne hingst er der flere billeder af.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Natural TWHs i USA
  • #2   1. nov 2012 Jo, det er bare heste, men det er heller ikke der jeg vil hen med albummet.
    Formålet er, at vise at det langt fra er alle amerikanere der mishandler deres heste, og bruger stack-ups, og at de ikke kun er gakkede showdyr, der ligner en flok handicappede kyllinger.
    Da det er i USA at soringen/mishandlingen foregår, tror rigtig mange at det er alle amerikanere der gør dette, så albummet er lavet for at vise, at sådan er det langt fra. smiley
    (og det er ikke blot gætterier, men personlige erfaringer)

• #4   2. nov 2012 <b>Monty, Donna og Karina <3</b>
    Jeg deler blot et album med jer, for at vise den positive side af en race, som ellers ofte bliver set med kritiske øjne. smiley

Kommentér på:
Natural TWHs i USA

Annonce