{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

Andre med en dejlig dag i dag? {{forumTopicSubject}}

Ja er der andre end mig der har en dejlig dag i dag? hvad skal i lave? smiley

Jeg er egentlig syg og lægerne kan ikke finde ud af hvad jeg fejler.. Så jeg svinger i hvornår jeg har det dårligt og er frisk.. I dag har jeg så en af de dage hvor jeg er nogenlunde frisk smiley
Jeg skal ikke i skole, da jeg skal til eksamen i AP i dag i gymnasiet.. Jeg er egentlig ret nervøs og glæder mig viiiildt til det er overstået. Så skal ned på skolen 14-15.30 så lang tid varer prøven nemlig.. Når jeg så kommer hjem kommer der en lille pige som hjælper mig i stalden hun kommer 16.30. Så har vi lige en time alene og så kommer de to andre små piger som jeg underviser og de er her så til 18.30.
Inden AP er jeg bare her hjemme og skal slappe af, og øve mig til AP.

Hvad skal i i dag? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre med en dejlig dag i dag?
  • #1   1. nov 2012 Det lyder som en dejlig dag smiley

Idag skal jeg arbejde 8-16 på mit arbejde, hvor jeg startede igår (har arbejdet her før) og det er bare SKØNT (!!!) at være tilbage! Derefter skal jeg hjem og rydde lidt op før min kæreste kommer hjem og så pakke ting, da vi skal på weekend i København hvor jeg skal besøge min gamle skønne skønne pony, som jeg savner mega meget.
    Så idag er faktisk også en udemærket dag for mig smiley

• #2   1. nov 2012 Det lyder da som om det bliver en dejlig weekend! smiley God fornøjelse!

• #3   1. nov 2012 det lyder godt!
    jeg er i skole ligenu, når jeg kommer hjem skal jeg træne med Tony og Filur. kl. 18 skal jeg så til dressurundervisning, og når jeg kommer hjem skal jeg ud og løbe. (-:

• #4   1. nov 2012 Det lyder som en rigtig dejlig dag smiley

Idag skal (er) jeg i skole, hvor jeg har fri 14:05, så skal jeg til undervisning og er først hjemme kl lort...!! smiley så skal jeg nok pakke til en dejlig weekend med nogle dejlige piger, vi skal passe stalden, da ejeren skal til en eller anden fest smiley Og så skal jeg holde fødselsdag!! smiley

• #5   1. nov 2012 Jeg har sovet sammen med min kæreste og sidder nu på gymnasiet og skal først til time klokken 9:45 så jeg kan nå at få lavet nogle lektier smiley Senere skal jeg på Strøget med min bedste veninde og så hjem og spille Assasins Creed, det bliver goooodt xD

• #7   1. nov 2012 Jeg er i skole nu, men kl. 12.05 har jeg weekend, fordi jeg skal til mit første landsstævne imorgen smiley
    Kl 14.45 skal jeg have undervisning, og ellers skal jeg bare hjem og gøre det hele klar til imorgen smiley

• #8   1. nov 2012 Jeg er hjemme og passer mine kære heste, indtil jeg skal på arbejde kl. 16:30 smiley ELSKER mit arbejde smiley

• #9   1. nov 2012 Skal du allerede til eksamen i AP? Det var da tidligt. Skal først op senere denne måned smiley

• #10   1. nov 2012 Lyder som en dejlig dag hos jer alle smiley

Cle - ja eller det er faktisk sygeeksamen da de andre var oppe i sidste uge smiley og f*** jeg er hammer nervøs nu, nu begynder det at nærme sig og jeg synes bare latin og dansk real og billedeplan er ret så svært smiley

• #11   1. nov 2012 Dejlig dag du skal ha dig! Elsker de her "glædesindlæg"!

Jo jeg skal springe hos min y-ridelærer, så jo det er fantastisk!

• #12   1. nov 2012 Frk. Ferrari - det lyder fedt! Hvordan er det gået? smiley

- jamen jeg plejer egentlig ikke at lave sådan nogle indlæg, men pga. jeg er syg og har været det snart 3 år og lægerne ikke kan finde ud af hvad jeg fejler, har jeg det sidste stykke tid været lidt ked af ikke at kunne passe min skole ordentlig og ikke kan være mange timer i stalden om dagen.. OG ikke mindst at jeg ikke rigtig har et ungdomsliv.. Men i dag vågnede jeg bare og var glad smiley Er stadig glad og det er rigtig lækkert smiley Så det måtte være et indlæg værd! smiley

• #13   1. nov 2012
    Har haft en dejlig dag der er gået hurtig i praktik. Pludselig var klokken 2 også var klokken 4 og hov så lukkede vi smiley

Er begyndt at kunne rutinerne i denne her uge og klinger godt med de to ansatte, den ene ejer og den anden en i praktik også. Men imorgen slutter to ugers praktik også er det tilbage i det kedelige skole!

Hvor vil jeg meget hellere arbejde 9-17:30 end være i skole 8-13:30 smiley

Kommentér på:
Andre med en dejlig dag i dag?

Annonce