{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

Andre med en dejlig dag i dag? {{forumTopicSubject}}

Ja er der andre end mig der har en dejlig dag i dag? hvad skal i lave? smiley

Jeg er egentlig syg og lægerne kan ikke finde ud af hvad jeg fejler.. Så jeg svinger i hvornår jeg har det dårligt og er frisk.. I dag har jeg så en af de dage hvor jeg er nogenlunde frisk smiley
Jeg skal ikke i skole, da jeg skal til eksamen i AP i dag i gymnasiet.. Jeg er egentlig ret nervøs og glæder mig viiiildt til det er overstået. Så skal ned på skolen 14-15.30 så lang tid varer prøven nemlig.. Når jeg så kommer hjem kommer der en lille pige som hjælper mig i stalden hun kommer 16.30. Så har vi lige en time alene og så kommer de to andre små piger som jeg underviser og de er her så til 18.30.
Inden AP er jeg bare her hjemme og skal slappe af, og øve mig til AP.

Hvad skal i i dag? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre med en dejlig dag i dag?
  • #1   1. nov 2012 Det lyder som en dejlig dag smiley

Idag skal jeg arbejde 8-16 på mit arbejde, hvor jeg startede igår (har arbejdet her før) og det er bare SKØNT (!!!) at være tilbage! Derefter skal jeg hjem og rydde lidt op før min kæreste kommer hjem og så pakke ting, da vi skal på weekend i København hvor jeg skal besøge min gamle skønne skønne pony, som jeg savner mega meget.
    Så idag er faktisk også en udemærket dag for mig smiley

• #2   1. nov 2012 Det lyder da som om det bliver en dejlig weekend! smiley God fornøjelse!

• #3   1. nov 2012 det lyder godt!
    jeg er i skole ligenu, når jeg kommer hjem skal jeg træne med Tony og Filur. kl. 18 skal jeg så til dressurundervisning, og når jeg kommer hjem skal jeg ud og løbe. (-:

• #4   1. nov 2012 Det lyder som en rigtig dejlig dag smiley