{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

Projekopgave 9.klasse {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg skal til at lave projektopgave faktisk her i uge 46, vores overemne er Forandring , jeg har så valgt at skrive og fremlægge om sygdommen ALS, da det er en sygdom som jeg har oplevet / set konsekvenserne af, og fordi det er interessere mig. Men jeg mangler et / flere forslag til et produkt:-) så jeg tænkte på at i måske har nogle forslag? smiley

de fleste af jer ved nok ikke hvad det er for en sygdom, men ALS (Amyotrofisk lateral sklerose) er en sjælden sygdom. ALS er en sygdom, hvor nervecellerne i den forreste del af rygmarven og hjernebarken (de motoriske forhornsceller) langsomt går til grunde. Disse celler styrer musklernes bevægelser, og det er derfor musklerne, der påvirkes ved ALS.

Håber virkelig i vil hjælpe mig! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projekopgave 9.klasse
  • #1   29. okt 2012 Hvad med at lave en slags brochure hvor der bliver forklaret hvad det er for en sygdom eller måske en slags film

• #2   29. okt 2012 ja mere en brochure/folder, eller hvis du kunne tænke dig det, så et maleri det skal beskrive følelserne hos dem der lider af ALS? smiley

• #3   29. okt 2012 Vil bygge lidt videre på sofies ide om maleriet. Du kan lave maleriet hvor der med ord står alle de følelser der er forbundet med forandringer som sygdommen giver så det har størrelsen som et A4 papir. Scan det ind og når du laver din præsentation så hav det som et billede bag dig fra en projektor.

Ellers er en folder også en god ide, eller en film - måske som stop-motion, men det tager meget tid at lave. Et skuespil/lægeprogram hvor en patient og en læge taler sammen. Måske er lægeeksperten fra USA så det gøres på engelsk. Det kræver selvfølgelig at du arbejder sammen med en om opgaven

Kommentér på:
Projekopgave 9.klasse

Annonce