{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Noget af en prisforskel - pony til hest. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Nu vil jeg lige bruge noget af jeres lørdag aften, på at skrive lidt herinde smiley

Fordi om få dage er der præsis 14 måneder til at jeg bliver for gammel til at ride pony. Og jeg ved allerede nu at jeg kommer til at savne tiden som ponyrytter, men jeg skal jo som så mange andre videre til stor hest.

Og folk som man kender, eller bare nogle man møder og snakker lidt med kender alt til det. Men når jeg nævner at jeg knap har et pony år tilbage, kender alle straks en super fin unghest (det er det jeg gerne vil have) som lige kunne være noget for mig. Men når de nævner prisen, tænker jeg bare "hold da op en forskel"!

For her i starten af året købte mine forældre en rigtig lækker fire års nf pony til mig, som er blevet kåret med rigtig gode point som lå i 30 tusinds prisklassen.

Men når man når til stor hest er man langt over de 100.
For ja det er de prisklasser folk snakker om til mig, men jeg var også inde på ridehesten og kigge igår. Og ja det er rigtig hvis man vil have en flot unghest er man allerede langt over de hundrede.

Ved godt det har noget at gøre med at man kan komme til mange flere ting med en stor hest.

Dog chokrede det mig noget at prisforskellen virkelig er så stor.
Nu er jeg ikke ved at lede efter hest, men det gør mig noget nysgerrig.

Og det får mig også til at overveje om det er her man skal gå på kompromis med sine ønsker? Ellers så skal jeg med min løn til at leve på en sten fra nu af smiley

Go lørdag til alle smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Noget af en prisforskel - pony til hest.
  • #1   27. okt 2012 Ved stor hesten kommer det på meget af tiden an på om hesten har en god stamtavle, om den har gjort det godt til kårring samt stævner osv osv. En hest som feks har gået LA klasserne og gør det godt, kan hurtigt koste de små 100.000.

• #2   27. okt 2012 Sidsel Lauritzen & Om's Trulli

Tak for svar. Det jeg har fundet er langt fra de la, nærmere de lc. Men det er også ungheste jeg har været indeover. Men tjaa det med stamtavle har du nok ret i, for det har jeg ikke en pip forstand på smiley

• #5   27. okt 2012 Folkens, jo man kan godt få nogle til 20-30.00 0 men nu kom jeg jo med mit bud over hvorfor det kan være forskellen er så stor smiley

• #7   27. okt 2012 Tak for svar alle sammen smiley

Nej jeg er ikke igang med at søge endnu, for jeg har jo et helt pony år tilbage som skal rides.
    Men det er det folk snakker om hvad de kan tilbyde bare man nævner at man kun har et år tilbage - hvilket jeg synes er lidt sjovt smiley
    Så havde jeg været inde på ridehesten for sjov for at se hvad jeg cirka kan få for mine penge til den tid, hvilket chokeret mig så meget at jeg var nødt til at skrive om det herinde.

Sandie: Hvordan kan det være at dem på ridehesten er dyrere end andre? smiley

• #8   27. okt 2012 Anna J: Du må ikke hænge mig op på det, men jeg tror at Ridehesten's pris for annoncer er lidt dyrere end de andre steder, dermed er det også de seriøse folk som laver annoncer derinde smiley

• #9   27. okt 2012 Sidsel Lauritzen & Om's Trulli: Ja okay det kan jeg godt se smiley

• #11   27. okt 2012 Min hest købte jeg for 36,000 kr. Og den kan MB i dressur og LA spring 11 år gammel, stramtavle og det hele. Det kan lade sig gøre og finde en god hest til okay penge(;

Kommentér på:
Noget af en prisforskel - pony til hest.

Annonce