{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

Knæk cancer kampagnen... {{forumTopicSubject}}

Nu skriver jeg lige noget med stor chance for at blive meget upopulær.. Stop med at spytte jeres penge i Knæk-cancer kampagnen! Nogle af pengene går nok til Kræftens bekæmpelse, men kræftens bekæmpelse får aldrig lov til at udvikle en kur mod kræft, DEN FINDES NEMLIG ALLEREDE. Problemet med at sende den på gaden er, at jordens befolkningstal vil stige, og så er der ikke plads til os. Knæk-cancer kampagnen er lavet for at vi skal tro at der er fuld gang i udviklingen af nye kræftvacciner og som ekstra bonus ryger pengene lige i de magtsyge politikeres lommer, så vi bliver fattigere og de får mere magt. For penge = magt, jo færre penge vi har, jo mere afhængige bliver vi af dem og jo mere kontrol og magt vil de få over os. Se selv hvordan verden bliver fattigere og fattigere, men hvor er pengene henne? Vi er SELV med til at skabe The New World Order, og den eneste måde udviklingen kan stoppe, er hvis vi vågner op og frigør vores sind fra den hjernevask vi er blevet udsat for igennem rigtig mange år. Se evt. denne video: http://www.youtube.com/watch?v=Wr7FJohm68o
Ja, i synes nok at jeg er tosset men læg lige mærke til samfundet idag og husk det. Stop så op igen om 10 år og se hvor samfundet befinder sig. Det sker lige nu for øjnene af os, men desværre har menneskeheden mistet så meget af sig selv ved at overlade vores liv i politikeres hænder, at vi er blevet gjort blinde. Vi kan ikke se det memindre vi har frigjort os selv fra "det onde", for det er sket og sker igennem langsom tilvænning (og så alligevel så forbandet hurtig). Vi bider på deres små og store kampagner for at støtte en god sag (tror vi), men egentlig er de skabt for til dels at manipulere os til at tro at der trods alt er lidt retfærdighed i samfundet, men også for at vi kan sende vores penge til en magtsyg og korrupt stat, så de kan få mere og mere magt. Det handler om at se det i det større billed folkens, og ikke kun her og nu.. se også denne video om EU: http://www.youtube.com/watch?v=Xvizj9hQf4I&feature=share

Her er lige nogle flere links hvis I er blevet nysgerrige:

Videoer:
http://www.youtube.com/watch?v=m_atOvrTtT8&feature=share - collapse of the entire world economy in 24 hours

http://www.youtube.com/watch?v=49VruddzclU&feature=share - Obama plans total implosion of america

http://www.youtube.com/watch?v=NO24XmP1c5E&feature=share - Invisible empire a New World Order defined full

Billeder:
Der findes også mange gode og sigende billeder her: http://www.facebook.com/ConspiracySyndrome

Mine vise ord, over and out smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knæk cancer kampagnen...
  • #1   27. okt 2012 Jeg magler osse ord ;/

• #2   27. okt 2012 derfor er det også spild af penge at sende u-lands hjælp. så blir vi endnu flere.....
    konspirationsteorier findes der jo nok af.
    den omkring månelandingen er nok den mest populære for tiden.

• #3   27. okt 2012 det handler jo altid om feel good handlinger og intet andet.
    Det er det samme når der bliver samlet ind til nødstedte dyr, som om nogen dyremishandlere har lært noget af at få sendt en spandfuld penge ned til dem pga deres mishandling, den eneste grund til at vi støtter og samler ind og betaler er for at undgå at få dårlig samvittighed når vi ser de grimme billeder, der er og skær ego centeret handling.
    Jeg vil dog mene med hensyn til kræftens indsamling, det er jo ikke kun til en vaccine, det er jo også til selve behandlingen og ophold samt pleje af det berørte og en masse andre dyre ting der følger i kølvandet med en syg evt en der dør at kræft.
    Men jeg vil ikke støtte noget som helst økonomisk så længe vi har en lovgivning i Danamark der giver lov til at sætte 90% af det indsamlet beløb til adminstration gebyr.

• #4   27. okt 2012 Nu bliver jeg nok upopulær men er ligeglad for jeg har altså en viden om denne her sag i ikke har.
    Sidder her med et brev fra børnecancerfonden der får en del af pengene og her står 90% af pengene går til orginationerne og 10% i administrationsgebyer ikke omvendt så det er lyv det der indtil videre er sagt.
    Vil i ikke de kræftsyge der måske dør får nogle oplevelser fair nok men så siger jeg 1000 gange tak for i giver os syge gode oplevelser under sygdomsforløbet.
    Tænk på hvordan ville i have det med i INGEN steder overhovedet kunne komme i mit tilfælde 2 og et halvt år det ville i sq heller ikke finde sjovt
    Orginationerne bliver ikke ved at have penge men fra børnecancerfonden har vi fået tilbud om at komme på jyllandsringen og få en tur i nogle biler, komme på Århus travbane og se løb og komme i djurssommerland udelukkende på indsamlede penge og det er de oplevelser vi har og få.
    Tænk på dem på 3-5år deres dag er redet hvis hospitalsklovnene kigger forbi, det kan de ikke hvis der bliver samlet ind.
    Jo flere penge de har at forske for jo større er chancen for de bliver endnu dygtigere og de finder bedre behandlinger end den der er i dag fordi bivirkningerne der vil i nødig ligge med kan jeg godt på forhånd sige

• #5   27. okt 2012 Jeg vil til enhver tid støtte kræftens bekæmpelse.. Jeg har selv mistet min søster til den modbydelige sygdom... Aldrig I mit liv om jeg kunne drømme om ikke at støtte.. Folk der ikke har været så hårdt ramt af kræft, ved ikke bedre, ved ikke hvor hårdt det er at kæmpe sig igennem en dag, kæmpe kampen for at leve livet, være bange for at man måske ikke åbner øjnene dagen efter..

Jeg bliver SÅ skuffet og ked af det, når jeg læser om folk der ikke ønsker at støtte sådan en vigtig sygdom, som også de kan få gavn af den dag verden ramler ned over dem.. Hvis man ikke hjalp med at samle penge ind, ville vi aldrig nogen sinde blive klogere på kræft området.. Der kommer hele tiden flere og flere kræft typer, som de ikke kender til.. Det koster faktisk rigtig meget at forske på området... Og det kan godt ryste mig, at man ikke ønsker at vi her i dagens Danmark, ikke ønsker mere viden, som I andre lande.. Tyskland er SÅ meget længere fremme med både behandlingsformer, og medicin som kan hjælpe...

Jeg har selv hørt formanden for kræftens bekæmpelse fortælle hvad deres penge går til.. Og nej det går ikke til staten, det går til at hjælpe dem der bliver ramt af en kræft sygdom. Mange af pengene går udelukkende til at forske.. Og ja igen det vil jeg til enhver tid støtte uanset hvad folk så mener... Men man skal bare lige huske, at man selv kan blive ramt af en kræft sygdom, ville man ikke selv ønske alt den hjælp man kan få?? Jo tro mig.. det vil vi alle.. Især de mennesker som går herfra i en alt for tidlig alder..

• #6   27. okt 2012 Self skal kræftramte have det godt, og super at nogle af pengene går til at forbedre deres liv, men vi skal ikke tro at vi kommer tættere på en vaccine, for det får de aldrig lov til at udvikle. Rigtig rigtig super fedt hvis der kommer bedre forhold, men man skal ikke sende sine penge ind hvis det er i håbet om at de snart finder en kur, for den bliver ikke fundet.
    De findes måske bedre behandlinger, men ikke noget der kan redde de ramte, for igen, forestil jer hvad der ville ske hvis ingen længere døde af kræft.

Mht brevet. Nu er vores samfund en del mere korrupt end vi går og tror, så bare fordi ting er nedskrevet på et papir gør ikke at det nødvendigvis er rigtigt.

Simone, er ked af at høre om din situation og håber ikke at mit indlæg har stødt dig, for det var bestemt ikke hensigten. Hensigten var at få folk til at åbne deres øjne op for det samfund vi egentlig lever i. Det med Knæk Cancer kampagnen var bare et indledende eksempel på at vi ikke skal tro på alt det de fylder os med.

• #7   27. okt 2012 Smut nemlig det er meget smertefuldt

• #8   27. okt 2012 Formanden for kræftens bekæmpelse er en marionetdukke der taler nogle højere magters ord og ikke sine egne

• #9   27. okt 2012 Nu vil jeg så sige det er rigtig det de fortæller man får nemlig meget viden man tænker og hvad så til når man render på sygehuset

• #10   27. okt 2012 Der er mange utrolige ting som bliver holdt hemmeligt.. hvis man følger den røde tråd igennem alt det her med new world order, illuminati, politikkerene... så bliver man meget overrasket over hvor manipulerede og snæversynede vi i virkeligheden er, for verden er ikke som vi går og tror..

Se de links jeg har linket til, lav lidt research og blive klogere på verdenssituationen smiley

• #11   27. okt 2012 Sygehusene lyver ligeså meget som politikerne og så mange andre.. men igen så kan jeg ikke sætte jer ind i det, jeg havde bare håbet at nogle få måske ville finde mit emne interessant og få lyst til at finde ud af mere.

• #12   27. okt 2012 Smut nej det er det ikke. Min mor har haft brystkræft 2 gange og en gang i lungerne og meget anden familie også enda dyr

• #13   27. okt 2012 Tangie. Lad venligst vær med at skrive noget du ikke ANER noget om.. Du gætter dig frem til det her.. Havde min søster bare fået hjælp i hendes sygdoms forløb, og kommet til tyskland og få behandling noget før, så havde hun måske levet idag.. Men hendes sygdom var så vild at de her i Danmark ikke har midlerne til at hjælpe.. Hun havde en meget, meget specielt kræfttype som kun 1% har.. Derfor kunne de ikke hjælpe hende her hjemme.. De havde dog hendes sygdoms historie med rundt hel til USA, for at finde mere viden.. Til sidst lykkedes det at finde en behandlingsmetode i Tyskland, men vores kære danske land, ville ikke støtte hende. Heller ikke selvom behandlingsmetoderne er så effektive at rigtig mange patienter har haft gavn af behandlingen OG blevet rask, og kræftfri.. Kan det virkelig passe at et land som Danmark ikke er længere fremme?? Nej det synes jeg ikke..

Så jo støt alt hvad I kan.. Det er den eneste måde at blive klogere på området..

• #14   27. okt 2012 Damgård kunne i ikke selv køre hende der ned?

• #15   27. okt 2012 Men korrekt... Politikkerne sætter selv en stopper for behandlingerne, og bestemmer selv hvem der skal leve og hvem der skal fortsætte behandlingen... FORFÆRDELIGT... Kan ikke fordrage at man leger gud på den måde, og selv bestemmer hvem der har retten til at leve.. Med mindre du selv betaler for dine behandlinger. Men det er der ingen alm dansk statsborger der har råd til..

• #16   27. okt 2012
    Emnet er interessant. Jeg ved at politikere ikke er så søde som de ser ud til, ikke har ren samvittighed alle og at ligemeget hvilken regering vi stemmer ind, så forværre vi ofte tingene for os selv eller nogle andre.

Jeg tror på at der findes bestikkelse, korruption og overtalelse alla " jeg er højere oppe end dig, så hvis du vil beholde dig job... "

Men jeg er ikke så negativ at sige at vi intet kan gøre. At hele verdenen bare er tabt bag en vogn.
    Selvfølgelig er penge magt, det har vi vidst længe. Jeg ved også at politikerne tjener en formue, spare på os andre og ikke selv vil gå ned i løn eller sætte deres pension alder op, men det skal vi andre.

Jeg tror dog på at nogle indsamlinger hjælper, måske ikke helt så meget som vi syntes de skal eller gerne vil have det. Derfor kunne jeg også godt tænke mig et budget over hvor pengene ender hen ( og ja, det kan være lyv også ).
    Hvis vi bare er komplet ligeglade med penge der bliver indsamlet sker der jo overhovedet intet. Stopper vi med at støtte alt, så er der en masse mennesker eller dyr der får det dårligt.

Så derfor syntes jeg ikke det er en god idé at opfordre til stop af donation, men istedet for til at opfordre til at man tænker over hvor man donere pengene henne.

• #17   27. okt 2012 Team Damgård: Har brugt 4 år på at undersøge bagom politik, new world order, ja hele verdenssituationen. Har været til adskillige foredrag og bruger minimum én time om dagen på at læse og blive klogere, men hvis du ikke har sat dig ind i de ting som jeg har sat mig ind i, så kan jeg godt forstå at du synes det er en stor gang vrøvl jeg skriver om..

Har ikke sat det her emne ind for at støde kræftpatienter eller pårørende, men igen som en indledende eksempel på at vi ikke skal stole blankt på medierne og på hvad vi får fortalt af de højere magter

• #18   27. okt 2012 Krikken: Korrekt skrevet, måske forkert af mig at opfordre til at vi ikke skal støtte. Vil gerne ændre mine ord til at hvis vi skal støtte div. kampagner skal vi sætte os grundigt ind i hvad vi præcist sender vores penge til, og tænke os om en ekstra gang

• #19   27. okt 2012 Simone. Hun kom til tyskland og fik behandling.. Men hun kom ret sent igang, fordi man jo ville forsøge at kurrere hende her hjemme i Danmark. Men hendes sygdom var så speciel at de havde svært ved at finde hvor selve tumoren sad på hende ( Hvor kræften startede ) Man troede til at starte med at det var lungekræft hun havde, da der var noget på røngten at se. Så man begyndte at behandle hende for lungekræft, men man fandt senere ud af at der også sad noget i leveren og til sidst fandt de ud af at det var en bestemt lever kræft med spredning til tyktarmen.. Denne her sygdomsforløb er forgået over 3 år.. Hun kom ret sent igang da hun var gravid med hendes yngste søn. Og derfor satte det jo også nogle begrænsninger for at behandle hende, fordi det kunne skade barnet.. Så da hun barnet var gammelt nok til at overleve, fik hun keisersnit og derefter kom hun i behandling..

Da det ikke hjalp, og lægerne efterhånden opgav. Havde vi lygterne ude alle stedet, både sverige og tyskland. Det var faktisk igennem min mormor/morfar som havde hørt om en bestemt læge i Tyskland, som er rigtig dygtig på området, og gav en anden behandling som er rigtig, rigtig effektiv. Men behandlingen er meget dyr, og det havde vi ikke penge til.. Men vi fik oprettet en speciel konto og fik samlet penge ind til hende, så hun kunne få sin behandling i tyskland. Heldigvis hjalp rigtig mange søde mennesker hende, så hun kunne komme afsted.. Hun havde trods alt to sønner og hendes mand hun ville hjem til og have et normalt liv med.. Behandling havde en rigtig god effekt på hende, og hun var smertefri meget af tiden. smiley Men så fandt man noget mere i tyktarmen på hende, og lægen var nu bange for at give hende mere behandling, da det godt kunne skade andre vigtige organer.. Så hun kom tilbage til danmark, og fik endnu en medicin som skulle kunne hjælpe til den her kræft.. Men hendes organer kunne desværre ikke klare mere, og døde desværre.. smiley

Men hold op hvor har hun kæmpet.. og har set hende lide og have forfærdelige smerter.. Ikke om jeg ønsker for nogen at prøve eller opleve.. SÅ forfærdeligt.. Så jo det er sørme vigtigt at støtte kræftens bekæmpelse..

• #20   27. okt 2012
    Præcis :o) Jeg vil langt hellere støtte en lokal rideskole med noget udstyr eller penge, hvor jeg kan følge med i hvad der ske. Jeg vil gerne støtte mindre organisationer eller andet med tøj fx. moderhjælpen eller som man kan i Kvickly; købe noget mad eller andet fra en bestemt hylde, lægge det i en reol uden for også kommer der nogen fra varmestuen og samler det op en gang om ugen.
    Ligesom jeg også gerne vil købe nogle kiks en hund der ejes af en hjemløs.

Jeg vil også gerne støtte dem her: https://www.facebook.com/princefluffykareem
    Men kan følge med i fremskridtene osv.

Så ja - istedet tænke over hvor man donere til :o)

• #21   27. okt 2012 Tangie. Du vil ramme med sådan en sætning.. Hvertfald mig.. Jeg har set og prøvet det her.. Glemmer ALDRIG hvor pint min søster var.. Ikke om jeg vil ønske det for nogen.. Jeg støtter heller ikke alt hvad jeg ser på tv.. Men sådan noget her, jo det gør jeg. Det er en måde at hjælpe andre mennesker og håber på at de kan få en god behandling og hjælp.. Jeg ville svigte min søster hel vildt, hvis ikke jeg støttede kræftens bekæmpelse.. Det kunne ligeså godt blive mig næste gang..

Men det kan godt være at meget af det ikke kun går til sygdommen. Men du må ikke glemme at man jo ER blevet meget bedre på området.. bare på 10 år er vi blevet klogere feks omkring brystkræft.. Det er så vigtigt at man bliver ved med at forske, netop fordi at man så bliver bedre på området.. Kunne man nu feks finde en vaccine som i det mindste hjalp patient til ikke have smerter, og evt holde dem i live. Vil jo allerede være effektivt.. Kræft er jo blevet en livsstil sygdom, som diabetis forhøjt blodtryk, sclerose osv.. Jeg tvivler også på om man nogen sinde finder en vaccine der kan hjælpe på alt.. Men at man kan somsagt finde noget medicin som hjælper patienten til at have et bedre liv..

• #24   27. okt 2012 Præcis Charlotte.. smiley Jeg tror ikke man forstår det, før man selv bliver ramt.. Vi havde aldrig troet I vores liv at vi skulle blive ramt af sådan en sygdom i familien.. Det skal siges at min søster hverken røg, drak alkohol eller levede usundt på nogen måde.. Alligevel blev hun ramt.. Man mener faktisk hun af en eller anden mærkelig grund, blev ramt af sygdommen da hun blev gravid.. Så prøv lige at tænk at evt en gravidtet kan sætte en kræftform igang. Det da grimt at tænke på.. smiley

Vi er meget mere udsat idag for at få kræft, og ja hver 3 bliver ramt af en eller anden type kræft.. Derfor er det sørme vigtigt at der bliver forsket på området..

Ved de hvad du har Charlotte.. smiley Det gør mig ondt at læse, og kender angsten.. smiley

• #27   27. okt 2012 Jeg synes ikke at det er pengespild! Prøv lige at tænk, hvor mange børn der mister sin far eller mor! Eller hvor mange forældre, der oplever at deres børn dør før dem selv! Jeg går sku da selv med angsten for at dem Jeg holder af eller Jeg selv for kræft! Og det tror Jeg da bestemt ikke at Jeg er den eneste der synes!

• #28   27. okt 2012 Undskyld Tangie. Nu kan jeg lige læse du selv har været indlagt på sygehuset.. Dine pinsler er vand i forhold til hvad en kræftpatient er igennem.. Nu har du selv været indlagt. Prøv lige at sæt dig ind i kræftpatients liv, som forgår på sygehuset, med smerter hvor de ikke kan holde ud af være nogen steder, og med angsten for om man overlever det her.. Min søster var iøvrigt selv sygeplejerske, og var nu pludselig selv en der skulle have hjælp.. puha siger jeg bare..

• #29   27. okt 2012 Charlotte. Hvis jeg kan trøste dig lidt, så skal vi huske at man ikke nødvendigvis for en dødsdom selvom man får kræft.. Man kan heldigvis gøre rigtig meget idag, og rigtig mange mennesker bliver raske.. smiley Hvad er grunden til lægerne tror du har kræft, hvis jeg må spørge?

Min mormor som idag er 84 år, har haft brystkræft hele to gange.. Hun lever i bedste velgående. Min mormor og morfar hjælper til i en genbrugs forretning.. smiley Men jeg ved om nogen at min mormor stadig kender til angsten for brystkræften..

• #31   27. okt 2012 Krikken nogle politikere er altså til at stole 110% på:-) og ikke alle tjener en formue.

Damgård okay godt at høre hun kom afsted. Tænker kunne det dog ikke bryde ud før/efter graviditeten. Havde hendes behandling været gratis for jer hvis man kunne gøre det i Danmark? Men så mange søde mennesker hun havde omkring sig er rigtig godt at høre. Man kan desværre ikke holde til alle de skrappe sager. Her for en måneds tid siden fik en dreng på A4 i Skejby stamceller, desværre havde han fået så meget kemo leveren var ligesom sten så døde af det. Kan man finde en vaccine ville det være guld, vi har en og den hjælper os yngre udenom en stor lidelse. Jeps en vaccine til mindre smerter ville jeg tage mod med kyshånd men tvivler på det er i min tid den kommer. Ja de lykkeligste ting kan ende i helvede. Den dag min lillesøster skulle fødes fik vi af vide du har ALL=akut højrisiko leokæmi og der ende mors graviditet i helvede men lillesøster holder mig oppe.

Tangie tænk på en kræft sygdom ramme hver tredje dansker og resten er pårørende. Måske står du kræftsyg eller nær familie om 2mdr. du hjælper dig selv og/eller nærmeste i sidste ende. Gå ud på gaden og spørg kender du en personligt der er/har været kræftsyg? Alle svare ja og nogle ja mig selv. Man skal ikke smide penge til højre og venstre men give dem til dem der udnytter pengene til der hvor der er brug for dem foreksempel kræftforskninger og behandlingsformer. Men fair nok du ikke bidrager det bestemmer du selv,men tænk på at glæde de syge i hverdagen. Min hverdag ville have været røv hvis jeg ikke havde mødt de kendisser jeg har og det var nogle jeg gerne ville møde. Tænk på hvad en tur i Djurs gør for Alma på 7år der har kræft i hovedet tænk på det.

Charlotte nemlig jeg syntes sidste år det var åndsvagt men på 0,0 drejede jeg 180grader da jeg nu selv var i det. Seriøst mener du det med du selv lige har fået besked med du måske har kræft? Men mener du det skriver du bare til mig hvis der er noget står jo som sagt i det selv. Håber for dig du ikke skal gennem kemo det er et helvede.

Luxus nemlig det er "forkerte celler"

Sofie nemlig

• #32   27. okt 2012
    Simone - De i folketinget tjener meget godt og har en meget meget god pensionsordning, må gå på pension tidligere og træder de af imens de er ansat får de en god slat penge.

Og om nogen er til at stole på 100% - det har jeg ikke oplevet endnu :o)

• #33   27. okt 2012 Nej det gør min onkel bestemt ikke. Jo han er til at stole 100% på

• #34   27. okt 2012
    Hvis han er i folketinget, jo så tjener han vældig godt;
    (link fjernet)

Og har senere pensions alder end andre og en vældig god pension.

• #35   27. okt 2012 Simone. De har kun den type behandling hun fik i Tyskland, på forsøgsbasis her hjemme, som forgår på Herlev fandt vi ud af. Men hun fik alligevel ikke tilbudt det, på trods af at virkningen var god på hende.. Behandlingen forgår på den måde at man sprøjter meget højere dosis ind i det ramte område, og har derfor bedre virkning end meget af det kemo hun fik her hjemme. Men det var ikke nok til at overbevise at virkningen af god.. Så vi måtte selv betale for behandlingerne i Tyskland..

• #36   27. okt 2012 Nej det gør han ikke nej. Han er ordfører for et eller andet. Han tjener almindelig dansker løn

• #37   27. okt 2012
    Igen, er han i folketinget som politiker, så kan du se der hvad han får i løn - det kaldes en overenskomst :o)

• #38   27. okt 2012 Damgård lyder grumt men hvis virkningen er der. Godt i kunne betale. Er sikker på hun nu sidder der oppe og er stolt over sådan en familie

• #39   27. okt 2012 Tjener langt fra så meget

• #40   27. okt 2012 Ja hel sikkert.. Hun blev så skuffet hvergang beskeden lød, at behandlingen ikke virker her hjemme.. Vi troede det nok skulle lykkedes.. Men desværre ikke. Men når det nu skulle være, er det vel bedre hun fik fred.. Selvom det ikke skulle have endt sådan..

• #41   27. okt 2012 Du gentager at det ikke er for at støde nogle personer som har været ramt af kræft i familien el. lign., men det er faktisk NETOP dét du gør. For det gør skam hammer ondt at vide, at der faktisk er nogle folk ude i verden som har besluttet sig for, og sat ind i sit eget lille hoved, at kræft ikke vil blive kureret, og at alle de mange millioner der bliver indsamlet ikke vil gå til forskningen. Nok finder de ikke en kur eller noget lige nu, det er jo ikke noget der sker indenfor 5 minutter, men forskerne skal NOK finde ud af noget - måske ikke i vores eller vores børns levetid, men det skal nok lykkes! Bare se, de har jo allerede fundet en forebyggende vaccine mod livmoderhalskræft, og har hørt noget om en magen til mod prostata.

Jeg sidder her, som 18-årig, hvor min bonusfar døde af lungekræft, han var i behandling i knap 3 måneder fra de fandt diagnosen, til han døde. Min mor fik i sommers erklæret brystkræft, og jo, hun skal da helt sikkert nok blive rask, men det er HÅRDT at se ens egen mor gå rundt og have det SÅ skidt og SÅ ondt!
    Min jævnaldrende veninde mistede sin far i juni til kræft. En anden af min veninde, har netop også lige mistet sin far som havde leukæmi, som han har kæmpet med i MANGE MANGE år! Hendes mor har endda også haft brystkræft.
    Det er virkelig, virkelig hårdt at se sin familie, og venner lide på den her måde, for det er virkelig ikke en sjov sygdom, men det er faktisk endnu hårdere og gør endnu mere ondt, at vide, at der er nogle folk som har den opfattelse af, at der er lavet en kur - men at den ikke vil blive frigivet fordi at befolkningstallet vil stige for meget. Det er jo noget værre vrøvl, efter min mening...

• #42   27. okt 2012 det er lige meget hvor meget man i organisationen bestemmer skal gå til adminstrationgebyr, i Danmark er det lovligt at sætte den til 90 %

• #43   27. okt 2012 Nej hun skulle hellere dø af alderdom. Alle bliver da skuffet hvis man får af vide det virker ikke

• #44   27. okt 2012 Sandra desværre bliver voksne meget hårde ramt af leokæmi end børn ligesom skoldkoppet.

• #45   28. okt 2012 Simone: Ja, desværre. Min venindes far kæmpede i rigtig mange år med det, og lige da vi gik og troede bedst at det var blevet bedre, viste det sig at han var blevet erklæret terminal... har aldrig oplevet noget hårdere, end at ens veninde mister sin far på sådan en måde smiley

• #46   28. okt 2012 Selv for børn er det hårdt nok

• #48   28. okt 2012 konspirations teorier én masse..... awesome ...

Jeg støtter gladeligt kræftens bekæmpelse, ikke fordi jeg tror de finder en kur da kræft er så meget, men fordi kræftens bekæmpelse støtte dem som er ramt og deres familie .

• #50   30. okt 2012 nej du har en rimelig stor risiko ikke chance. det er ikke et lotteri.

• #51   30. okt 2012 Charlotte krydser alt for der ikke er noget

Kommentér på:
Knæk cancer kampagnen...

Annonce