røde plomager når jeg græder? {{forumTopicSubject}}
heej HG
jeg har i dag oplavet noget meget underligt... jeg her ikke lagt mærke til det før men jeg får røde plomager på min bryst kasse når jeg græder...
her er historien om hvordan jeg fandt ud af jeg fik dem...
jeg sad og snakkede med min kontakt lærer, da han begynder at spørge ind til dagligdagen og sådan, da han begynder at spørge hvorfor jeg har holdt mig for mig selv, kunne jeg mærke græden gøre sig parat, vi fortsætter så snakken og ender på min far, vi vender et par gange tilbage til ham under vores samtale, de sidste 10 min vi snakker sammen, snakker vi om min far og sådan, og jeg tyder! tårende triller hele tiden og igen... han siger så da vi er ved at være færdig med at snakke..."du slår vildt meget ud, gør du det når du er sur?" jeg tænker ikke videre over det og da vi er færdig med at snakke går jeg på toilettet for at friske mig op, for at skjule mest muligt at jeg græd... her lægger jeg mærke til de store plomager der er på hele min brystkasse, de er røde og er over hele bryst kassen... i hovedet har jeg total røde kinder og røde prikker hist og her... jeg kikker på min mave og arme for at se om der er nogen der men det er der ikke... kun brystet og hovedet...det er først da jeg er ved at falde til ro de begynder at forsvinde...
nogen der har en idé til hvorfor de er der ?
og bare drop at jeg skal tage til læge... det skal jeg nok selv bestemme, det eneste jeg er interesseret i at høre er begrundelser for hvorfor jeg får dem?
MVH Nichole
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 21
Lagde første gang mærke til det da jeg lå på hospitalet og de skulle til at ligge mig i fuld narkose, (jeg var selvfølgelig nervøs) lige siden har jeg og andre oplevet at de røde plamager kommer i de overstående situationer
Min gamle læge sagde at det var psykisk og at det bare var sådan Min krop reagerede.
Jeg får det også på brystkassen, på maven og armene sikkert også på ryggen, men den kan jeg jo ikke se, og de forsvinder også igen når jeg falder til ro
sep 2011
Følger: 71 Følgere: 51 Heste: 11 Emner: 166 Svar: 668
jul 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 23 Svar: 997
Men tilgengæld så meget nem at tage blod fra da mine blodårer er så tydelige
feb 2007
Følger: 27 Følgere: 28 Heste: 10 Emner: 82 Svar: 683
jan 2009
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 3 Svar: 433
men der er faktisk flere der bliver meget røde på deres brystkasse, hvis de har et specielt humør.
jul 2008
Følger: 90 Følgere: 81 Heste: 4 Emner: 501 Svar: 7.252
nov 2007
Følger: 198 Følgere: 167 Heste: 5 Emner: 886 Svar: 3.825
sep 2011
Følger: 71 Følgere: 51 Heste: 11 Emner: 166 Svar: 668
røde plomager når jeg græder?