{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.844 visninger | Oprettet:

røde plomager når jeg græder? {{forumTopicSubject}}

heej HG

jeg har i dag oplavet noget meget underligt... jeg her ikke lagt mærke til det før men jeg får røde plomager på min bryst kasse når jeg græder...

her er historien om hvordan jeg fandt ud af jeg fik dem...
jeg sad og snakkede med min kontakt lærer, da han begynder at spørge ind til dagligdagen og sådan, da han begynder at spørge hvorfor jeg har holdt mig for mig selv, kunne jeg mærke græden gøre sig parat, vi fortsætter så snakken og ender på min far, vi vender et par gange tilbage til ham under vores samtale, de sidste 10 min vi snakker sammen, snakker vi om min far og sådan, og jeg tyder! tårende triller hele tiden og igen... han siger så da vi er ved at være færdig med at snakke..."du slår vildt meget ud, gør du det når du er sur?" jeg tænker ikke videre over det og da vi er færdig med at snakke går jeg på toilettet for at friske mig op, for at skjule mest muligt at jeg græd... her lægger jeg mærke til de store plomager der er på hele min brystkasse, de er røde og er over hele bryst kassen... i hovedet har jeg total røde kinder og røde prikker hist og her... jeg kikker på min mave og arme for at se om der er nogen der men det er der ikke... kun brystet og hovedet...det er først da jeg er ved at falde til ro de begynder at forsvinde...

nogen der har en idé til hvorfor de er der ?
og bare drop at jeg skal tage til læge... det skal jeg nok selv bestemme, det eneste jeg er interesseret i at høre er begrundelser for hvorfor jeg får dem?

MVH Nichole

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  røde plomager når jeg græder?
Kommentér på:
røde plomager når jeg græder?

Annonce