{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hesteredning Østjylland
  • #1   19. okt 2012 Har sendt dig en venne anmodning inde på FB..
    For vil gerne se og lære noget mere/nyt...og så må jeg indrømme at jeg også gerne vil ha lavet en foderplan, for at se om vi kan fodre vores heste bedre/og måske billigere end vi gør

• #2   19. okt 2012 Lene A - Send billeder af hestene, alder, race og træningsniveau så får du foderplaner. Send til hesteredningoestjylland@yahoo.dk

• #3   20. okt 2012 Vil det sige at du vil havde billeder og en grundig beskrivelse af alle 13 heste´, eller rateresagt 12 for føllet fra i år er solgt og vi skal af med ham om en månede?

For jeg havde nemligt selv regnet med at gøre det noget i stil med dette her:

Alle hestene er jydske heste, som går i løsdrift, de får hø efter ædelyst, af mineraler får de travo performers og af kraffoder får de beef kalv. alle vores heste er i almindelig foderstand

-3 hopper fra 2011, træningsniveau moderat
    -2 hopper fra 2010, træningsniveau moderat (skal udstilles med, settes i fol og kåres i 2013)
    -1 hingst fra 2010, træningsniveau moderat (skal kåres først i marts 2013(det er ham af de unge som skal trives mest))
    -1 avlshingst, træningsniveau moderat.
    -5 avlshopper, træningsniveau moderat

• #4   20. okt 2012 Ham her er vores avls hingst

profilbillede
  • #5   20. okt 2012 Jeg går i gang med at få skrevet nogle mails til dig, med lidt om hver enkelt hest og billede

Kommentér på:
Hesteredning Østjylland

Annonce