{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.333 visninger | Oprettet:

Uh, jeg elsker min klasse -.- {{forumTopicSubject}}

Surt opstød her.. ADVARSEL!

Ja, vi har lige fremlagt, om nogle emner vi selv har valgt. Der nogle der valgte fri abort og vi skulle ytre vores meninger om dette.. Jeg sagde at jeg er i mod, fordi folk da for helvede ved at der findes prævention.
Bagefter skulle min gruppe fremlægge, om aktiv dødshjælp, hvilket jeg går ind for. Og straks bliver jeg haglet ned, hvorfor fanden jeg går ind for det ene men ikke det andet?
jamen sådan er det bare. Svare så at jeg har min mening og de har deres, og så sagde de at så kunne jeg da bare holde min kæft.. Jamen for helvede, har da ligeså meget ret til at ytre min mening, som de har? Eller hvad?

Kæft jeg er ked af det og sur.. Oven i det, så skal min far opereres igen, for 3. gang på et døgn... -.-

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uh, jeg elsker min klasse -.-
  • #1   10. okt 2012
    Vil du ikke diskutere og have "huk" for en holdning, ja så skal man holde kæft ;o). For man bliver jo selvfølgelig sagt imod hvis nogen er uenige i ens holdning.

• #2   10. okt 2012 Det gør jeg også, bestemt. Men kan ikke forstå at hele klassen skal hagle mig ned, fordi jeg har andre meninger end hvad de har, og at jeg bliver bedt om at holde min kæft..

• #3   10. okt 2012
    Når ens holdning er meget modsat af andre, jo så bliver de gået til :o)
    Ligesom folk herinde bliver gået til hvis de siger de rider med chambon, glidetøjler osv.

• #4   10. okt 2012 Folk har deres meninger og ja det er da træls men man må tage den kritik der kommer.. Vi gør det jo som krikken også siger her på Hg

• #5   10. okt 2012 Når man holder en debat, så er der for og imod, og det er der altid.
    Du har dine argumenter, de har deres. Folk er da også ofte (u)enige i det jeg siger, og får det også et par "slag" med på vejen.
    Det er bare vigtigt at kunne stå ved sine holdninger og meninger, men alligevel også kunne lytte og forstå dem, som mener noget andet smiley

• #6   10. okt 2012 Som de andre siger, stikker man næsen frem, kan man risikere at få en på tuden.. Jeg fik da også nogle "slag" da jeg i 9'ende klasse sagde at jeg helt bestemt gik ind for at homoseksuelle må adoptere.. Det kunne muslimerne ikke forstå, fordi de er af anden overbevisning og det er også ok.. Jeg ændrer ikke min mening. Ligesom jeg også går ind for fri abort og aktiv dødshjælp..

• #7   10. okt 2012 det var skisma da også et latterligt argument for ikke fri abort... der er intet vitterligt intet prævention der er 100% effektivt og hvad med de tøser der bliver voldtaget ?
    Sorry men hvis du havde været min klasse kammerat havde den debat på ingen måder fået lov til at hvile

• #8   10. okt 2012 Jeg er ikke helt enig med dit argument for abort, jeg har det sådan lidt både og med abort, jeg syntes selvfølgelig at piger der er blevet voldtaget, skal have lov til at få en abort, men jeg syntes til gengæld også at dem der som får en abort flere gange, det burde de sku ikke have lov til! når de så bliver lidt ældre og tænker, nej nu vil jeg gerne have et barn, men så ikke kan få det, og derefter så skal have en operation mod barnløs hed, det er jo ''spild'' af penge.
    Det er okay de ikke har den samme mening som dig, men at de ligefrem beder dig om at holde din kæft, er lidt latterligt...
    Og jeg syntes nu også at aktiv dødshjælp og abort er 2 helt forskellige ting. Jeg går fuldstændigt ind for aktiv dødshjælp, da menneskene som regel jo lider, og ikke ønsker være her længere. Og jeg går semi ind for abort.
    Jeg syntes sgu det er fair du er ked af det!:-)
    Fortsat god dag til jer alle!:-)

• #9   10. okt 2012 Hvad klasse går du i? Kan huske, da jeg gik i folkeskole var folk også gode til det der med "hvis du ikke kan lide mit, så kan jeg sgu heller ikke lide dit", hvilket var skide træls -.-.. Går på handelsskole nu, har kun oplevet noget lignende én gang - men det var så en elev der gik mod en lærer smiley

• #10   10. okt 2012 afholdenhed er den eneste prævention der holder 100 % .

Så synes faktisk også det er et dumt argument, at man ved da at der findes prævention, ja men hvor sikker er det så ?

• #11   10. okt 2012 Sådan er det alle steder selv her.
    Er man bare en anelse "anderledes" er man skydeskiven

• #12   10. okt 2012 Jeg blev i øvrigt gravid som 15 årig.. Vi beskyttede os for ikke at skulle være forældre, men kondomet sprang og fortrydelsespillerne virkede ikke.. Hvad skulle jeg have gjort? Fået en unge som jeg på ingen måde ville have eller var moden nok til at få? Nul og niks, du.. Jeg fik en abort og det er jeg rigtig glad for at jeg gjorde. Nu er jeg så på p-piller, men selv dér er der stadig en minimal chance for at blive gravid. Jeg er et p-pille barn.. Og jeg nægter at lade den gro til dernede (;

• #14   11. okt 2012 Julie - er enig, piger der er blevet voldtaget eller udviklingshæmmede, burde have "fri abort" men andre.. Ja, det jo bare min mening smiley

And - jeg går i 1.B, på HG :b

• #15   11. okt 2012 Melanie - okay, kan godt forstå din situation, omkring hvorfor du fik abort. Men piger der går i byen, og har et en gangs knald uden prævention.. Det for dumt.. Eller faste kærester der ikke bruger prævention.. Jamen man ved at det findes! Det koster ikke alverdens..

• #16   11. okt 2012 Ja men selvom man er fast kærestepar eller engangsknald så er det ikke smart at få barnet hvis man ikke er klar til at have en..

• #17   11. okt 2012 Camilla - nej, men der er noget der hedder bortadoption, eller prævention.. smiley
    Men det skal vi ikke diskutere.

• #18   11. okt 2012 Ja men der er stadig et forløb man skal igennem som kan være hårdt for alle parter

• #19   11. okt 2012 Bestemt.

Kommentér på:
Uh, jeg elsker min klasse -.-

Annonce