Hjælp ang betaling. {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder her og skal til at bestille lidt småting på www.bluebanana.com men det står selvfølgelig på eeeengelsk, og jeg er simpelthen en kegle til det på dansk ...
så..
jeg har prøvet at google mig frem, men det er simpelthen for besværligt, så hvis i lige gad hjælpe mig lidt, ville det være rart
Credit / Debit Card - Der har jeg selvfølgelig valdt Mastercard
Credit Card Type - Som jeg skrev ovenover - Mastercard
Name on Credit Card - Det er vel bare mit eget navn, ikke sandt?
Credit Card Number - Det der 16 cifrede nummer, ikke?
Expiry Date (mm/yy) - Øhm.. udløbsdato? Tror jeg?
Start Date (Only if on card) - Helt blank - hvad menes der?
Issue Number (Switch / Solo Only) - Igen helt blank?
CVV 3-Digit Number - Er det ikke bare de der tre sidste cifre på bagsiden?
mar 2012
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 85 Svar: 770
Credit Card Type - Som jeg skrev ovenover - Mastercard - RIGTIGT
Name on Credit Card - Det er vel bare mit eget navn, ikke sandt? - JO, SOM DET STÅR PÅ KORTET
Credit Card Number - Det der 16 cifrede nummer, ikke? JO, IKKE KONTONUMMERET, MEN DET NUMMER, DER ER FREMHÆVET PÅ FORSIDEN
Expiry Date (mm/yy) - Øhm.. udløbsdato? Tror jeg? JEPS! RIGTIGT IGEN
Start Date (Only if on card) - Helt blank - hvad menes der? IKKE NOGET, DER ER PÅ VORES KORT. SÅ DU SKAL IKKE SKRIVE NOGET
Issue Number (Switch / Solo Only) - Igen helt blank? GÆLDER KUN DE NÆVNTE TYPER KORT -ALTSÅ IKKE DIT .
CVV 3-Digit Number - Er det ikke bare de der tre sidste cifre på bagsiden? JO, DEN "HEMMELIGE" SIKKERHEDSKODE.
jan 2012
Følger: 91 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 353 Svar: 2.875
jan 2012
så dukker det her pludselig frem:
Select Payment Method
Please select your payment method from the options below.
Gift Certificates can be used to pay for all or part of the order. Please enter the full certificate number in the box below.
The credit card details you entered have been declined. Please check them and try again.
jan 2012
Hjælp ang betaling.