{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Når man nu forsøger at sælge hest! {{forumTopicSubject}}

Ja i sidste uge (lørdag) blev min far kontaktet af en pige som gerne ville komme og se Deuchet (min hest som jeg har til salg)

Det var vi selvfølgelig super åbne over for da vi jo gerne ville have den lille hest solgt.. Og køberen havde en far som kunne dyrelægeundersøge hesten osv osv.. og hvis hun ikke kunne lide at ride i sadlen ville hun "bare" købe en ny til hesten ..

Hun lød i hvert fald til at have penge nok! så det lød jo super til Deuchet!

I går (en uge efter vi havde aftalt hun skulle komme) gik vi så og ventede og have oven i købet lade Deuchet og en anden hest blive inde af hensyn til så Deuchet var tør (det regnede en del i går) så hun kunne ride hesten..
Vi havde aftalt kl. 14 men 14:40 var hun stadig ikke dukket op.. Så min far forsøgte at ringe hende op uden hun svarede så han fandt et andet nr. til hende og fik fat i hende.
Han spurgte om hvor hun blev af og sådan.. hun blev meget overrasket over min far ringede til hende og ville egentlig ikke snakke med min far og var hurtig til at ligge på igen.

Så sidder man tilbage og tænker? hvis hun var så hug på hesten? men ombestemmer sig hvorfor i alverden kan hun så ikke finde ud af at ringe og sige det? hun har haft en HEL uge til det!?
for pokker hvor bliver man dog irriteret over sådan noget! vi sidder tilbage og tænker om det var "for sjov" eller hvad i alverden det kvindemenneske havde gang i???

hvad mener i? har i været ude for noget lignende???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man nu forsøger at sælge hest!
  • #1   7. okt 2012 Det undre mig bare for min far sagde hun selv nævnte hun havde bil? altså en voksen kvinde...

• #2   7. okt 2012 Ja især nu med Deuchet ville jeg jo godt finde en familie der kunne give hende alt! og bare var det helt rette for hende.. og så kommer der sådan en..
    Og så især fordi kvindemennesket var inde på at ville betale et dipositum på hesten efter hun havde prøvet den hvis den var noget osv..-.-'

• #3   7. okt 2012 Jeg har også lige skulle sælge min hest, har flere gange haft interesserede "købere", og havde aftalt med en familie de skulle komme og kigge på ham til deres datter. Der havde været meget bøvl med dem tidligere omkring pengene osv.

Vi aftale så de kan have ham på lån med forkøbsret og lave en kontrakt ved at de skulle betale mig i det nye år.

De skulle komme og prøve ham om søndagen og de havde skrevet hele ugen de glædte sig så meget og at han var den hest de havde søgt efter i laaaaang tid og var helt perfekt. Lørdag nat kl lort, fik jeg en sms fra moderen om at de kom ikke søndag alligevel da de havde fundet en anden tættere på.

Så tænker man også bare at folk er vildt useriøse og man bliver pisse irreterede over så noget. Man kunne da ha skrevet noget tidligere!!

• #4   7. okt 2012 Ja præcis! hun havde haft en hel uge og så kan hun i det mindste ikke engang bare sende en sms.. altså selvfølgelig har man lov at ombestemme sig! men så gør det for pokker i ordenlig tid så det ikke ødelægger noget for andre!

• #5   7. okt 2012 At man ikke kun kigger på 1 heste synes jeg er fair, så det kan nemt ske man finder den rette inden man nør frem til næste hest man skulle kigge på !!!
    Så synes det er fint nok med en lille SMS at man ikke kommer, fordi man har fundet en anden...selvom det er dagen før.

Bryder mig så slet ikke om dem som bare ikke kommer. Man har planlagt hele dagen efter den aftale...sidder og venter og de kommer vare ikke... Det er uforskammet !!!
    Desværre en erfaring mange sælger bliver udsat for... Det virker efterhånden som om køber mener de er konger, og defor er alm pli ikke nødvendig. smiley

Bare dem som søger hest på HN eller også HG.
    Man skriver en lang roman til dem og får ikke engang et lille "nej tak" som svar...intet...kun tavshed... Om man føler sig som en idiot ?!?!?!

• #6   7. okt 2012 Ja præcis! selvfølgelig har man lov at skifte mening! det helt okay! og havde da heller ikke været sur hvis der i det mindste bare var kommet en sms i løbet af ugen.. man at man kan have samvittighed til bare at forblive væk! huh! det gør mit da godt og grundig sur!

• #7   7. okt 2012 Kan kun give dig ret, men som jeg skriver, så virker det til at mange køber efterhånden ser dig som små konger, fordi DE jo er dem som er interesseret i din hest... At man som sælger faktisk søger dette rette hjem til sin ven igennem op til flere år... Pyt. At man også har et liv og sidder der og venter forgæves som en idiot.... Pyt.

Virkelig irriterende ! smiley

• #8   7. okt 2012 Kunne ikke være mere enig!
    heldigvis har vi ikke travlt med at komme af med hende! så det er jo kun godt i dette tilfælde smiley

• #10   7. okt 2012 Jeg ville bare ud med det for at høre om jeg var den eneste der havde oplevet noget lignende smiley og har altid fået afvide at den bedste måde at komme af med sådan noget er ved at snakke med andre smiley
    Og efter som mine forældre ikke er de mest velvidende inde for hesteverden ville jeg forhøre mig hos andre kloge hestemennesker smiley

og mange tak! smiley

Kommentér på:
Når man nu forsøger at sælge hest!

Annonce