Kære Dødsbog ??? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg har læst denne bog (kære dødsbog) og blev færdig med den igår, men har ikke forstået alt Jeg skal lave boganmeldelse til den, til imorgen, men ved ikke om jeg mangler noget, da jeg jo ikke har forstået meget af den. Her er hvad jeg har skrevet :
" Agnes, som er hovedpersonen i bogen, har besluttet sig for ikke at leve mere, fordi der ikke er nogle der kan lide hende. Hun beslutter sig for at dø om 12 dage 1 time og 55 minutter, på hende 15 års fødselsdag. Hun skriver en dagbog som hun kalder for Dødsbog, til hendes forældre så de ved hvorfor hun ikke vil leve mere. Hun får snakket med hendes forældre om det hele, og fortæller at hun faktisk ville tage tage livet af sig selv, derfor beslutter hende forældre sig for at hun skal snakke med en Psykiater og han beslutter sig så for at hun skal på en psykiatrisk afdeling. Og så beslutter hun sig for at hun ikke vil tage livet af sig selv alligevel. " Men den er mundlig, så det gør ikke så meget at der ikke er så meget skrift.
Nogle der ved om jeg mangler noget vigtigt?
**** Gider ikke at i skriver at jeg skal skal lave mine lektier, for jeg har jo lavet dem, har bare ikke forstået alt!****
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 603 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.753
sep 2011
Følger: 30 Følgere: 34 Heste: 1 Emner: 346 Svar: 990
Jo, hun kan godt lide Sebastian, men han er ligeglag med hende
Kan slet ikke huske at hun hælder maling ud over en pige?
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 603 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.753
jan 2007
Følger: 68 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 450 Svar: 3.847
Men.. Jeg synes at du til sidst i det du skriver japper det meget igennem, hvilket er ærgerligt. Bogen lyder virkelig interessant, og tror der er super mange emner at tage fat så. Så mit bedste råd jeg kan give dig, når nu ikke jeg har læst bogen, er at du skal sætte dig ned, og tænke over hvad bogen har fortalt dig.. Og så måske droppe "og så, og så, og så" der til sidst
Kære Dødsbog ???