{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Boots mennesker har brug for lidt hjælp ! :) {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en lille shetlænder hoppe på 4 år som slider skævt på sit ene baghov grundet skæv hofte min smed har forslået kunsthorn men som han siger det kan sidde lige fra 1 uge til 3 uger nogle gange kun en dag og gider ikke smide penge efter det hvis det ikke bliver på så tænkte jeg jo på boots har fundet nogle som hun kan passe men ville det være smart kun og købe en boot og få hende beskåret og give hende den på så det retter op stille og roligt har snakket med min dyrelæge og hun siger at det kan være en mugelighed men da hun ikke kender så meget til boots kan hun ikke rigtig svare mig på det

hun er blevet tjekket i hoved og røv og har fået afvide af flere hun ikke har ondt udover når hun self har slidt hoven skæv nok så bliver hun ømtået

for og forklare hvor skæv hoven prøvede jeg igår og tage et vatterpas eller hvad det nu hedder og måle hendes hov og bobblen var helt ude til den eneside og der var 1 cm mellem hoven og vatterpasset

men til mit spørgsmål vil det være smart og kun købe en boot eller vil det kun gøre det værre der kommer self en ud og tilpasser den !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boots mennesker har brug for lidt hjælp ! :)
Kommentér på:
Boots mennesker har brug for lidt hjælp ! :)

Annonce