{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Lidt hjælp til mig? {{forumTopicSubject}}

Jeg SAVNER virkelig min gamle pony Thor som jeg har solgt og kunne rigtig godt tænke mig at besøge ham.
Syntes i godt at jeg kan tage hen og hilse på ham? altså det er ca. lidt over et år siden jeg solgte ham oghar kun besøgt ham en gang, men ved ik om de måske iriteret eller sådan noget?? og jeg har ik rigtig holdt kontakt med dem, altså jeg ville gerne.. jeg fik min far til at ringe til dem og spørger om deres mail, ham fik dem og jeg skrev en laaaaang mail, men har endnu ik fået svar (ca. 6 måneder siden) De sagde godt nok at de ik særligt tit brugte den, men syntes nu mer det virker som om de ik har lyst til at svare..?? eller ???

Savnér han bare så meget!! det er bare ik til at holde ud!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt hjælp til mig?
  • #2   24. okt 2006 Synes sagtens du kan besøge ham! Rubina's gamle ejer har også været og besøge hende, og det var da hygge.. Det kan jo bare være de har haft travlt eller noget andet (: Hehe..

• #3   24. okt 2006 kan du ik bare ringe dem eller sende en sms? vi kørte engang forbi der vi solgte min pony og så den var på fold så stoppet vi og sagde hej til den..

• #4   24. okt 2006 De er jo osse rigtige søde dem der har købt ham og de sagde godt nok osse at jeg altid er velkommen, men.. Kender i ik den følse : At være i vejen? sådan føler jeg...

• #5   24. okt 2006 JO kunne godt ringe til dem, men det er jeg nok osse nød til, for han står i deres baghave... så de tror sikkert bare jeg er en hestetyv eller sådan noget.. hehe

• #6   24. okt 2006 haha tror nok de bare synes det er hyggeligt

• #7   24. okt 2006 Hehe ja forhåbenlig smiley

• #8   25. okt 2006 Jeg ville skrive et brev til dem. Lad være med at virke tvær over at de ikke har svaret. Bare lad som om at det er et helt almindelig brev du skriver.

Skriv et eller andet med at du ved, at de elsker ham lige så meget som du gør, for det kan man slet ikke lade være med, da han er så dejlig. Fortæl at du savner ham meget, og om det ville være okay, om du en dag hvor du var i området, kørte ind og klappede ham på folden. De behøver ikke at være hjemme, da du bare lige vil nusse ham lidt, og give et par gullerødder. Fortæl at du trænger til at klø ham lidt bag ørene, som du gjorde, dengang han var din.

Det kan de ikke have noget imod, og jeg tror på, at de også vil svare tilbage i et brev.

Skriv hellere et brev, for det virker mindre anmasende end at ringe, mere seriøst end en sms, og mere personligt end en mail.

Kommentér på:
Lidt hjælp til mig?

Annonce