{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Ødelagte ømme tæer - hvor meget må man bruge? {{forumTopicSubject}}

Æv - efter et uheld i dag hvor min hest mister balancen da jeg renser hove, rammer hun direkte ned på mine tæer, som gør MEGET pokkers avs.

Lige nu er min nr. 2 tå hævet en del(den er fyldt godt ud i huden og man kan ikke se mine knogleformer som normalt) og min storetånegl er begyndt at blive blå stille og rolig. Den dunker ekstrem og nogle gange går jeg lige i stå 1 sekund i kroppen fordi den lige bliver så øm.

Jeg kan gå på hælen hvis jeg træder forsigtigt, så jeg ikke støder den i jorden. Jeg kan også gå og træde på det hele, hvis jeg ikke skal bøje tæer og jeg må gøre det i et forsigtigt tempo.

Problemet er at jeg i morgen har dressurtime og på torsdag skal jeg gå/løbe(løbe bliver det nok ikke) med ridefys i 4 timer i streg ude i tærren + en springtime. Det er arbejdsdag på vores skole og vi skal derfor arbejde et sted, og jeg arbejder med ridefys...

Jeg vil meget gerne helst ikke skulle til at aflyse nogle af delene, men jeg kan jo hellere ikke rende rundt og humpe og jeg ved ikke hvad og risikere at komme mere til skade.

jeg har haft den på kold frysepose sager og har lige nu dobbelttyk sok på, men hvad mere kan jeg gøre?

Jeg har overvejet at spørge naboen om jeg må låne hans krykker i morgen, mest bare for at belaste så lidt som muligt mine tæer, så de er klar. Er det smart nok?

Hvilke sko er smarte at tage på, så de gør mindre ondt? Jeg har overvejet at tage crocks på torsdag. De virker bløde og selvom de ikke er hestevenlige, så tænker jeg det måske er smartest? Jeg kan ikke proppe dem i løbesko som jeg plejer, og ridesko gør avs avs efter lidt gåning smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ødelagte ømme tæer - hvor meget må man bruge?
Kommentér på:
Ødelagte ømme tæer - hvor meget må man bruge?

Annonce