{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.970 visninger | Oprettet:

Spalding dressursadel? {{forumTopicSubject}}

Nogen der ved hvilken type hest spalding sadler ligger godt på?

Min hest har ekstrem lige ryg (vi var til sadel tjek igår og hun havde aldrig set en hest med så lige ryg), desuden har den lidt høj mank. Vi prøvet alverdens sadler føltes i hvertfaldet sådan.

Kentaur dyr ikke de er for banan formet i ryggen, kieffer er for smale i kammeret, passier dur heller ikke sådan en har jeg nu og den kommer aldrig til at passe, bates isabell werth dur heller ikke, den eneste der lå var bates new dressur.

Jeg skal prøve en spalding i weekenden og håber den vil kunne ligge. Jeg kender ikke noget vider til spalding har prøvet for et par år siden og side i en i 10min, og husker den som en lækker sadel og side i.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spalding dressursadel?
  • #3   17. sep 2012 Jeg havde en kombineret spring Spalding for nogle år siden, lækker at sidde i og virkelig god kvalitet i læder.
    Der bliver redet i Spalding sadler hvor hesten står opstaldet, og den ligger så vidt jeg husker på en hest lig din.

Held og lykke med projektet smiley

• #4   17. sep 2012 min dreng har en spalding dressursadel smiley

den er jeg rigtig glad for..

ellers, hvad så med en windsor?

• #5   17. sep 2012 Som sagt den eneste sadelmageren hade der kunne ligge var en bates,
    Albion og spalding er ikke afprøvet da hun ikke havde disse.
    Albion mente hun kun ville kunne komme til at passe hvis den blevet lavet på mål. Spalding tænkte jeg slet ikke over da det som sagt ikke er et mærke jeg kender specielt til, så dem spurgte jeg slet ikke om de kunne være en mulighed, jeg har bare en veninde der har sådan en hun skal af med og hun er nemlig int i min passier så hvis nu hendes kunne passe kunne vi bytte.

Windsor er heller ikke en mulighed den er endnu mere bananformet end kentaur. Så den ville slet ikke kunne ligge

Kommentér på:
Spalding dressursadel?

Annonce