{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.615 visninger | Oprettet:

At købe brugt brudekjole? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen skam i det?

Jeg har en til salg. Den er aldrig brugt. Den står til salg for under halv pris. Der er mange henvendelser, hvor folk kommenterer både i annoncen og på mail, at den er flot og stod de og skulle købe brudekjole, så blev det den.

Men nu har den stået til salg i snart 5-6 måneder. Jeg vil af flere grunde gerne af med den.

For det første, så fylder den. Jeg bliver nødt til, at have den hængende ved mine svigerforældre, da vi ikke har plads.
For det andet, så er det en min eks kæreste og hans familie købte til mig.

Og så vil jeg jo også gerne have pengene. smiley Hihi.

Men hvorfor vil ingen købe? Her er muligheden for, at få er rigtig billig kvalitets kjole, som bare virkelig er en prinsesse kjole. Den har en str. de fleste ville kunne passe.

Det er en rigtig prinsesse kjole.

Her er et link til annoncen:
(link fjernet)

Hvad er der galt?
Jeg overvejer om jeg skal tage den på og så få taget et par billeder af den, for den kommer slet ikke til sin ret på billederne, hvor corsagen "falder ned".

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At købe brugt brudekjole?
  • #1   14. sep 2012 Den er godt nok flot. men jeg tror det handler om at man ikke tager andre brudekjoler på. jeg kunne godt købe brugt, men ville have det mærkeligt ved at jeg ved der er en som er blevet gift i den før smiley

• #2   14. sep 2012 Sarah, som hun skriver er den jo ikke brugt. smiley

• #5   14. sep 2012 Sarah: Den her har netop aldrig været brugt.

Den blev købt af min kæreste og hans forældre, da jeg gik fra ham. Så det er bare en vildt flot kjole, som virkelig fortjener at komme en tur op ad kirkegulvet.'

Jeg kan ikke selv passe kjolen, med kunne nemt finde en veninde, der kan.

• #6   14. sep 2012 hvis han har set den er det godt i ikke blev gift smiley for det er bad luck siger man

• #7   14. sep 2012 Nej, det er ingen skam, men mange syer deres brudekjole om til dåbskjole eller konfirmationskjole til deres børn smiley

• #8   14. sep 2012 Hmm jeg ville få skrevet noget om målene på kjolen og derud over så sys jeg den ser ret kedelig ud af til 6000,-
    Bedre billeder helt sikkert. og ville nok få en til og prøve den for at få taget nogle gode billeder om hvordan den ser ud nå den kommer på for der er bare så stor forskel.

Jeg købte selv min hos syriske. og den blev tilpasset mig og fik sat ekstra ting på den kostede rigtig 10.000 men fik den til 7000,-

• #10   14. sep 2012 Man vælger tit og spare lidt på kjolen da det jo en engangs forstilling.

• #11   14. sep 2012 Jeg overvejer om jeg skal finde en mannequin dukke, der kan passe den. Haha.
    Jeg synes nemlig også den mister noget af sin "ny-hed", hvis jeg får en person i den.

Det skal lige siges, at kjolen stod til 19.900 kr. Men da de kendte hende, der havde forretningen fik den den meget, meget billigt. Så jeg synes 6.000 er er god pris. Tiltrods for, at den sælges "brugt".

Men kommer der en og byder 3-4.000 og henter den i weekenden, så er den solgt.
    Jeg vil gerne af med den, da den hører min fortid til. Jeg er for længst kommet videre, har fundet en ny kæreste, som jeg bor med osv.

• #12   16. sep 2012 du kunne prøve om en brudebutik ville have den i kommision??

• #13   16. sep 2012 Gitte, det har jeg overvejet. Føler mig bare så dum, at stå der med en ubrugt brudekjole. Har været i en butik og spørge. Ekspedienten fik sådan et medlidenheds udtryk i ansigtet. Ret ubehageligt, når. Jeg ingen følelser har for kjolen og det der følger med den.

• Nabi Q
    Nabi Q Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #14   3. nov 2012 hej,

Mange har det samme problem. Når man ser på brudekjoler i en butik, er det jo helt normalt at prøve flere kjoler.
    I vores butik sælger vi brudekjoler i kommission, du kan læse videre på vores Hjemmeside: snutch.dk

Kommentér på:
At købe brugt brudekjole?

Annonce