{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Hvordan "møder" I folk på nettet? {{forumTopicSubject}}

Ja, før i tiden var jeg inde på en million sider hvor jeg begyndte at skrive med mange folk.. Men det er jeg "vokset fra", det var Hundeparken, GoSupermodel osv.. :b
Anyway, jeg savner sgu det at møde random mennesker og finde ud af man bare klinger. Jeg har da mødt mange herinde, men jeg tænkte I måske kendte et sted hvor man fandt sådanne nogle mennesker? Min veninde har mange fra nethesten, men den sider taler ikke lige til mig.. smiley
Gerne en side hvor man kan komme til at møde lidt af hvert, begge køn, alder osv ,.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan "møder" I folk på nettet?
  • #1   12. sep 2012 Altså.. Jeg har egentlig mødt et par stykker på nettet nu.. Sådan lidt tilfældigt.. smiley

For nogle år siden begyndte jeg at skrive lidt med en pige herinde fra, som jeg så senere mødtes med, vi var sammen nogle gange osv, og det var fint, men vi snakker ikke rigtig sammen mere..

Lidt efter begyndte jeg at skrive med en mere herinde fra, som jeg så fandt ud af jeg også havde fælles venner med, vi skrev meget sammen og snakkede på skype osv inden vi mødtes, det gik super og vi snakker stadig sammen.

Så har jeg skrevet en del med SiK herinde fra, vi skrev længe og det var som om vi kendte hinanden selvom vi ikke havde mødt hinanden, så helt spontant endte det med at jeg besøge hende helt henne på sjælland hvor jeg var en hel weekend, det gik super og det er ikke så længe siden, og vi skal også snart ses igen smiley

Så har jeg også mødt en anden herinde fra som jeg har skrevet med, hende mødte jeg for ikke så længe siden, det gik også godt smiley

Men denne side er så nok den eneste side jeg har mødt folk på. smiley Medmindre at det tæller at folk på facebook som jeg har fælles venner med, ansøger mig hvor vi så begynder at skrive sammen, sådan har jeg også mødt nogle stykker smiley

• #3   13. sep 2012 Tjo, har mødt 2-3 stykker herinde fra.. :)så det er ikke store.

• #4   13. sep 2012 Har mødt en del herinde fra.. Tog en gang over til Tanja med Galina i efterårsferien heeelt fra nordjylland heeeeelt til ballerup og besøgte hende... uden at kende hende smiley
    Samme med andre piger herinde, og HGtræf smiley

• #5   13. sep 2012 Jeg har så snakket med folk inde i en hyggetråd på Howrse. Der har jeg fået mig et par gode venner, men ellers ikke ret mange andre steder ^^

• #6   13. sep 2012 Møder også folk herinde fra.. har fået nogle søøøøøøøtte veninder smiley
    Bl.a SiAN smiley

Hahaha, ej.. men man kan møde nogle søde, og "ikke-fake" venner herinde. Ligesom man kunne risikere på Arto eller Speek smiley

• #7   13. sep 2012 Jeg har alle dage vovet pelsen og har mødt folk (både han og hunkøn) fra forskellige chatrooms smiley Har heldigvis sjældent oplevet noget grimt i den forbindelse, så mængden af vellykkede møder, har altid opvejet mængden af mindre gode oplevelser smiley
    Jeg brugte især jubii-chat for år tilbage..

• #8   13. sep 2012 Altså... Jeg bor med en veninde, og hende mødte jeg herover for mange år siden smiley

• #9   13. sep 2012 Jeg har mødt tre fra HG, tror jeg.
    Men er altid frisk på nye bekendtskaber! smiley

• #10   13. sep 2012
    Har skrevet med nogle stykker herinde fra, men har faktisk aldrig mødtes med nogen :o).
    Dengang jeg var på Nforn og det var aktivt så mødtes jeg med en der fra, men ellers ikke.

Kommentér på:
Hvordan "møder" I folk på nettet?

Annonce