876 visninger
|
Oprettet:
Hvordan "møder" I folk på nettet? {{forumTopicSubject}}
Ja, før i tiden var jeg inde på en million sider hvor jeg begyndte at skrive med mange folk.. Men det er jeg "vokset fra", det var Hundeparken, GoSupermodel osv.. :b
Anyway, jeg savner sgu det at møde random mennesker og finde ud af man bare klinger. Jeg har da mødt mange herinde, men jeg tænkte I måske kendte et sted hvor man fandt sådanne nogle mennesker? Min veninde har mange fra nethesten, men den sider taler ikke lige til mig..
Gerne en side hvor man kan komme til at møde lidt af hvert, begge køn, alder osv ,..
nov 2006
Følger: 92 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 279 Svar: 3.518
For nogle år siden begyndte jeg at skrive lidt med en pige herinde fra, som jeg så senere mødtes med, vi var sammen nogle gange osv, og det var fint, men vi snakker ikke rigtig sammen mere..
Lidt efter begyndte jeg at skrive med en mere herinde fra, som jeg så fandt ud af jeg også havde fælles venner med, vi skrev meget sammen og snakkede på skype osv inden vi mødtes, det gik super og vi snakker stadig sammen.
Så har jeg skrevet en del med SiK herinde fra, vi skrev længe og det var som om vi kendte hinanden selvom vi ikke havde mødt hinanden, så helt spontant endte det med at jeg besøge hende helt henne på sjælland hvor jeg var en hel weekend, det gik super og det er ikke så længe siden, og vi skal også snart ses igen
Så har jeg også mødt en anden herinde fra som jeg har skrevet med, hende mødte jeg for ikke så længe siden, det gik også godt
Men denne side er så nok den eneste side jeg har mødt folk på. Medmindre at det tæller at folk på facebook som jeg har fælles venner med, ansøger mig hvor vi så begynder at skrive sammen, sådan har jeg også mødt nogle stykker
aug 2008
Følger: 120 Følgere: 118 Heste: 3 Emner: 249 Svar: 737
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.699
Samme med andre piger herinde, og HGtræf
nov 2010
Følger: 11 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 5 Svar: 54
dec 2007
Følger: 205 Følgere: 193 Heste: 10 Emner: 421 Svar: 4.643
Bl.a SiAN
Hahaha, ej.. men man kan møde nogle søde, og "ikke-fake" venner herinde. Ligesom man kunne risikere på Arto eller Speek
sep 2011
Følger: 18 Følgere: 10 Heste: 2 Emner: 22 Svar: 382
Jeg brugte især jubii-chat for år tilbage..
okt 2006
Følger: 55 Følgere: 117 Heste: 5 Emner: 431 Svar: 3.419
jul 2008
Følger: 90 Følgere: 81 Heste: 4 Emner: 501 Svar: 7.252
Men er altid frisk på nye bekendtskaber!
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Har skrevet med nogle stykker herinde fra, men har faktisk aldrig mødtes med nogen :o).
Dengang jeg var på Nforn og det var aktivt så mødtes jeg med en der fra, men ellers ikke.
Hvordan "møder" I folk på nettet?