13. nov 2010 Følger: 175 Følgere: 179 Heste: 5 Emner: 263 Svar: 991
Har brug for jeres hjælp .. {{forumTopicSubject}}
Endelig fik jeg solgt min sadel! Heldigvis! For en tusse .. what ever, det er stadig mange penge for mig . . .
Men jeg fik en anden sadel af min veninde, men tyksakken er stadig for fed til gjorden, så den kan jeg ikke ride med, så jeg rider uden sadel.
Så nu står jeg her .. med en tusse, som jeg gerne vil bruge på Stjarni (Selvfølgelig!) lol.
Jeg har tænkt meget(!) på en lammesadel, men så mangler jeg lige 500 kroner mere, for at få en brugt en.
Også var jeg jo så klog, eller noget .. jeg kunne jo bare købe denne: (link fjernet) ... -204p.html for de penge, PLUS! en helt masse andet udstyr 8D Selvom jeg lige har fået en helt masse gratis, så kan man altid bruge mere .. og selvom jeg ikke har så forfærdelig meget plads i mit skab .. JEG HAR BRUG FOR ET STØRRE! Nejmen .. hvad syntes i jeg skal gøre?
Ærligt så ligger jeg halv på lamme, og halvt på det andet .. og jeg kan bare ikke finde ud af hvad jeg skal gøre .. oh my gard .. :c
JEG MANGLER JERES HJÆLP SKØNNE SKØNNE MENNESKER!
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
nov 2010
Følger: 175 Følgere: 179 Heste: 5 Emner: 263 Svar: 991
Mine forældre betaler dyrelæge, og udstyret .. det har jeg mindst to af, efter jeg har fået så meget nyt
nov 2010
Jamen, jeg ved ikke hvor meget jeg kommer til at få brugt den alligevel :c Og jeg har bare en hulens masse udstyr, som jeg selv mener, jeg har brug for
jan 2008
Følger: 25 Følgere: 38 Heste: 12 Emner: 63 Svar: 460
-Hvis ja, skal du huske at der skal trykfordelende underlag under! -Og modellen fra Møldrup ville jeg alligevel ikke turde bruge med stigbøjler... dog siges dette uden at have set sadlen i virkeligheden.
Lammeskindssadlen er skøn. Jeg rider i min igen, på trods af at jeg har haft (har lige solgt 2) 5 sadler liggende, fordi min hest ikke kunne gå med en eneste af dem. Nu er vi tilbage i lammeskindssadlen. MEN DU MÅ IKKE BRUGE STIGBØJER I DEN!!! Jeg gav i sin tid 1600 for min SOM NY!!! Så lad os sige det på denne måde - de brugte er alt, alt for dyre!
Byd 1000 kr og se om du kan få den til denne pris.
-Men husk at du også skal have en gjord i rette størrelse til denne.
Hvilken str gjord mangler du pt. Måske kan du finde en brugt og få den billigt?
Til lammeskindssadlen brugte min fjordhest str 55.
(link fjernet)
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 268 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.171
synes du skal lægge pengene til side og spare op til en bom sadel..
nov 2010
Jeg har redet i lammesadle i et år, og jeg bruger ikke strigbøjlerne. Men hvid du har fået din så billigt, må det kunne lade sig gøre at finde en, tak for svar!
Sarah, de betaler ikke udstyret, jeg mente at jeg mindst havde to af hver ting til hende der skrev
Men jeg har en sadel, som er fin nok, lammesadlen syntes jeg egenlig bare er dejligt ..
Har brug for jeres hjælp ..