{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wintec springsadel!
  • #1   2. sep 2012 jeg var træt af min.. sad virkelig dårligt i den.. :S

• #2   2. sep 2012 Altså lige for tiden rider jeg i min Stübbenspringsadel, da den er tilpasset til min hest smiley

Men har sådan en wintec, og jeg synes faktisk det er en sadel med et lækkert sæde, og fin støtte, dog ikke så meget som i min Stübben, men altså 8000 kr's forskel burde jo kunne mærkes smiley

Jeg synes jeg føler mig dejlig fri i den, så jeg bedre kan indvirke som jeg vil smiley Også fordi jeg tit bliver sprunget ud af sadlen (:

Så jeg vil sige, at det er en rigtig god sadel til prisen, og mange er glade for dem smiley

Men det er jo meget forskelligt hvordan man oplever en sadel, så find muligvis en der har en du kan prøve og sidde i.

• #3   2. sep 2012 jeg er glad for min den er til at side i i flere timer på tur og man er meget fri i den, og så kommer du til at lave noget vis din hest springer til da der ikke er kæmpe støtter i den ,men det kan jeg godt lide da du så hele tiden er ved hesten smiley

• #4   2. sep 2012 jeg eknder flere der har den som er vild med den.. Men det er nok meget forskelligt alt efter hvad man selv kan lide. Selv har jeg dog kompi adlen. den er jeg træt af smiley Der var jeg MEGET gladere for min thorowgood kompi sadel da man kunne sætte støtte på foran opg bag benet smiley

men dem jeg kender er glad for spring sadlen

• #5   2. sep 2012 Jeg har haft den og synes den var okay, ikke noget særligt, men den var ok at ride i. Dog er de der plastik sadelklapper noget stive og det er gjordstropperne også.

Kommentér på:
Wintec springsadel!

Annonce