739 visninger
|
Oprettet:
fremvisning af lejlighed {{forumTopicSubject}}
Ja er så heldig jeg har fået tilbudt en lejlighed, der står et nr hvis man ville se den, til bolig kontor. ringer så der bor nogle i nu, så siger damen man bare skal ringe på døren og sige man ville se lejligheden. Men det med bare ringe på folks døre uden en aftale eller et telefon nr til kunne lave en er lidt at overtræde grænser.
Men det ville være forkert at gøre dette ?
dec 2003
Følger: 33 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 69 Svar: 1.455
Jeg rendte også rundt og stemte dørklokker dengang jeg kiggede efter lejlighed. Mange gange blev jeg lukket ind bare for at se en lejlighed af samme type som den jeg havde kig på, og for at høre lidt om området. Bare tag et stort smil med, sig det som det er, og så hjælper et stykke hjemmelavet kage altid på snakken
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 57 Heste: 6 Emner: 583 Svar: 3.975
Men ellers ville jeg nok heller ikke gøre det.
maj 2006
Følger: 54 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 1.652
Vi skal flytte her til d 1.10 og vi har valgt vi ikke ønsker at stå for fremvisning og derfor har der heller ikke været nogen og hvis der kom nogen og bankede på ville vi formentligt afvise vedkommende.
Så det står i dét brev du har modtaget hvor der også står hvad huslejen er og hvad strøm er også og præcist hvilken lejlighed det er altså gade og nr
Håber det giver mening
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 350 Svar: 816
maj 2006
Følger: 54 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 1.652
fremvisning af lejlighed