{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

fremvisning af lejlighed {{forumTopicSubject}}

Ja er så heldig jeg har fået tilbudt en lejlighed, der står et nr hvis man ville se den, til bolig kontor. ringer så der bor nogle i nu, så siger damen man bare skal ringe på døren og sige man ville se lejligheden. Men det med bare ringe på folks døre uden en aftale eller et telefon nr til kunne lave en er lidt at overtræde grænser.
Men det ville være forkert at gøre dette ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fremvisning af lejlighed
  • #1   1. sep 2012 Jeg havde nok bedt om et nummer på nuværende ejer og aftalt en tid (så hun lige kan nå at rydde op og gemme vasketøj.)

Jeg rendte også rundt og stemte dørklokker dengang jeg kiggede efter lejlighed. Mange gange blev jeg lukket ind bare for at se en lejlighed af samme type som den jeg havde kig på, og for at høre lidt om området. Bare tag et stort smil med, sig det som det er, og så hjælper et stykke hjemmelavet kage altid på snakken smiley

• #2   1. sep 2012 altså hvis selskabet siger sådan, er det jo nok fordi de har lavet en sådan aftale med sælger, og så må man jo formode det er ok smiley
    Men ellers ville jeg nok heller ikke gøre det.

• #3   2. sep 2012 Hvis det er hos boligforening som jeg tror det er når du snakker om 1 nr så står det i dét brev du modtager. Om den du skal overtage lejligheden fra ønsker at fremvise, eller om det er viceværten der står for det.
    Vi skal flytte her til d 1.10 og vi har valgt vi ikke ønsker at stå for fremvisning og derfor har der heller ikke været nogen og hvis der kom nogen og bankede på ville vi formentligt afvise vedkommende.
    Så det står i dét brev du har modtaget hvor der også står hvad huslejen er og hvad strøm er også og præcist hvilken lejlighed det er altså gade og nr smiley
    Håber det giver mening smiley

• #4   2. sep 2012 Jeg ringer til boligselskabet, hvor damen siger man bare skal ringe på døren og så viser de lejligheden, da de ikke var flytte ud i nu, og de ikke havde nøgle. eller en anden lejlighed der ligne den.

• #5   2. sep 2012 Det havde jeg forstået men ja vi ville aldrig lukke fremmede ind her fordi vi har valgt vi ikke vil fremvise det er ikke vores job det er foreningens arbejde smiley

Kommentér på:
fremvisning af lejlighed

Annonce