31. aug 2008 Følger: 241 Følgere: 291 Heste: 7 Emner: 725 Svar: 2.830
Fuldmåne {{forumTopicSubject}}
Fuldmåne.... Hvad er det første I tænker på når I læser overskriften, eller hører ordet fuldmåne?
Mange kan ikke sove, eller sover dårligt når månen er fuld - hvordan sover I?
Jeg selv, sover som jeg normalt gør, men hele min fars familie sover dårligt ved fuldmåne, hvad enten skyerne dækker eller himlen er skyfri.
For sjov søgte jeg lige på nettet, og her mener flere eksperter at det er indbildsk at nogle sover dårligt ved fuldmåne.. Hvad tror I?
Har I ellers nogle sjove historier om månen?
Jeg har altid synes månen var uhyggelig og hyggelig på samme tid. Hvis jeg ikke kigger på den, er den hyggelig men når jeg kigger på den bliver jeg altid trist. Jeg synes simpelthen at månen ligner et ansigt der råber om hjælp... Hvad synes I månen ligner?
Lige en lille wake-up her, fredag aften
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 44 Svar: 271
aug 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 93 Svar: 735
apr 2008
Følger: 47 Følgere: 44 Heste: 5 Emner: 24 Svar: 153
Og jeg har faktisk ikke rigtig noget forhold til månen, jeg har altid været mega mørkeræd, så jeg har slet ikke haft tid til at kigge på den mens der var mørkt
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.106
aug 2008
Følger: 241 Følgere: 291 Heste: 7 Emner: 725 Svar: 2.830
Wrollow v: Er ked af at høre det med din veninde... Tror godt jeg ved hvem det var! Men det må være skønt at have så gode minder!
apr 2010
Følger: 58 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 150 Svar: 1.550
Jeg sover normalt - Vis jeg ikke bliver et par timer oppe for at se den
Når jeg ser på fuldmånene bliver jeg ofte kreativ, bliver ekstremt betaget af den. Syntes den er smuk, en helt skinnende hvid kontrast, i forhold til den mørkeblå/sorte himmel.. Så lige nu sidder jeg faktisk og skriver videre på en lille bog jeg er ved at lave
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.683
- men jeg ved ikke rigtig om det er indbilsk..
Min mors ryg bliver dårligere når der er meget blæsevejr og kulde. Så hvorfor skulle en fuldmåne ikke også give en effekt?
Aner det ikke, men nogen er det sikkert indbilsk - månen lyser måske så det gør det måske sværerer for andre.
Men jeg tror da måske nogen ikke indbilder det - men faktisk HAR noget med fuldmånen som giver en effekt.
jun 2008
Følger: 21 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 33 Svar: 108
Har også engang for nogle år siden haft nogle mærkelige drømme nogle gange ved fuldmåne tror det er fordi man tænker på så mange ting inden man lækker sig til at sove selvom nogle af den har føltes ubehagelige virkelige. som den gang jeg var 18 år. Vågnede jeg pludselig midt om natten fordi jeg følte nogen så på mig og over for mig - over min dyne stod en mørk skikkelse jeg aldrig havde set før og smilede lusket. jeg blev pisse bange og gemte mig under dynen. heldigvis var det en drøm i en drøm og jeg vågnede igen. Der var ingen ting... Pyyh...
2 år efter så jeg samme skikkelse og hold nu fast!
Jeg havde igen en mærkelig drøm en okt. nat...
Jeg drømte at jeg stod foran et spejl i en sort lang kjole med en bibel og et starinlys!
senere i drømmen løb jeg min vej fra samme skikkelse som tidligere - han var meget vred og tog så pludselig rigtig hårdt fat i min arm og sagde jeg ikke kunne flygte fra ham, men han altid ville være der. Jeg vågnede selvfølgelig i et sæt, men havde utroligt nok ømheder i nøjagtig den samme arm han havde grebet fat i mig i... se det er syrede.. og det skal altså lige nævnes at jeg er en helt almindelig stille, rolig, glad og humorrisktisk type.
Har ikke lige lyst til at fortælle hele drømmen som jeg kan huske, da den var meget skræmmende og helst vil glemme den
nov 2006
Følger: 92 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 279 Svar: 3.511
jun 2008
Følger: 21 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 33 Svar: 108
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.249
jan 2009
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 3 Svar: 432
Desuden gør hun om natten og knurrer også
^en lille sjovhistorie om fuldmånen
jan 2010
Følger: 191 Følgere: 186 Heste: 2 Emner: 281 Svar: 1.407