Back On Track (mennesker) {{forumTopicSubject}}
Hej
jeg vil lige høre hvad i vil sige til BOT og jeres erfaringer med det, på jer selv
jeg døjer MEGET med ondt i ryggen, har både skæv ryg,bækken og lænd, men lægerne gider ikke gøre en skid -.-'
Tror i rygvarmeren kan hjælpe på smerterne?
Derudover, døjer jeg rigtig meget med at fryse, og har næsten altid kolde fødder og hænder. Har hørt at man kan få BOT handsker og strømper, men er det noget der virker? især her om vinteren?
Og så til sidst, mht. hesten
Min hest har fået en skade i bagknæet, plus hun ind imellem får spændinger i kroppen - vil et BOT dækken kunne hjælpe på, at spændinger forsvinder, og kan det dække ned over bagknæet, så at det også får lidt ekstra hjælp til at heale op?
på forhånd tak - glæder mig til at høre jeres erfaringer!
okt 2009
Følger: 45 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 32 Svar: 285
jul 2006
Følger: 121 Følgere: 108 Heste: 4 Emner: 161 Svar: 996
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.391
Har staldgamascher til min hest da han har en kronisk skade i bagbene, indvisterede i dem llige i starten af forløbet, og da han var til kontrol havde de aldrig set en sådan skade komme til en minmum så hurtigt.
jun 2006
Følger: 142 Følgere: 151 Heste: 29 Emner: 55 Svar: 1.894
Jeg har også haft en hoppe som var skadet på et ben hvor jeg brugte bot til, også med god effekt til opheling.
Jeg selv har haft en skade på albuen efter et fald og der gik måneder hvor det blev ved med og gøre ondt, jeg begyndte og bruge bot og det forsvandt med smerterne.
Jeg vil mene din hest godt kunne have gavn af bot, men jeg tror du vil få den bedste effekt af og give en hasebeskyttelse på fra bot for din hest vil ikke få noget ud af effekten fra dækkenet nede på benet..
maj 2008
Følger: 41 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 213 Svar: 1.844
Og tror jeg skal spare sammen til rygvarmeren så
ingen der har erfaringer med handskerne og strømperne? Evt. nakkevarmeren?
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.391
den hjælper hende ikke 100% af med smærterne, men hun er gået ned på smærtstildende og er mere bevægelig (:
egen erfaring den er god hvis man har hold i nakken
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 143
Til hestene har jeg dækken og gamasher og hundene har halsbånd-- de gør underværker.
Jeg kan slet ikke undvære mit magnet armbånd, pga gigt.
ps selv min bil har en magnet på hehe !!( sparer diesel)
kender ikke til bot, men ved at magnetterarpy øger blodcirculationen,hjælper med at fjerne affaldsstoffer-- derfor gode mod gigt.. hjælper heeling af sår og skader
se www.danglo.dk
maj 2008
Følger: 41 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 213 Svar: 1.844
Back On Track (mennesker)