{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Back On Track (mennesker) {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

jeg vil lige høre hvad i vil sige til BOT og jeres erfaringer med det, på jer selv smiley

jeg døjer MEGET med ondt i ryggen, har både skæv ryg,bækken og lænd, men lægerne gider ikke gøre en skid -.-'

Tror i rygvarmeren kan hjælpe på smerterne?

Derudover, døjer jeg rigtig meget med at fryse, og har næsten altid kolde fødder og hænder. Har hørt at man kan få BOT handsker og strømper, men er det noget der virker? især her om vinteren?

Og så til sidst, mht. hesten smiley Min hest har fået en skade i bagknæet, plus hun ind imellem får spændinger i kroppen - vil et BOT dækken kunne hjælpe på, at spændinger forsvinder, og kan det dække ned over bagknæet, så at det også får lidt ekstra hjælp til at heale op? smiley

på forhånd tak - glæder mig til at høre jeres erfaringer! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Back On Track (mennesker)
  • #1   30. aug 2012 BOT virkede på min hest da hun var stiv i ryggen. Jeg har selv en pude og en trøje, men kan absolut intet mærke? Så ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det ..

• #2   30. aug 2012 Jeg har en og det hjælper lidt på min smerter smiley

• #3   30. aug 2012 Har BOT knæbind da jeg har en skade i knæet som der ikke kan gøres noget ved. og jeg kan ikke undvære dem, jegkan godt lade være med at tage dem på men hvis jeg skal lave noget aktivt har jeg dem på... og hvis jeg har meget ondt i min knæ, forsvinder smærten når jeg har haft dem på i 5 min.

Har staldgamascher til min hest da han har en kronisk skade i bagbene, indvisterede i dem llige i starten af forløbet, og da han var til kontrol havde de aldrig set en sådan skade komme til en minmum så hurtigt.

• #4   30. aug 2012 min hest får i efteråret bot dækken på efter han har afsluttet sin bedækningssæson da det godt kan være hård ved musklerne med mange bedækninger (naturlig bedækning) og han har nydt godt af det.

Jeg har også haft en hoppe som var skadet på et ben hvor jeg brugte bot til, også med god effekt til opheling.

Jeg selv har haft en skade på albuen efter et fald og der gik måneder hvor det blev ved med og gøre ondt, jeg begyndte og bruge bot og det forsvandt med smerterne.

Jeg vil mene din hest godt kunne have gavn af bot, men jeg tror du vil få den bedste effekt af og give en hasebeskyttelse på fra bot for din hest vil ikke få noget ud af effekten fra dækkenet nede på benet..

• #5   30. aug 2012 problemet er at en hasebandage ikke vil hjælpe en dyt på bagknæet smiley knæet sidder jo oppe skråt under lysken, og ikke nede på benet som sådan.

Og tror jeg skal spare sammen til rygvarmeren så smiley

ingen der har erfaringer med handskerne og strømperne? Evt. nakkevarmeren?

• #6   30. aug 2012 Min mor har den der nakke halløj, da hun har sligigt i nakken.
    den hjælper hende ikke 100% af med smærterne, men hun er gået ned på smærtstildende og er mere bevægelig (:

egen erfaring den er god hvis man har hold i nakken

• #7   5. sep 2012 jeg bruger magnet terapy til alt --- hjælper, mig, mine hunde og heste.
    Til hestene har jeg dækken og gamasher og hundene har halsbånd-- de gør underværker.
    Jeg kan slet ikke undvære mit magnet armbånd, pga gigt.
    ps selv min bil har en magnet på hehe !!( sparer diesel)

kender ikke til bot, men ved at magnetterarpy øger blodcirculationen,hjælper med at fjerne affaldsstoffer-- derfor gode mod gigt.. hjælper heeling af sår og skader

se www.danglo.dk

• #8   5. sep 2012 tror det er det samme princip BOT bruger Helle smiley men tak for info, vil undersøge det du linker til, lidt nærmere smiley

Kommentér på:
Back On Track (mennesker)

Annonce