{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Lige et surt opstød + aftenstener {{forumTopicSubject}}

Jeg har en westernsadel til salg inde på GOG. Den står til 1500 hvilket er billigt for den, og på samme tid har jeg sat kryds i ''bud modtages'' Men man skulle da godt nok tro at der stod ''SKAMBUD modtages med KYSHÅND!''

I sidste uge blev jeg budt 600 kr. No way.
I dag er der så en der skriver han vil give 500 kr, hvis JEG er hurtig? No f*cking way! Forventer manden at jeg går 1000 kr ned på en i forvejen billig sadel?? Aaaamen. Skrev (forholdsvist) pænt tilbage, at HAN kunne få den for 1000 hvis HAN var hurtig.

Nogen gange forstår jeg godt nok ikke at folk overhovedet kan få sig selv til det ..

Det var så det sure opstød, er der andre der vil af med noget? x)
Eller hvad laver i derude :-D?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lige et surt opstød + aftenstener
  • #1   26. aug 2012 syntes generelt at mange folk underbyder på ens ting, ja det er rigtig træls smiley

• #2   26. aug 2012 Ja det er det godt nok.

• #3   26. aug 2012 Skriver tysk stil på gymnasie niveau fordi min lære synes jeg er for god til "kun" 9 klasse.. Gik i stå da jeg kom til førdatid..

Nå.. Afsluttede Team Kastanielys ridelejr idag, med spring og dressurstævne. Mange af forældrene havde kage med, så har levet af kage fra klokken 2 i formiddags smiley Ikke at jeg klager..

• #4   26. aug 2012
    Når man skriver " bud modtages " uden at have nogen bund, så er det for mig og se ikke noget man kan blive sur over :o)

Hvor skal man vide fra hvor langt ned sælger vil gå, før man byder?

Og ja, har et surt opstød; hesteejere der søger en part til deres kræ, en part der koster 5-600kr også skal parten da liiige ud og vise hesten frem til stævner og få undervisning for egen regning, samt ride kræet op.
    Nej tak, det kan du betale en berider for, jeg gør det sku ikke gratis. Stævnerne og undervisningen jo - men ikke samtidig med at ride kræet op gratis og sådan set gøre det mere værd eller lære det ting ejer ikke selv kan også betale for det oven i købet.

• #5   26. aug 2012 Krikken: Jeg tænker bare at man har ganske almindelig sund fornuft - men det er åbenbart ikke alle der ejer det .. Jeg synes i forvejen at det er meget at ville gå 500 ned på så billig en sadel, men 1000 kr? Han beder mig om at slå 2/3 dele af prisen af. Tydeligvis er han ikke opsat på at smide pengene til sadlen, så hvorfor spilde min tid med skambud? Men ja, går den så går den vel.

Ja det med parter er en svær en, hvor parter og hestejere meget sjældent bliver enige.

• #6   26. aug 2012 oplever det også tit det er sk*** træls..omvendt ser jeg også mange der forlanger alt for meget for deres ting.
    er pt selv på jagt efter en bestemt ting. det koster 240 fra nyt er blevet tilbudt et brugt for 200kr plus porto det er urealistisk synes jeg

• #7   26. aug 2012
    Hende der Camilla Samsø . - Næ det er ikke sund fornuft, det er bare at byde også se om sælger tager imod.

Jeg har også skrev bud modtages på mine ting, så da jeg blev budt 100kr for 4-5 bøger samlet hvor to af dem fra ny og som stadig fremstår ca. nye har kostet 300kr pr. stk så blev jeg ikke fornærmet men skrev bare at det er alt for lavt.

Jeg kunne jo sådan set bare have skrevet en mindste pris på og undgået det smiley

• #8   26. aug 2012 Trine: Ja det går også ofte den anden vej, jeg har godt nok set det sommetider. Folk tror nogle gange at deres ting er lavet af guld og besat med ædelsten ;o)

• #9   26. aug 2012 Krikken: Hver sin mening. For mig er det sund fornuft,og jeg kunne ALDRIG finde på at spilde sælgers tid med sådan et skambud. Har man ikke råd til det, så må man finde det billgere et andet sted, og manden her har tydeligvis ikke pengene til min sadel.

• #12   27. aug 2012 Det er utrolig hvad folk tror de kan få for ingenting.

Jeg er også blevet budt 75 kroner for mit næsten nye dækken til 549.. Hmm...

Jeg tænker squ også lidt at folk må tænke sig lidt om - Hvis sælger har skrevet 1500 og bud modtages, er det jo ikke sandsynligt at sælger vil sælge for 10 kr.
    (Overdrivelsen fremmer forståelsen, men i ved hvad jeg mener)

// Inge-Lise

• #13   27. aug 2012 Inge-lise: Er helt enig. Det er igen den der lidt realistiske sans for tingene .. Indse dog at du ikke har penge til det, og lad være med at spilde sælgers tid! Synes virkelig det er flabet.

• #14   27. aug 2012 Der er vi enige Camilla.

Det er lidt ligesom når folk skriver på en hest til 25000 kr, spørg ind til en helvedes masse og vil vide alt om hesten og giver udtryk for at de gerne vil komme og se den.
    Lige pludselig skriver de så at de altså kun har 6000 kr til rådighed - Jamen hvad F***** skriver du på en hest til 25000 kr så??

smiley

• #15   28. aug 2012 Ha ha Inge-Lise D sådan er markedet bare har haft en pony til salg og folk har sågar været ude og se på den to gange for så at meddele at de ikke har pengene lige nu - armen så hold da op med at spilde min tid smiley

Hende der Camilla Samsø er fuldstændig enig men har simpelthen gjort det til en vane at skrive en mp ved bud så ved folk ligesom hvad de har at gøre med ellers vil jeg hellere skrive i annoncen at jeg ønsker at bytte - dog har jeg os en sjov historie hvad det angår smiley Havde en computer til salg på GOG hvilket resulterede i at en ville bytte med en knallert - tjaaa det er bare et sjovt marked pt tror jeg smiley

• #16   29. aug 2012 Jamen tror nogle gange at folk ligger hovedet på toilettet altså..

Jeg havde en mand som her sidste dag havde set shadow på marken, en ældre herre som også har lidt hygge heste. Han var så blevet vild med shadow, kontaktede mig og bød 150 kr og en kage smiley
    Fik fint spurgt om han skider grønt? smiley

Kommentér på:
Lige et surt opstød + aftenstener

Annonce